Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: 2.0 jtdm 170km - 130 stopni celsjusza

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Przyczyna w wypadku 2.0 to na 90% EGR (a dokładniej jego wymiennik). W każdym razie typowa sprawa dla 2.0 jtdm. Uszczelki pod głowicą w jtdm nie wydmuchuje. Prędzej pęknie głowica.

    "Oczywistą oczywistością" jest to, że po wycieku wody należy zgasić silnik i nie jeździć do czasu usunięcia usterki. A przynajmniej do ponownego nalania wody. Jazda bez odpowiedniego stanu wody kończy się poważnymi uszkodzeniami silnika.

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,620

    Domyślnie

    Dość częstą awarią przyczyną gotującego się płynu i jego ubytków są jeszcze kuny... Moją 1.9JTDM załatwiły dwukrotnie a Giuliettę raz (ale nie obyło się bez lawety).

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Już wiem co było powodem. Problemem okazała się pęknięta obudowa chłodniczki spalin. Założona nowa obudowa. 400 zł z robocizna (nie wiem czy to dużo czy mało, sama obudowa kosztowała 315 zł, oczywiście nowa)

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Ultra Violence
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    Maserati Quatroporte GTS
    Postów
    212

    Domyślnie

    miałem kiedys identyko sytuacje w swojej 2.4 z tym, że u mnie pękł ten cypel na zbiorniczku wyrównawczym na ktory nalozony jest wezyk z obiegu. Skutki takie jak u ciebie, tylko ze u mnie było od razu widać gdyż wywalilo mi cały płyn na pokrywe

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Już wiem co było powodem. Problemem okazała się pęknięta obudowa chłodniczki spalin. Założona nowa obudowa. 400 zł z robocizna (nie wiem czy to dużo czy mało, sama obudowa kosztowała 315 zł, oczywiście nowa)
    Każdy wie, że opel sprzedaje taniej: http://www.opel-sklep.com/pl/p/Chlod...3-OPEL-GM/1108
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Czyli wychodzi na to, że ostro przeplacilem. Dzięki, będę wiedział, żeby następne elementy osprzętu silnika kupować od opla.

    Czyli wszystko jasne, czemu za mną był taki biały dym przy przyspieszeniu..

Podobne wątki

  1. [159] 2.0 JTDM 170km vs 2.4 JTDM 210km Wady/Zalety ??Pomoc w wyborze
    Utworzone przez Nitro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 04-05-2020, 20:55
  2. alfa 159 .. 1.9 jtdm PROBLEM Z ODPALENIEM I SIE MOCNO GRZEJE (150 STOPNI)
    Utworzone przez delvil12316 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 06-06-2016, 08:42
  3. [159] Falujące obroty po osiągnięciu 90 stopni alfa 159 2.4 JTDM
    Utworzone przez petrebiskupiec w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 22-06-2014, 17:01
  4. [159] Po ilu kilometrach od startu Wasze JTDm osiągają temperaturę oleju 80 stopni?
    Utworzone przez Krajcok w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-05-2009, 10:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory