18:00
19:00
20:00
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
i dostajesz trzy wydruki każdego pomiaru?
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Wszystko zależy od tego czy chcesz, i co chcesz sprawdzić.
Ja jak hamowałem 156 JTD, to robiliśmy różne nadmuchy, w celu sprawdzenia reakcji na temperaturę.
1 pomiar jest zawsze mało miarodajny, i dlatego wykonuje się kilka, w celu dokładniejszego sprawdzenia powtarzalności.
Np. moją 155 V6 hamowaliśmy chyba z 8 razy na różnych biegach, z różnymi zmiennymi, ale to robiliśmy już na naszej hamowni, wiec za nic nie musiałem płacić![]()
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Ile wyszło w 155 ?
zapraszamy >> www.sklep.zrobieforme.pl
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Ja zapłaciłem 150 zł i dostałem jeden wydruk i nie przypominam sobie żeby kilka razy rozkręcał silnik(chyba dwa razy) właśnie u nich
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ja się do nich dziś wybieram ze swoją 155 mam nadzieje że się nie załamie
zapraszamy >> www.sklep.zrobieforme.pl
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y