zdejmij "kleme" z aku i zaczekjaj chwilę podłącz i zaczekaj aż napędy się ustawią będziesz słyszał. Jak odegniesz tapicerkę ten dywan na tunelu to widać już napędy klapek może coś będzie widać.
zdejmij "kleme" z aku i zaczekjaj chwilę podłącz i zaczekaj aż napędy się ustawią będziesz słyszał. Jak odegniesz tapicerkę ten dywan na tunelu to widać już napędy klapek może coś będzie widać.
Przez dywaniki widać tylko dwa siłowniki i to akurat tylko od ciepło/zimno ;(
Resztę matoły umieścili tak by się już nic nie dało zrobić. Włosi lubią często komplikować konstrukcje. Może uda mi się dostać wyciągając panel środkowy? Czy będzie dostęp do tych 2 siłowników?
Nie wiem jak się za to zabrać. Czarny scenariusz to demontaż deski rozdzielczej ale wolałbym tego nie robić nie mając pewności, że to nie centralka jest winna.
Ok. I stało się. Wyciągnąłem deskę rozdzielczą. Usterka zlokalizowana. Do sterowania nawiewem służą dwa silniczki. Jeden na lewą stronę drugi na prawą. Ne ma tam żadnych klapek, a są rolki na które nawijane są dwie "ceratki". Te "ceratki" w pewnych miejscach mają podłużne otwory, przez które przechodzi powietrze, a w innym miejscu są pełne. Nawijanie ich przez silniczki powoduje przesuwanie "ceratek" i tych otworków i kierowanie nawiewu na konkretne otwory. U mnie obie "ceratki" są urwane w tych miejscach gdzie mają wycięte otworki, przez co leżą jak flak i zatykają wszystkie otwory. Naprawić się raczej tego nie da. Tylko wymiana bo materiał jest urwany. Kaplica. Wczoraj zamówiłem kompletny zespół nagrzewnicy i wymienię cały ten moduł z tymi silniczkami.
Zastanawiam się tylko jak kalibrują się te silniczki? Skąd centralka wie w jakiej są pozycji te "ceratki"? Pytam bo jak będę wymieniał to będę musiał wyciągnąć te silniczki, a "ceratki" są zwijane przez sprężyny w innych miejscach. Boję się, że przekręci mi się to i silniczek nawiewu będzie inaczej ustawiony.
Wieczorem zrobię fotki tych "ceratek" to będzie widać jak to wygląda.
Ostatnio edytowane przez irek81 ; 08-08-2014 o 07:34
Witam serdecznie, odgrzewam temat.
Mam podobny problem, tylko nie działa włączanie nawiewu na nogi od strony kierowcy. Reszta wydaje mi się, że jest ok. Po zdjęciu deski rozdzielczej możesz już stwierdzić, że jest to niezbędne, żeby dostać się do tych silniczków, czy warto spróbować jakoś inaczej?
Gdzie kupiłeś te silniczki i jakiego rzędu to jest koszt?
Podepnę się trochę, mam problem z nawiewem - od strony kierowcy wieje tylko zimnym powietrzem. Ostatnio w trasie myślałem, że zamarznę. Czy może to mieć związek z tymi siłownikami pod dywanikami? Może da się to naprawić bez rozbierania całej tapicerki? jak oddam komuś auto z tym, to policzy więcej niż za demontaż skrzyni. Szkoda, że nie mam kabla i nie mogę się podpiąć nigdzie.
Uważaj na do żeby nic nie połamać - jest bardzo łatwo to zrobić.
Jeżeli masz jakieś pytania to wal na priv - ja tę operację mam już sa sobą i wiem, że bardzo dużo chochlików tam się czai.