Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: Błąd P0238 Czujnik Ciśnienia powietrza

  1. #31
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał sleyer3 Zobacz post
    Dziwne bo jak ja kupowałem, to przedstawiciel max Gear powiedział mi że do mojego silnika nie mają przepływek.
    Bo to są właśnie tacy przedstawiciele
    Pewno w Motequip czy jak tam oni się zwą.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #32
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1,9 JTDM 150KM 2005r. 5d.
    Postów
    22

    Domyślnie

    Po ponownym podpięciu pod kompa wywala błąd
    P1238 - czyli to co było jako ciągły
    Ale dodatkowo wywaliło
    P401 - recyrkulacja spalin - też ciągły
    Odma na razie sucha brak oleju w dolocie.
    Dodam jeszcze ze przy 2tyś obr, samochód czasami szarpnie.
    Teraz mechanik twierdzi że EGR? szyżby @sdero miał rację od samego początku - jutro będę czyścił EGR i będę więcej wiedział

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Bo to EGR. A szarpanie tylko to potwierdza. To jeden z objawów.
    Czyszczenie na ogól na niedługo pomaga. Zrób to dokładnie i nie porysuj trzpienia.

    - - - Updated - - -

    Jak to zrobisz, to zobaczysz, że samochód otrzyma drugie życie
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    Alfa Romeo 1,9 jtd 140km Ti
    Postów
    522

    Domyślnie

    Ja też miałem szarpamnie przy 2 tys obrotów...\oczywiscie wszystcy pisali o egr...No to zaslepiłem....Efekty??? Brak....Ciągle szarpie...

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Bo większość takich przypadków to egr. Dla tego tak pisali. Zwróć uwagę no to, że robili to zapewne opierając sie na twoich opisach. Nie wiem jak szczegółowych ale zawsze to tylko opis, a nie diagnostyka na miejscu. W dodatku opisy są na ogół dość subiektywne. Wybacz ale nie rozumiem o co są pretensje. Że ktoś chciał ci pomóc? Podejdź, bedziemy diagnozować co jest powodem. Forum nie zastąpi bezpośredniej diagnostyki, a najwyżej tylko coś podpowie.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-04-2017, 15:24
  2. (147) Czujnik ciśnienia powietrza
    Utworzone przez siacho w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-12-2013, 13:58
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-10-2013, 14:46
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 09:14
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-03-2011, 13:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory