Strona 21 z 94 PierwszyPierwszy ... 11121314151617181920212223242526272829303171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 936

Temat: usunięcie klap wirowych - wady i zalety

  1. #201
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    londyn
    Postów
    83

    Domyślnie

    A dlaczego

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  2. #202
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Koledzy wyżej pisali - urwanie się klapki z oryginalnego fabrycznego kolektora graniczy z cudem.

    Druga sprawa - ePer milczy nt. wspomnianej przez Ciebie zmiany. Ot tyle.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #203
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    ePer pokazuje kilka zmian dla metalowego kolektora ssącego w 159 2.4 JTDm.

    Na pewno występowały dwa typy metalowych kolektorów – różnica była w wielkości otworów po usuniętych klapach wirowych. Nie wiem tylko czy dotyczy to 159, ale moim zdaniem tak. Choć trzeba by podpytać praktyków.

  4. #204
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    londyn
    Postów
    83

    Domyślnie

    Przetchwilom rozmawialem z kolegom co robi w serwisie Alfy Romeo w Londynie wszystkie Alfy silniki 2.4 mialy wade fabryczna klapki zacinaly sie na oskach

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  5. #205
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał irek Zobacz post
    Przetchwilom rozmawialem z kolegom co robi w serwisie Alfy Romeo w Londynie wszystkie Alfy silniki 2.4 mialy wade fabryczna klapki zacinaly sie na oskach
    Mechanizm klap w metalowym kolektorze zacinał się, często spadała wtedy listwa od klap i potrafiło to sporo ograniczyć moc. Klapy były nieszczelne i generowało to bardzo częste wypalanie DPF –wręcz nawet "zabijało go na śmierć".
    Ale to nie powodowało urywania klap. Tylko plastikowe kolektory w 1.9 miały urywające się klapy.

  6. #206
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    londyn
    Postów
    83

    Domyślnie

    A wiesz ze w pierszym roku produkci DPF wypalal sie co 20000 km a potem przy zmiane kolektorow wgrywali nowe oprogramowanie na DPF

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  7. #207
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    20.000? Wiem że to bajka.

  8. #208
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    londyn
    Postów
    83

    Domyślnie

    Kolego 2006 roku kupilem nowa w salonie

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  9. #209
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał irek Zobacz post
    A wiesz ze w pierszym roku produkci DPF wypalal sie co 20000 km a potem przy zmiane kolektorow wgrywali nowe oprogramowanie na DPF
    Może ta poprawka softu powodowała, że pojawiał się wkład ceramiczny w puszce bo w fabryce zapomnieli go włożyć?
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  10. #210
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał irek Zobacz post
    Kolego 2006 roku kupilem nowa w salonie
    Chcesz mi powiedzieć, że przez 20.000 km filtr nie wypalał ci się? Hmn. Więc nie uwierzę Ci, wiem, że to jest niemożliwe w 2.4, fizycznie/chemicznie niemożliwe. Po prostu. Być może nie udało ci się zaobserwować tego procesu.

Podobne wątki

  1. usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez marcinsw w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 02-04-2017, 18:24
  2. usunięcie klap wirowych w Poznaniu?
    Utworzone przez qooba w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 12:34
  3. [159] Samodzielne usunięcie EGR, DPF i KLAP WIROWYCH
    Utworzone przez Freak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 10:40
  4. [159] Usunięcie klap wirowych Warszawa?
    Utworzone przez AlfRomeo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-05-2015, 10:33
  5. Usunięcie klap wirowych woj. lubelskie?
    Utworzone przez Cinekk1988 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 12:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory