Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 69

Temat: Felgi do spidera

  1. #31
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GTV 2,0TS, AR GTV Spider 2,0TS
    Postów
    128

    Domyślnie

    nie poprawiajmy włoskich designer'ów i cieszmy się tym, co wymyślili. Ostentacja to ocieranie się o cepeliadę...Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0764-1.jpg
Wyświetleń:	50
Rozmiar:	253.7 KB
ID:	189227...Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0761-1.jpg
Wyświetleń:	56
Rozmiar:	146.3 KB
ID:	189228
    Ostatnio edytowane przez MG-Fan ; 26-01-2016 o 11:10

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Mój Spider jest na felgach AnteraKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	spider10.jpg
Wyświetleń:	81
Rozmiar:	81.8 KB
ID:	189495 Felgi są ciekawe ale moim zdaniem nie pasują do Spidera. Kiedyś (w 2003) mój kumpel kupił nówkę 156 FL 1.9 JTD 16V i namówiłem go na te felgi. Koszt z oponami 8 tys zł. Wtedy dla mnie to był majątek ale 156 wyglądała super. Jest jakiś sentyment ale uparłem się na Zender Sieny 18.
    Przy takich felach trzeba go posadzić na glebie, co?

  3. #33
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    164 3.0 24v Super,75 3.0 America,75 TS LE,Gtv 2.0 v6 TB, Spider 2.0 v6 TB,Spider 2.0TS
    Postów
    145

    Domyślnie

    Cytat Napisał duke75 Zobacz post
    Przy takich felach trzeba go posadzić na glebie, co?
    Wypadałoby.

  4. #34
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Morspl
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    GTV Spider 3.0 V6, Infiniti QX50, Volvo xc60
    Postów
    242

    Domyślnie

    Zglebienie i dystanse to moim zdaniem jedyne sensowne poprawki fabryki. Pomijam malowanie progów i lusterek to kwestia gustu. Ale auto stoi w serii trochę za wysoko a koła są za bardzo schowane w nadkola.

  5. #35
    Użytkownik Świeżak Avatar DominikWrc
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    na razie Abarth
    Postów
    79

    Domyślnie

    Radzę 10 razy się zastanowić nad zglebianiem...
    1. Obniżasz to zawieszenie pracuje w bardzo małym zakresie i od razu dobija
    2. Od razu masz przeorane/urwane wszystkie nadkola od wewnątrz
    3. Jeśli zawieszenie nie pracuje to na nierówności na zakręcie może podbić i auto leci jak gokart i bardzo można się zdziwić jak szybko się obróci - nieprzyjemne
    4. Jeśli usztywnisz dodatkowo -to patrz wyżej oprócz tego buda Spidera jest masakrycznie wiotka i jeśli usztwynisz to zamiast zawieszenia pracuje buda czyli bardzo niedobrze.
    5. Szykuj fortunę na miski olejowe bo rozwalisz pewnie nie jedną.

    Wszystkie wnioski znam z doświadczenia bo auto kupiłem z Eibachami -30mm i bardzo szybko zmieniłem na serię. Spider się do tego nie nadaje w Polsce - ale GTV to co innego.

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar SCHNNAZZI
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    Fiat Tipo 2020 bianca
    Postów
    1,726

    Domyślnie

    Spider to nie auto robocze moim zdaniem. Chyba ze ktos faktycznie robi bardzo duzo km. Ja tam mam twardo. Auto obnizone. Duze felgi. I autem fajnie sie jezdzi. Bardzo sportowo i to sprawia frajdę. Auta dwuosobowe raczej nie slużą jako auta typowo rodzinne czy na dalekie wyjazdy. To samochod bardziej do rozrywki. A wiec takie auto powinno dawac frajde z jazdy na ostrych zakretach. Ja polecam obnizac i usztywniac
    Fiat Tipo 2020 - Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Ducato Autolaweta 2002 - Nissan Leaf 2013
    Mam chorobę zwaną ITALIA

  7. #37
    Użytkownik Świeżak Avatar DominikWrc
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    na razie Abarth
    Postów
    79

    Domyślnie

    Ale nie chcę się czepiać - co chcesz usztywniać i jak? Karoserię? Jak usztywnisz zawieszenie to i tak nic nie da bo karoseria pracuje i tak nie masz zysku na prowadzeniu. Oczywiście będzie odczucie że auto się fajnie prowadzi bo nisko i jak gokart w zakręcie ale nie ma to wiele wspólnego z faktycznym prowadzeniem. Jeździłem spiderem po torze i wiem o czym mówię. Po prostu uważam że na obniżeniu zysku niewiele a duża strata na komforcie. Włosi zrobili GTV a później odcięli po prostu dach

    Jak chcesz mieć dobrze prowadzące się auto bez dachu to jedynie MX5.

    Ja mam Spider do jazdy w zasadzie samemu i też dla przyjemności. Też lubię pojeździć szybko, ale do naprawdę ostrej jazdy Spider się nie nadaje - GTV albo GT to co innego.
    Ale to tylko moje zdanie i odczucia.
    Ostatnio edytowane przez DominikWrc ; 03-02-2016 o 18:51

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar SCHNNAZZI
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    Fiat Tipo 2020 bianca
    Postów
    1,726

    Domyślnie

    Mam GT w JTD wszystko w standardzie. I jak dla mnie Spider bije na leb GT pod wzgledem prowadzenia i pokonywabia zakrętow. Ale GT u mnie sluzy jako dupowóz wiec nie wymagam od niego tego co od Spidera. Ma mnie dowiezc do celu komfortowo i szybko jak na jtd. Zawieszenie na dolach daje rade. Trzyma w zakretach. Ma fajne fotele przednie. Lepsze niz w Spiderze. Gdybym chcial GT zrobic na sportowo to pewnie zrobilbym nisko i szeroko i tylko 3.2 w benzynie. I zastanawiam sie jakby to sie zachowywalo na drodze.
    Fiat Tipo 2020 - Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Ducato Autolaweta 2002 - Nissan Leaf 2013
    Mam chorobę zwaną ITALIA

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Potwierdzam opinię Dominika. Już niejeden płakał i wracał do serii po obniżeniu Gtv

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Ma ktoś z Was fotki spidera czy GTV na 18 przed obniżeniem?

Podobne wątki

  1. 2.0 tb przewody wn od spidera 3.0
    Utworzone przez murzyncannaba w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-07-2015, 06:30
  2. Części do Spidera (115)
    Utworzone przez Halik w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-04-2015, 08:25
  3. [GTV Spider] Czy te felgi adają się do Spidera?
    Utworzone przez teflon w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 22-05-2013, 14:52
  4. [GTV Spider] Kto ma Spidera z lat 66-93r.??
    Utworzone przez czesany w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 21:27
  5. Odbudowa Spidera 2
    Utworzone przez Krzysztof1 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 22:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory