Podejrzani w dalszej kolejności: EGR, klapa gasząca, zamarzające paliwa
Podejrzani w dalszej kolejności: EGR, klapa gasząca, zamarzające paliwa
Ostatnio edytowane przez jahu ; 23-01-2016 o 10:22
Ja miałem podobna sytuację. Winne było paliwo. Po podłączeniu komputera były błędy odnośnie ciśnienia paliwa.
Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka
Miałem to samo parafina się oddzielila błędy ciśnienia paliwa. Teraz miałem wlany preparat z antyzelem zobaczymy jak za chwile odpali i czy pojade.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Przy takim mrozie też zacząłbym od sprawdzenia czy to nie problem z paliwem lub zabrudzonym filtrem.
Parafina lub woda w filtrze paliwa, ja bym od tego zaczął szukac przczyny, bo myśle że gdy czujnik polozenia walu by poszedl to by wiecej nie odpaliła.
Nie mowie, ze to czujnik, natomiast potrafi gasnac a po ostygnieciu ponownie odpalac. I tak do zaje...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przytrafilo mi sie raz...bledy zwiazane z cisnieniem paliwa...jednorazowo...skasowane i nie wrocily...problem z ropka...
Winny tu bedzie filtr paliwa mialem tak w jeepie Cherokee auto gasło co 300m ale mroz był ok -24C wymienilem filtr i gra muzyka. Proponuje od tego zaczac.
Dziś odpaliła ładnie i normalnie jechała, wlany był preparat z antyzelem.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla