BTW
po przesmarowaniu kolumny kierownicy olejem wazelinowym (od strony regulacji od spodu) problem "vechicle protection not available" się jeszcze nie pojawił ( znaczna różnica)
BTW
po przesmarowaniu kolumny kierownicy olejem wazelinowym (od strony regulacji od spodu) problem "vechicle protection not available" się jeszcze nie pojawił ( znaczna różnica)
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Oczywiście że tak,były już wątki na ten temat.(uklad blokady kierownicy,czujniki hamulca i sprzęgła także mają w tym swój udział) Głównie chodzi o błędy blokady kierownicy wynikle z zawieszania się serwa blokady,lub napiętej skrętnie kierownicy ( postój na skreconych kołach -nieodpreżona ruchem kierownica
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Ja do końca nie wiem o jakim miejscu mówicie? Co trzeba zdjąć by tam sie dostać? Rozumiem ze nie mówicie o mechanizmie autoblokady...
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Z racji warunków atmosferycznych i skąd inąd lenistwa....olejem wazelinowym w sprayu psikalem mechanizm kolumny kierowniczej od strony dźwigni regulacji położenia kierownicy(nic nie demontowałem). Wydaje mi się,że pewnie przypadkowo trafiłem na mechanizm blokady kierownicy.( ten antykradzieżowy) ponieważ wcześniej miałem wspomniany błąd często,a tej zimy ani razu.
Ostatnio edytowane przez Lucas83 ; 24-01-2016 o 18:51
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Aha... Chyba tez posikam jakimś smarem w sprayu. Coś tam w garażu leży... Z tym że u mnie ten błąd wygląda tak że - wkładam kluczyk walnie błędem - praktycznie za każdym razem jak odpalam zimnego. Wyciągnę kluczyk i od razu wsadzę jeszcze raz - auto odpala ale z ikonką tego błędu. Gdy zgaszę samochód odpalę jeszcze raz - błędu nie ma.
Dziś popsikam i dam znać czy pomogło.
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Pytanie do właścicieli samochodów z Q-Tronic-iem: Czy oprócz, powiedzmy standardowego, wycia wspomagania przy starcie samochodu, przy mrozach poniżej -5 jak dłużej postoi i się mocno schłodzi, wyje wam tez, bardziej niż taki cichutki gwizd, skrzynia podczas ruszania? Oczywiście po nagrzaniu i ponownym odpalaniu takiego efektu nie ma. pzdr.