Witam!!Panowie pomocy, potrzebuję fachowej porady!!
AR 33, 1.7 IE wtrysk Jetronic. Jak w tym systemie reguluje się wolne obroty silnika? Pytam, bo mam z nimi problem. Na ciepłym silniku (wolne ustawione są na 900) po przegazowaniu silnika gaśnie, albo zjeżdza do 500 i wyrónuje do 900. Przewody podciśnieniowe sprawdzałem, również potencometr położenia przepustnicy. Silnik ma moc, zbiera się ok, na wolnych pyrka super (nie tłucze sie), tylko to gaśniecie..Jaka moze być przyczyna? Dodam iz regulowałem dziś potencjometr względem przepustnicy i jest ustawiony tak, iż na po jej uruchomieniu (dosłownie o milimetr) słychać "kliknięcie". Ustawiałem tak, iz był cały czas po "kliknięciu", chodził troszkę szybciej i nie gasł, ale czy tak ma być?
Proszę o porady!!!



Odpowiedz z cytatem
chodzi o przepływomierz klapkowy tam jest regulacja wolnych obrotów kluczem ampulowym pod wtyczką elektryczną przepływomierza
, jutro będe grzebał, moze go znajdę? Ciekawa sprawa, jest juz kilka teorii, na razie jezdzę z uchylona przepustnicą i jest ok, ale chciałbym dojść na 100% jak ma być i uruchomic tą regulacje jezeli faktycznie jest, moze są rożne wersje? Swoja droga zawór powietrza dodatkowego jest tak ulokowany (pod kolektorem przy samym bloku) że ledwo go znalazłem! jezli coś znajdę to dam znać... Pozdr
