Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 69

Temat: A gdyby tak włożyć busso do 159

  1. #51
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post

    bycie sędzią rajdowym(btw, gdzie masz w rajdach autach 500+ KM? bo skoro sędzia to PZMOT) i sam kontakt z samochodami to za mało, żeby pisać o takich rzeczach. jest bardzo duża różnica między patrzeniem z zewnątrz na efekty zmian a na to, jak te zmiany powstają - nawet jeśli jest się obserwatorem na warsztacie, gdzie takie mody się robi. bardzo zmienia to podejście do tematu.

    a jaki problem w budowaniu democara? taki, że ktoś musiałby chcieć taki democar budować. a robienie democara w postaci auta ze swapem na silnik starszej generacji to raczej trochę za mało... a na serwisach crowdfundingowych miałoby to sens(i w ogóle zostałoby dopuszczone) tylko wtedy, gdyby było to potem ogólnodostępne. a wiedzą tego typu mało kto się dzieli.
    Znów wiesz lepiej z czym ja mam do czynienia... Fenomen. Sędzia rajdowy to ogólne określenie. Zobacz sobie kto obsługuje np wyścigi górskie i jakie tam się pojawiają auta. Do tego jeszcze akurat mam okazję być przy wielu podobnych przeróbkach z racji przynależności do automobilklubu i zwykłej znajomości z kierowcami/mechanikami.

    Takie auto i tak moim zdaniem prędko nie powstanie, więc nie ma co bić piany, choć są tutaj ludzie z zapleczem, wiedzą i umiejętnościami.

  2. #52
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    gsmp to rajdy... ciekawe stwierdzenie, dlatego proszę nie pisz więcej do mnie, bo nie da się określić o czym piszesz.


    i tak trochę ot, ale dotyczące posta z tego tematu:

    przepraszam maly_777 za mój post, który można było zinterpretować w taki sposób, że stwierdziłem iż się nie zna. otóż wcale o to nie chodziło, użyłem złych słów a miałem na myśli to, że wykonywanie usług wyłączania dpf i egr oraz chiptuningu nie wystarczy do przeprowadzenia modyfikacji o których pisałem.
    Ostatnio edytowane przez siewcu ; 14-01-2016 o 11:17

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Ciechanowiec
    Auto
    159 1.9 mJTD
    Postów
    98

    Domyślnie

    Co do wagi to pamiętajcie że przedlift jest koło 100kg cięższy.
    A co do prowadzenia 156 vs 159 to dwa światy i całkowicie inne samochody.
    159 idealny dupowóz na długie trasy i szybkie autostradowe zakręty. Wielbicielom 156 polecam polecieć dłuższą trasę.
    Będziecie znudzeni tą przejażdżka. Cicho, komfortowo, nie będziecie musieli kurczowo trzymać kierownicy mijając się z ciężarówką czy przy bocznych podmuchach wiatru.
    Powiedziałbym że lepiej mi się jeździł 159 niż BMW F11 520d. Bawarka miała tylko lepsze światła i automat. Manual w 159 jest co by tu nie mówić -średni.

    156 ma tez swoje zalety. Miasto lub kręty tor wolałbym przelecieć 156.
    Ale polecieć np do Wiednia czy Berlina? Zdecydowanie nie.

    A co do 2JZ w 159 Uwielbiam ten silnik ale cena przygotowania tylko silnika pochłonęła by budżet.
    Ostatnio edytowane przez culmen ; 14-01-2016 o 11:51

  4. #54
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,466

    Domyślnie

    Z tym kurczowym trzymaniem to sprawa geometrii. Choć rozstawy robią swoje na pewno w 159.
    159 jak najbardziej jest właśnie autostradowa - izoluje od szumów, mechaniki itd. W kwestii motoryzacyjnych doznań to wada. Nie tylko tor - dróżki pogórza kręte itd.
    Ale w ogóle jakoś nie widzi mi się V6 Busso w tej wygłuszonej 159, toż go przecież właśnie wygłuszy, no nie wiem, to trochę jakby Busso do BMW wbudować.
    A najbardziej to chyba do 75tki pasuje :
    powszechnie znane : https://www.youtube.com/watch?v=P9sj1Rg2u0A
    wchodzenie i schodzenie z obrotów to myślę w ogromnej mierze kwestia masy auta (czy stosunku mocy do masy) - to jest kwintesencja. W 159 tych doznań nie będzie w ogóle już.

  5. #55
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    gsmp to rajdy... ciekawe stwierdzenie, dlatego proszę nie pisz więcej do mnie, bo nie da się określić o czym piszesz.
    Jak nie czytasz ze zrozumieniem i od razu rzucasz swoimi "mądrościami" to takie masz efekty...
    Napisałem wyraźnie "jako sędzia rajdowy i nie tylko". Mam Ci wymieniać co należy do kompetencji SSS?

    Natomiast odnośnie 159, to przecież gdzieś w sieci krąży zdjęcie z innym V6 pod maską.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 14-01-2016 o 14:59

  6. #56
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomekkk
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 SW 1,9JTDm Q-Tronic
    Postów
    395

    Domyślnie

    Co do wyciszenia 159 to ogólnie jest rzeczywiście bardzo dobrze, w porównaniu do 156 to wręcz przepaść. Jedyny element, który jest tak sobie wygłuszony to nadkola - szczególnie tylne. Szkoda, że na tym przyoszczędzili, bo gdyby nie to to naprawdę byłoby cichutko w aucie

  7. #57
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Ale w porównaniu do 166 to krok w tył.

  8. #58
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Opłacalność takiej zabawy moze i zadna,dla tego nie chciałbym przekroczyc wartosci swojej 2.0

    Nie chodzi o to ,że to bedzie +25km,nie chodzi o to,że bedzie fajny dzwiek,chodzi o to ,ze auto bedzie i z pancernym zawieszeniem,i z pancernym silnikiem i z nie psującą sie elektroniką,a na lpg,bedzie równiez dosyc tanie w uzytkowaniu.

    Reasumując,chce auta nowoczesnego ,ale i równie bezawaryjnego jak dawniejsze konstrukcje,gdzie samochód był przewidywany na grube setki tys km ,a przy okazji,było by to jedyne na swiecie ( prawdopodobnie) takie cos.

    Tak to widze.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 15-01-2016 o 02:15

  9. #59
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Opłacalność takiej zabawy moze i zadna,dla tego nie chciałbym przekroczyc wartosci swojej 2.0

    Nie chodzi o to ,że to bedzie +25km,nie chodzi o to,że bedzie fajny dzwiek,chodzi o to ,ze auto bedzie i z pancernym zawieszeniem,i z pancernym silnikiem i z nie psującą sie elektroniką,a na lpg,bedzie równiez dosyc tanie w uzytkowaniu.

    Reasumując,chce auta nowoczesnego ,ale i równie bezawaryjnego jak dawniejsze konstrukcje,gdzie samochód był przewidywany na grube setki tys km ,a przy okazji,było by to jedyne na swiecie ( prawdopodobnie) takie cos.

    Tak to widze.
    Oj to chyba nie ten adres niestety.
    O ile Busso to dość pancerna jednostka to wątpię, żeby taki mariaż był w stanie spełnić Twoje oczekiwania. Tak duża i pionierska przeróbka będzie raczej obfitować w liczne niespodzianki i dolegliwości związane z nietuzinkowymi rozwiązaniami. Raczej bym nie liczył na bezstresową jazdę takim bolidem.

  10. #60
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    rybakmj - skończ ten temat, uderz na przykład do maly_777 z pytaniem jakie koszta ogarnięcia elektroniki, uderz do kogoś innego ile weźmie za flanszę silnik/skrzynia + łapy lub za łapy i półosie, do tego dolicz koszt dolotu i wydechu i będziesz wiedział. po mojemu - swap zrobiony w cywilizowany sposób od strony mechanicznej i elektrycznej/elektronicznej może się nie zmieścić w 20 tysiącach(licząc z zakupem silnika z osprzętem i wiązką). ale zadzwoń i zapytaj, będziesz miał info z pierwszej ręki o kosztach.
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 15-01-2016 o 12:29 Powód: ostatni raz upominam skup się na pisaniu na temat a nie na osobistych miernych ocenach ludzi

Podobne wątki

  1. [Zapowiedź] Rispetto per Giuseppe Busso - Czyli Ogólnopolskie Spotkanie Belli z Busso V6
    Utworzone przez LukeMazur w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 302
    Ostatni post / autor: 29-04-2015, 10:02
  2. Gdyby ktoś by chciał podłączyć Boxa ...
    Utworzone przez rychuslu89 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 15:25
  3. Gdyby nie Alfa Romeo to co???
    Utworzone przez DaniioDTB w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 406
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 05:52
  4. Gdyby was ciekawiło
    Utworzone przez fiergloo w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 19-01-2010, 21:58
  5. Czy gdyby alfa była tak popularna jak ...
    Utworzone przez Majka w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-07-2008, 09:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory