Strona 57 z 91 PierwszyPierwszy ... 7474849505152535455565758596061626364656667 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 561 do 570 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #561
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Ok,niech się wyciera.To czy w aucie które mam się tak stało będzie wiadomo w swoim czasie.
    Natomiast w aucie cubelite nie było z tego co pamiętam takiego komunikatu chyba że sobie nie przypominam.
    Padł nie dawno 2Mas-zrobiony i jazda dalej też ciekawe czy taka lipna konstrukcja?czy może niutonometry,
    Wycieki miał ale to może być związane z tym ,że samochód był w warsztacie który ściągał kolektor ssący i po tym zabiegu oczywiście po czasie
    pojawił się wyciek a nawet może kilka.Sama awaria też może mieć jakiś związek z ściąganiem tego kolektora ale to też nie jest nic pewnego bo rok jednak przejezdzil od tego zabiegu.Panowie nie wiem,nie wydaje werdytku.Dywaguje z wami na luzie w temacie nie ma co bić piany,na softach się nie znam na tyle by je modyfikować czy wogóle nawet zaglądać do binarek,natomiast fakt faktem dziwne są parametry takie jak masa powietrza czy doładowanie w tym sofcie,czy tak powinno być?nie wiem i tutaj też nikt się nie chce na ten temat wypowiedzieć
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  2. #562
    criss
    Gość

    Domyślnie

    Darek oni sie nie wypowiedza na temat binarki bo sie nie znaja, beda tylko pisac o wadzie fabrycznej

  3. #563
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Zrobimy fure-zobaczymy można ją zlogować podczas jazdy ale dla bezpieczenstwa jak zmienie silnik to w jak najbardziej szybkim czasie jestem za oryginalnym wsadem do sterownika,jak powiedzialem wczesniej chip tuning to dokładnie taki sam sport jak palenie papierosów i nie ma co miec pretensji bo wiadomo na starcie że może to grozić szybszym zużyciem a nawet na pewno,tak właśnie wygląda potem sprawa z przegubami czy sprzeglami,skrzyniami od niutonometrow.Bardzo ważne choć nie każdy chce to przyjąć do wiadomości co zrozumiałe bo nie każdy zajmuje się akurat motoryzacją to zrozumieć że dzisiaj produkty są celowo postarzane,w AR 164 masz tyle miedzi samochodzie że na złomie jakby to opalić dostaniesz więcej niż za to samo z 159.Czujniki ABS,Wału i wałka są tak skonstruowane że nie ma szans aby taki padł-oczywiście w krótkim czasie,obudowa,izolacja ilość miedzi to conajmniej połowa materiału więcej niż w doczesnych pojazdach.Przekrój kabla to też dzisiaj 0,8 a kiedyś 1,5.To się tyczy wszystkiego nawet samochodow cięzarowych i ma to podłoże ściśle gospodarcze,jest to przykre ale niestety nie ma już dzisiaj czym jeżdzić chyba że sobie po "rosomaczku"strzelimy z silnikami scanii to może coś z tego będzie
    Wszystkie normy jakie powstały odnośnie lakiernictwa czy najlepsze są już te EKO normy mają na celu obniżenie żywotności co przekłada się na większy obrót gospodardczy,w tym wypadku dupowóz jak alfa romeo 159 ma zniknąć dużo wcześniej z powierzchni ziemi niż model 164.Blach ma zgnić,podzespoły mają uleć wyeksploatowaniu w określonym czasie i tak też się dzieje.Abstrachując od tego tematu model 159 to najbardziej usterkowy model Alfy jaki znam i na pewno pobija i pobije 156 na głowe.Po prostu ma dobrą prase i dlatego opinie są niby lepsze ale praktyka pokazuje co innego-jeszcze szanse zostawiam dla 1750 TBI bo czymś kiedyś będe musiał jezdzić a jak na razie nie ma styczności z tymi silnikami.
    Konkluzja jest taka że nie ma się też do końca przejmować na zapas itp bo jezdzić czymś trzeba i nie ważne czy to będzie Alfa bo i tak każde auto jest skazane na to co napisałem wyżej,Bynajmniej tyczy się to marek Europejskich,jedynym producentem który jeszcze ma w miare dobre auta jest Honda bo mazda już nie do końća ale zaznaczam iż najbardziej udane konstrukcje tych producentów to silniki beznynowe
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  4. #564
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    Macie binarke do pobrania a wy tu pitolicie i szukacie winy gdzies indziej . Plik pewno nie jest od bociana albo komarado (wiadomo czemu) . Omen zrob analize pliku a nie pieprz jak bys musial
    Co mi po analizie pliku z silnika ktory nie zostal zweryfikowany?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #565
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Mnie też nic, rozbiore, się zobaczy

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  6. #566
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    A jeszcze apropo tego, że tłoki niby z temperatury pękają. Nagminnie pękają głowice w 2.4 od temperatury http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/134208-pekajace_glowice_2_4_jtdm-4.html

    Do tego w 159 i nowszych fiatach jest termopara przed turbiną. W bravo np nie ma. Cinek pisał że jest limiter tego na 800 stopni i nie był ruszony.
    Wszyscy są zgodni, że to od temperatury, więc dlaczego nie pękają tłoki? W 2.0 głowice nie pękają. Jedyną głowicą 2.0 jaką widziałem pękniętą, jest ta z doblo które cinek wrzucił.
    Ad. insigni jest tam inna głowica, a nawet są świece żarowe które mierzą ciśnienie w komorze spalania.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  7. #567
    criss
    Gość

    Domyślnie

    No tak jak ktos nie zna sie na mapach to nie wie ze one destrukcyjnie wplywaja na silnik

  8. #568
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Tłok pęka bo akurat jest w tym wypadku najsłabszy, taka jest produkcja wielkoseryjna, porowatosc itp i akurat tłok ma taką swoją niedoskonałość

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  9. #569
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Tłok pęka bo akurat jest w tym wypadku najsłabszy, taka jest produkcja wielkoseryjna, porowatosc itp i akurat tłok ma taką swoją niedoskonałość
    Aha, to teraz wiem, że luz na sworzniu może być jeszcze większy i się też nic nie stanie. Muszę w takim razie w swoich formułach go powiększyć, może będą szybsze bo mniejsze tarcie tam będzie. W tym wypadku głowica nie jest wielkoseryjna, a tłok już tak
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  10. #570
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Nie rozumiem co masz na myśli to cytując?

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory