Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: Hamowanie silnika i brak reakcji na gaz

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Samo podpięcie do kompa nie wystarczy. Trzeba zalogować co się dzieje podczas jazdy i starać się wywołać problem. Loguj powietrze, doładowanie, dawkę paliwa i EGR.
    Jeśli nie ma różnicy po odpięciu przepływki, to wskazana jest jej dokładna diagnoza (logi powietrza), bo to wskazuje na jej wadliwe działanie.
    Zaślep EGR. Czymkolwiek dla testu i zobacz jak się zachowuje samochód. Bo przedział obrotów przy których szarpie jest przedziałem w którym ujawnia się wadliwe działanie EGR.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    EGR jest zaślepiony. Zrobię tak jak piszesz. Tylko jeśli to coś z silnikiem to czemu na tempomacie nie przerywa?

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    kostki od pedału gazu ?? które trzeba przeczyścić potraktować kontakt sprayem ?
    Kolejna alfa kolejne problemy

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    a gdzie te kostki?

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Danek Zobacz post
    EGR jest zaślepiony. Zrobię tak jak piszesz. Tylko jeśli to coś z silnikiem to czemu na tempomacie nie przerywa?
    Faktycznie, nie doczytałem.
    Chyba, że to kwestia stałych prędkości ? Tempomat utrzymuje stałe wartości i trzpień EGR nie pracuje gwałtownie ? Jest zamknięty lub otwarty cały czas w jednej pozycji i koniec.To tylko teoria...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    No ale tempomatem przyśpieszam,więc to nie są stałe wartości i nic się nie dzieje. A zaślepiony EGR może robić problemy?

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zaślepiony pełną zaślepką nie. Znaczy się w twoim samochodzie. W nowszych sterownikach owszem jeśli nie jest usunięty programowo.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    Dzisiaj zauważyłem że podczas jazdy na tempomacie też jakby lekko przerywa przy obrotach 1500-1800

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    Dziś kolejna wizyta na kompie i jest błąd czujnika listwy wtryskowej. Jutro może będzie u mechanika alfa z takim silnikiem to spróbujemy go na próbę podmienić

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    Czujnik jest dobry. Ale dzisiaj zmiana pogody - SUCHO- i przerywa dużo rzadziej. Dodam że przez ostatnich kilka deszczowych dni przerywała non-stop. Czyli wygląda na to że to jednak przebicie na wiązce. Jutro spróbuje poszukać dam gdzie dojdę od góry. Jak nie znajdę to mechanik-choć od dłuższego czasu się nie mogę go doprosić o sprawdzenie-zawalony alfami

Podobne wątki

  1. [159] Kontrolka silnika, kontrolka poduszek, spadek mocy i brak reakcji wskaźnika turbo
    Utworzone przez ck82 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-10-2015, 16:30
  2. brak reakcji po podłączeniu akumulatora,brak zapłonu
    Utworzone przez krzys-krzys w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 22:13
  3. [146] Alfa Romeo 1.4 - brak reakcji silnika
    Utworzone przez ada91 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 14:33
  4. [145] Wysoka temperatura silnika i brak reakcji "chłodzenia".
    Utworzone przez Evendi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2011, 20:31
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-01-2011, 00:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory