Strona 42 z 91 PierwszyPierwszy ... 323334353637383940414243444546474849505152 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 411 do 420 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #411
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nazar Zobacz post
    No czyli ogólnie tak jak w 2,0 tdi - ujowa pompa oleju. Wiem ,ze wymiany oleju jak w ASO co 25-30tkm dobijają ten motor ale to wada konstrukcyjna i tyle. Lepiej trzymac się od tego z daleka. Fatum pojemności 2.0 :-)
    Czyli co? Kupiłem auto z silnikiem, który de facto jest tykającą bombą?

  2. #412
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Czyli co? Kupiłem auto z silnikiem, który de facto jest tykającą bombą?
    Nadinterpretacja. Każde auto moze się zepsuć. Przy dzisiejszej motoryzacji właściwe pytanie to nie CZY się zepsuje a KIEDY się zepsuje, niestety.
    Skutek w.w to wypadkowa wszystkich elementów o których pisałem. Dla pewności zdjąć miskę, wymienić uszczelkę, zobaczyć panewki tyle mozna zrobić asekuracyjnie - to ad smarowania. Jak auto było eksploatowane wcześniej - wpływu na to kolejny użytkownik nie ma. Ad klap wirowych - w mojej ocenie usunąć.
    Tykającą bombą są silniki w oplu przy polityce tej firmy i braku jakichkolwiek reakcji ze strony użytkownika.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #413
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Jak mi się tłok w trasie wysra to zepchne moja Brere do Odry i odpuszczę sobie alfe na jakiś czas... albo zrobię przekladke z 2,4

    Cieszę się , że ten poniewierany 2,4 robi się poszukiwany....

  4. #414
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 159 2.0 JTDm SW
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Z kolei ja słyszałem, że te stacje kupują paliwo tylko w PL (z wyjątkiem stacji przy granicy, gdzie transport się jeszcze opłaca), a do paliw zwykłych dodają jedynie swoje uszlachetniacze u nas w PL i tym sposobem powstają paliwa Premium. Zasłyszane od kierowcy wożącego paliwo dla Orlenu/Shella.
    Też to właśnie wyczytałem jak szukałem info na temat skąd jest fuel na stacjach.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Jak mi się tłok w trasie wysra to zepchne moja Brere do Odry i odpuszczę sobie alfe na jakiś czas... albo zrobię przekladke z 2,4
    Ja wtedy kupie coś z duzym silnikiem benzynowym starego typu i żegnajcie diesele a na razie jeżdżę i się nie przejmuje bo i tak nie mam na to wpływu czy silnik padnie.

  5. #415
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Zgadzam się co do wszystkich 95-tek "premium".
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #416
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Zadziwia mnie duża waga przywiązywana do słów dostawców różnych produktów , których sami nie wyprodukowali...
    Skąd oni mogą wiedzieć co wożą?

    Może z forum...

  7. #417
    Użytkownik Świeżak Avatar Espressivo
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lubin, Dolnyśląsk
    Auto
    Była: Lancia Kappa ;AR147; Fiat Bravo II; Jest: 156 2.5V6 i 159 2.4
    Postów
    138

    Domyślnie

    Mam 2.0 jtdm w Bravo i tak czytając ten temat to chyba dla zabezpieczenia silnika dziś doleję sobie do oleju Motorlife firmy Plastmal bo to redukuje tarcia w silniku.
    U mnie przez pierwsze 120k przebiegu pierwszy właściciel wymieniał olej właśnie co 30k i jeszcze mam dpf który często się wypala co sprawy nie polepsza...

  8. #418
    Użytkownik Ogier Avatar CubeLite
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Belgia
    Auto
    Volvo V90
    Postów
    158

    Domyślnie

    Wracając do tematu myślę, że moją zabiło ciągłe gonienie po autostradach BE-PL.Często wpadałem na 2-3 dni.Chip pewnie też zrobił swoje.AR156 wytrzymywała takie traktowanie mimo chipa i 300tys.Wniosek mój jest taki po 2 latach użytkowania AR159, że 2.0 jtdm to gówno[emoji2] I lepiej kupić auto od razu z mocą wystarczającą dla użytkownika, a kasę z chipa przeznaczyć np.na wódkę i mieć święty spokój[emoji14] Zastepczo jeżdżę Octavia 105 koni i też nie jest źle[emoji38]Dodatkowo wqurwił mnie fakt, że wymieniłem dwumasę pół roku temu a jak wiadomo cena też nie jest mała.
    Ostatnio edytowane przez CubeLite ; 14-01-2016 o 13:00

  9. #419
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dareknewry
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    '08 159 Ti 1.9 JTDm 16v
    Postów
    301

    Domyślnie

    CUBELITE twoja sie posypala? pytam bo nie widzialem, zebys wspominal o tym w tym temacie. Czy to jedna z tych co stoi u Cinka czy ten co stoi u Darka?

  10. #420
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Jeśli softem można mieszać w ciśnieniu oleju albo włączyć funkcję destrukcji panewki w główce korbowodu to jest on winny.
    To nie tak.
    Nie tylko prawidłowe smarowanie jest odpowiedzialne za zużycie elementów silnika.
    Wraz ze wzrostem mocy, wzrastają siły działające na poszczególne elementy silnika w tym i tłoka i jego panewki w korbowodzie.
    Jeśli ten element w seryjnym silniku jest zaprojektowany ,, na granicy'' trwałości, to w wysilonym silniku padnie dużo prędzej.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał CubeLite Zobacz post
    I lepiej kupić auto od razu z mocą wystarczającą dla użytkownika, a kasę z chipa przeznaczyć np.na wódkę i mieć święty spokój
    Dokładnie tak.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory