Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 91

Temat: Xenony-czujnik położenia

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    była: Multipla 1.6 16v; jest: AR 166 2.4 20v/ Lybra 2.4 10v JTD SW
    Postów
    50

    Domyślnie

    Witam.

    To ja też zadam pytanie. Mianowicie mam 166 FL 2005 z 2.4 JTDm 20v 175 km i Xenonami.
    Problem polega na tym, że ksenony są ustawione mniej więcej ok, chociaż czasem się zastanawiam czy nie za wysoko. Ale przy uruchomieniu samochodu świeci mi się pomarańczowa kontrolka awarii świateł i później gaśnie.
    Po podpięciu do komputera pokazuje mi 3 błędy:

    - B1003 - System calibration ( - / Fatal / light on)
    - B1021 - Rear sensor signal ( Signal High / Fatal / light on)
    - B1020 - Front sensor signal ( Signal High / Fatal / light on)

    I teraz, czy takie błędy może powodować coś innego niż padnięte czujniki ( nie ma możliwości skasowania tych błędów) ? Czy coś po drodze innego? Zamierzam nabyć u taniegofiata bo widzę ma tam jeden tylny w dobrych pieniądzach a drugi chyba coś drożej niestety. Ale chciałbym się upewnić, że to jest to. Ktoś zna temat?

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Nawet z autopsji )
    Do wymiany oba czujniki plus wtyczki.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    była: Multipla 1.6 16v; jest: AR 166 2.4 20v/ Lybra 2.4 10v JTD SW
    Postów
    50

    Domyślnie

    No to dzwonimy i zamawiamy

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    była: Multipla 1.6 16v; jest: AR 166 2.4 20v/ Lybra 2.4 10v JTD SW
    Postów
    50

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_3060.jpg
Wyświetleń:	79
Rozmiar:	109.4 KB
ID:	188034Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_3062.jpg
Wyświetleń:	134
Rozmiar:	108.9 KB
ID:	188035Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_3057.jpg
Wyświetleń:	102
Rozmiar:	68.2 KB
ID:	188032Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_3058.jpg
Wyświetleń:	95
Rozmiar:	140.7 KB
ID:	188033

    Witam. Więc dziś wziąłem się za wymianę czujników, ale niestety jak rozebrałem to się przeraziłem. Trochę konkretna rzeźba... A wtyczek jeszcze nie mam ;/
    Ma ktoś jakąś rozpiskę jakie kable powinny być na jakim pinie ? Coś będę musiał podumać.

    I czy czasem nie miałem źle założonego łącznika czujnika z przodu ? Nie powinien iść pionowo do góry?

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Ty lepiej szykuj się na nowy czujnik.

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    była: Multipla 1.6 16v; jest: AR 166 2.4 20v/ Lybra 2.4 10v JTD SW
    Postów
    50

    Domyślnie

    Mam oba kupione leżą i czekają w pudełeczkach . Niestety nie mam wtyczek a tutaj ktoś polutował po fantazji. Szukam sklepów ale o tej porze raczej ciężko coś znaleźć.

    Moje pytanie czy czujnik z przodu nie powinien mieć cięgna do góry?Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ar0001.jpg
Wyświetleń:	87
Rozmiar:	111.9 KB
ID:	188058
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_3060.jpg
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	109.4 KB
ID:	188056  
    Ostatnio edytowane przez Juzz ; 13-01-2016 o 21:59

  7. #37
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Wg innych opisanych problemów to tak. Ma być do góry.

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  8. #38
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Wójcin/Opole
    Auto
    Alfa 166 2.4 JTD 20V, CROMA 2.5 TD
    Postów
    142

    Domyślnie

    Cytat Napisał Juzz Zobacz post

    Witam. Więc dziś wziąłem się za wymianę czujników, ale niestety jak rozebrałem to się przeraziłem. Trochę konkretna rzeźba... A wtyczek jeszcze nie mam ;/
    Ma ktoś jakąś rozpiskę jakie kable powinny być na jakim pinie ? Coś będę musiał podumać.

    I czy czasem nie miałem źle założonego łącznika czujnika z przodu ? Nie powinien iść pionowo do góry?
    Wtyczki są dostępne na allegro pasują też od webasto, też z tym walczyłem, a schemat podłączenia danus gdzieś wrzucał na forum na 100%;p

    - - - Updated - - -

    Tutaj masz wtyczkę http://allegro.pl/webasto-thermo-top...045508110.html. Co do położenia cięgna to powinno być ustawione pionowo,
    a ramię od czujnika równolegle do wahacza.

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    była: Multipla 1.6 16v; jest: AR 166 2.4 20v/ Lybra 2.4 10v JTD SW
    Postów
    50

    Domyślnie

    To u mnie ktoś to źle zamontował zatem. Poglądowo miałem tak: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	xen.jpg
Wyświetleń:	97
Rozmiar:	25.5 KB
ID:	188059
    A i dokopałem się do czegoś takiegok28 i k29 czujki) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ZrzutEkranu035.jpg
Wyświetleń:	94
Rozmiar:	62.1 KB
ID:	188060

    @edit: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	xen.jpg
Wyświetleń:	97
Rozmiar:	25.5 KB
ID:	188059
    Ostatnio edytowane przez Juzz ; 13-01-2016 o 22:27

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    była: Multipla 1.6 16v; jest: AR 166 2.4 20v/ Lybra 2.4 10v JTD SW
    Postów
    50

    Domyślnie

    Witam.

    Więc sprawa się trochę pokomplikowała. Ale od początku.
    Wymieniłem sobie tylny czujnik poziomowania razem z wtyczką. Stary przedni jeszcze wtedy był podpięty. Podpinam kompa jeden błąd mogłem skasować ale odziwo PRZEDNIEGO czujnika.
    No ale myślę sobie jeden błąd spadł to zrobiłem wtedy przedni czujnik, pomontowałem wszystko, pospinałem kable. Podpinam kompa a tu wrócił spowrotem drugi błąd i błędy jak z przed wymiany czyli:
    - B1003 - System calibration ( - / Fatal / light on)
    - B1021 - Rear sensor signal ( Signal High / Fatal / light on)
    - B1020 - Front sensor signal ( Signal High / Fatal / light on)

    Jakieś pomysły, bo teraz zgłupiałem... Może ktoś coś pozamieniał gdzieś indziej. Bo w sumie czemu po wymianie tylnego czujnika mogłem skasować błąd przedniego?

    [MENTION=36019]edi[/MENTION]t, Jeszcze jedno. Jak się podpiąłem do lampy kompem to mi pokazywało napięce 0,1-0,2. Procenty położenia czujników to było 42% i 54% i były zbliżone jak nie równe tym kalibracyjnym...
    Ostatnio edytowane przez Juzz ; 15-01-2016 o 22:49

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 22:06
  2. czujnik położenia wału
    Utworzone przez fmistrz w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-08-2013, 11:36
  3. [145] Czujnik położenia wału
    Utworzone przez Matys w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-09-2009, 21:01
  4. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-05-2007, 19:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory