Strona 97 z 186 PierwszyPierwszy ... 4787888990919293949596979899100101102103104105106107147 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 961 do 970 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #961
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bajorek92
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Łużna
    Auto
    159 SW '06 2.4 JTDm
    Postów
    67

    Domyślnie

    Brat ma czarny Viaken ale on jest pod Vag i jedynie mogę nim błędy kasowac

    Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

  2. #962
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Moyset
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lutcza, między Rzeszowem a Sanokiem
    Auto
    AR 155 2.0 TS 8V, AR Mito 1.4 TB 120KM
    Postów
    460

    Domyślnie

    Dokładnie to 99 złotych polskich, tak zwany polski ELM327 v2 2013. Mniej więcej tak się nazywa. Nie daje możliwości wejścia w ABS i ksenony. Do tego trzeba jeszcze adapter za 17 z kawałkiem.

  3. #963
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2016
    Auto
    Alfa Romeo 1.9 jtdm 2005 150 KM
    Postów
    10

    Domyślnie

    Witam panowie. Jak odpalić to ustrojstwo. Zakupilem vgate bluetooth... Nie działa, zakupilem ELM 327 v2 I przejsciowke u viakena. FES się nie łączy ani żaden inny. Silnik 1.9 jtdm 150 KM 2005

  4. #964
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bajorek92
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Łużna
    Auto
    159 SW '06 2.4 JTDm
    Postów
    67

    Domyślnie

    A wyrzuca ci protect?

    Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

  5. #965
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2016
    Auto
    Alfa Romeo 1.9 jtdm 2005 150 KM
    Postów
    10

    Domyślnie

    Dokladnie

  6. #966
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Moyset Zobacz post
    Dokładnie to 99 złotych polskich, tak zwany polski ELM327 v2 2013. Mniej więcej tak się nazywa. Nie daje możliwości wejścia w ABS i ksenony. Do tego trzeba jeszcze adapter za 17 z kawałkiem.
    Moim zdaniem, to jest największe "G" wśród sprzedawanych interfejsów
    Wybaczcie panowie ale zupełnie nie rozumiem po jaką cholerę to kupować ? Wystarcza zwykły, najzwyklejszy ELM za parę złotych. Łapiecie się na "V2" w nazwie ? Opowiadania o większej prędkości, która u was jest i tak bez znaczenia ?
    Przejściówki ? A po jaką cholerę jak wystarczy zlutować piny. No chyba, że ktoś ma skrzynię automatyczną. Wtedy podczas testów w czasie jazdy skrzynia będzie szarpać.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 24-01-2016 o 09:36
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #967
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał robson08011 Zobacz post
    Zakupilem vgate bluetooth
    W ustawieniach interfejsu w MES musisz go zaznaczyć jako OBDLink. Interfejs działa całkiem dobrze, o ile jest "przystosowany" pod auta z grupy Fiata. 99% ELM-ów do tego celu wymaga mechanicznej ingerencji w elektronikę.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 24-01-2016 o 10:33
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #968
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar teck1
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    Była 147 1.6 16v 105km Obecnie 159 1.9.16v 150km ti
    Postów
    30

    Domyślnie

    Panowie a ja mam taki problem. Zakupiłem kabelek elm327 od viakena łączy mi się z ecu alfy 159 ale nie mogę wykasować żadnych błędów . Poradzi ktoś ?

  9. #969
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jeśli błędu nie możesz wykasować, to znaczy, że błąd jest aktywny. Najpierw wyeliminuj usterkę, to błędy będziesz mógł skasować.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #970
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wola
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW
    Postów
    25

    Domyślnie

    http://allegro.pl/interfejs-icar4-vg...997509972.html
    Kupiłem ostatnio takie cudo ale niestety nie łączy się to z ECU alfy przez aplikację Torque. Próbowałem jeszcze przez kompa FiatECUScan ale program wogóle tego nie widzi.
    Nie ogarniam tego jeszcze dobrze ale chciałem zwykły interfejs diagnostyczny.
    Co polecacie? I czy z moim interfejsem da się coś zrobić czy go odesłać?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory