Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38

Temat: Paliwożerna

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    zero bledów na kompie , to trochę mało dla ECU M1.5.5 i dla samochodu z tego rocznika.
    - błąd się pojawi jak ECU zbierze statystykę, czasami trochę to trwa jeśli auto jeżdzi w trybie mieszanym.
    - dla tego ECU wykładnikiem są parametry adaptacyjne jakie wyliczy ECU, czyli TRA oraz FRA( addition, multiplication, ).
    - jak znam ASO nie podali ci tych parametrów , bo po co przeciez na kompie nie ma błedów.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    Panowie dzis znów podłaczyłem do kompa,okazało sie ze sonda lambda stio na wartości 0.17V .po resecie parametrów taki sam objaw ,zero reakcj ze strony sondy na dodanie gazu.Mechol stwierdził ze dlatego pali jak smok bo potrzebuje bogatej mieszanki.Własnie zamówiłem w intercarsie Bosch 0 258 006 190 dokładnie taka sama ja posiadałem od nowosci.Pytanie czy po wymianie sondy trzeba znów podłaczac do kompa czy sama sie zaadoptuje,Pozdrawiam

  3. #13
    ViP Maniak resoraków Avatar maciekk
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    brzesko
    Auto
    156 2.5V6 i 147 1.6 Ts
    Postów
    733

    Domyślnie

    z tego co mi mowil mmechanik nadworny to w naszych autach blad poi usunieciu usterki sam znika

  4. #14
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał zor-ro1970 Zobacz post
    ,auto pieknie smiga ,moc zadowalająca alejest ale.....pali 13,5-14.
    po mojemu to norma, skoro moja 2,0 pali tak kolo 16-17 po miescie. Obstawiam ze problem lezy w temperamencie kierowcy. Raz sprobowalem jechac zgodnie z zaleceniami ekojazdy i spalila zauwazalnie mniej, jakies 10 w miescie. Tyle, ze wytrzymalem tak niecale pol baku i mnie cholera wziela.
    Chcesz tanio - zmien auto. Alfe trzeba deptac, a jak depczesz, to i pali jak smok.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał adasco Zobacz post
    Alfe trzeba deptac, a jak depczesz, to i pali jak smok.
    flaszka dla kolegi! dobrze prawi!
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #16
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    Panowie,przed awaria sondy przy lekkiej nodze na trasie 9 literków (90-100 km/h) przy dymamicznej (170-200 km/h) ok 13 literków ale teraz ok 13,5 do 14 przy prędkosci na trasie 90-100 wiec chyba cos nie tak z ta sondą tymbardziej ze stoi na 0.17 V i za cholere nie mozna tej wartości ruszyc .Z tego co mówił mechanik przy takiej wartości domaga sie bogatej mieszanki dlatego spala o 30% wiecej niz powinna.Moja pytanie brzy czy po wpięcu nowej sondy trzeba znów podłaczac do kompa czy sama sie zaadotpuje???

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    sama sie dostosuje do nowej sondy.
    - sonda musi byc przepalona aby tylko mechanik nie upuscił sondy na podłogę bo bedzie po sondzie i naturalnie twoja wina bo złą sonde kupiłeś.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #18
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    bubu a sonda to ile się że tak powiem "układa" czy "przepala"?

    Zrobiłem na nówce jakieś 300 km to juz chyba chodzi tak jak powinna?

    Błędów juz mi nie wywala, lambda regulation row1 ok, pre cat (mv) ładnie się wychyla. TRA FRA w normie...wieć myślę że gra muzyka

    Pozdrówki
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    do całości obrazu brakuje tylko czasu rozgrzewania sondy.
    - sondy made in china mają taki mankament że są "leniwe", czas rozgrzewania to prawie 7 - 8 minut i szybko się studzą.
    - błędu nie zapalają ale spalanie to raczej w górnej granicy, jak masz hologram na pudełku od sondy i ID to możesz sprawdzić oryginalność sondy.

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #20
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    No sonda wymieniona,trasa Włocławek -Nowy Sącz spalanie 10 l - srednia prędkośc 100km/h, powrót srednio 150-170 spalanie 12.5 .No teraz jesy coll!!!Pozdrawiam

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory