Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Temat: Opinie o 4HP20 w Alfie 166

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Artur75
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD M-Jet 20V, Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic
    Postów
    597

    Domyślnie Opinie o 4HP20 w Alfie 166

    Panowie potrzebuję pomocy, co sądzicie o automatach w 166? Mam na oku sztukę z 2001r i jest w automacie więc to chyba ta skrzynia 4HP20. Jest w stanie się ktoś wypowiedzieć na temat tych skrzyń, czy sa problematyczne koszta napraw itp

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Torin
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR GT 2.0 jts
    Postów
    165

    Domyślnie

    Jaki silnik ??

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
    Cały czas do przodu!

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Zf w benzynie 3.0 tylko. Aisin tylko w jtd 20v.
    Szukaj na forum lub necie informacji jest mnóstwo. Pewnie zaraz odezwa się posiadacze jednych i drugich automatów.
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 20-01-2016 o 14:20
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    Ja nie mam ale z tego co wiem od chłopaków co maja to dbać o poziom oleju i wymianę, nie butować na zimnym - i jest bezproblemowa.






  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Skoro 2001 rok to zf. W 3.0 jeździ przyjemnie fajnie współpracując z silnikiem. Jednak już w 3.0 odbiera zauważalnie werwe silnikowi . W 2.5 nie jeździłem z zf -em ale przypuszczam że robi się straszny mulasek.
    Z samymi skrzynia mi raczej problemów nie ma to proste i trwałe skrzynie ale lata zaniedbań odciskaja na nich piętno juz

    - - - Updated - - -

    Skoro 2001 rok to zf. W 3.0 jeździ przyjemnie fajnie współpracując z silnikiem. Jednak już w 3.0 odbiera zauważalnie werwe silnikowi . W 2.5 nie jeździłem z zf -em ale przypuszczam że robi się straszny mulasek.
    Z samymi skrzynia mi raczej problemów nie ma to proste i trwałe skrzynie ale lata zaniedbań odciskaja na nich piętno juz

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Torin
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR GT 2.0 jts
    Postów
    165

    Domyślnie

    Ja mam Aisina kupiłem w yyyy złym stanie i to kosztuje potem dużo pieniążków co by doprowadzić do dobrego stanu. Ale jeździ się świetnie. Jeśli to taka skrzynia (czyli pod maską 2,4 jtd) to daj znać podpowiem na co zwrócić uwagę przy zakupie

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
    Cały czas do przodu!

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Tak z 2001 roku ma polifta z asinem

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Skoro 2001 to wiadomo że nowszy ZF - 3.0 220KM. Bardzo dobra skrzynia, o ile nie szarpie przy zmianie biegów na postoju, nic nie chrobocze podczas jazdy, płynnie zmienia biegi podczas jazdy, to polecam - na sporcie bardzo fajnie śmiga

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar Torin
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR GT 2.0 jts
    Postów
    165

    Domyślnie

    Nadal zainteresowany nie podał czy to aby nie diesel

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
    Cały czas do przodu!

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    W 2001 nie montowali automatów do dizli.
    Tu masz czysto techniczne dane. http://www.prnd.pl/automatyczna-skrz...n-ag,4,32.html
    Chłopaki z forum raczej nie narzekają na te skrzynię. To nie jest nowoczesny automat. Raczej stara sprawdzona konstrukcja. O ile ktoś dbał to nie powinno być problemów. Nie ma sie co bać. Dla niektórych zamula v6, ale 166 to nie wyścigówka. Ważniejszy jest komfort podróżowania niż urywanie ułamków sekund
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 20-01-2016 o 16:31
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

Podobne wątki

  1. Przekładka 4HP20 z 3.0 do 2.5
    Utworzone przez Chyzioslaff w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-11-2021, 20:49
  2. 4HP20 - blokada w pozycji P
    Utworzone przez bartekalfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 23-08-2017, 18:51
  3. 4HP20 olej
    Utworzone przez Artur75 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-04-2016, 22:33
  4. Reset/adaptacja 4HP20
    Utworzone przez dawideksl w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 14:31
  5. Opinie internetowe o Alfie Romeo
    Utworzone przez fiergloo w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-04-2008, 09:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory