AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Nie próbuje oszukać fizyki, operuje suchymi faktami:
Moc 150 KM przy 5500 obr./min 170 KM przy 5500 obr./min Moment obr. 230 (250) Nm przy 2250 (2500) obr./min 250 Nm przy 2500 obr./min
Kolego operujesz tym co jakaś panienka napisała w folderze reklamowym na zasadzie "Ctrl c" "Ctrl v" nie do końca rozumiejąc co kopiuje i wkleja -żeby prawidłowo zastosować wzór który podałem należy znać jeszcze wartość mocy przy obrotach maksymalnego momentu - innymi słowy liczy się charakterystyka (przebieg) mocy i momentu obrotowego, a nie ich wartości szczytowe.
Silnik 170KM bedzie miał 217Nm przy 5500obr/min,
a silnik 150KM będzie ich miał już tylko 191Nm przy tych samych 5500obr/min
Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 01-01-2016 o 12:20
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)