Strona 283 z 311 PierwszyPierwszy ... 183233273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,821 do 2,830 z 3101

Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #2821
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,342

    Domyślnie

    W 2014 roku za podłokietnik trzeba było zapłacić 550zł teraz też 650zł
    nie była tez dzielona tylna kanapa i nie było połokietnika teraz jest tak samo
    tempomatu nie było teraz jest

    Pozostałe wyszczególnione przezemnie opcje był skierowane do wersji podstawowej julki

  2. #2822
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Polecam odwiedzić salon skody, vw, a nawet mazdy i przyjrzeć sie wykonaniu deski dokładnie wydmuszki plastikowej bo tak to jest zrobione.
    W julce mamy deskę wykonaną z finezją użyto kilkanaście materiałów rożnego gatunku od eko skóry po kilkanaście rodzaju plastików.
    Nie wiem czego niektórzy oczekują po samochodzie do 100tys/zł i do tego klasy kompakt
    Zgadza się w 100%
    Z jednym tylko dali ciała - ten plastik na drzwiach (przy szybie)
    Sama deska to dla mnie bajka - zawsze mam poczucie że siedzę w nietuzinkowym aucie.

  3. #2823
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,342

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Zgadza się w 100%
    Z jednym tylko dali ciała - ten plastik na drzwiach (przy szybie)
    Sama deska to dla mnie bajka - zawsze mam poczucie że siedzę w nietuzinkowym aucie.
    I za to kocha sie Alfa Romeo przynajmiej ja

  4. #2824
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Julka ma nieharmonijne zawieszenie które już kilka razy niemiło mnie zaskoczyło machając tyłem - auto ma za ciężki przód i za lekki tył dla wielowahaczowego zawieszenia. Owszem na równej jedzie oki ale wystarczy w łuku złapać nierówności- auto niewprawnego kierowce może niemiło zaskoczyć i uwierz nie jest to tylko moje zdanie.
    Julka - dla mnie największa porażka to jakoś materiałów, plastików, fatalne nieprzewidywalne prowadzenie i fatalne halogenowe światła. Plus to wygląd ogólny Julki znacznie cichsza praca zawiasu i ogólnego hałasu wewnątrz oraz o wiele mniejsze spalanie - 2-3 litrów!!!
    Mówisz jakość?- u mnie po 30 tkmi 8 miesiącach użytkowania do wymiany była kierownica- wycierała się , latała gałka zmiany biegów, zacinał się górny schowek na desce i powycierał kluczyk oraz opadło wygłuszenie maski. Widzę tez że lada moment będzie do wymiany mieszek zmiany biegów oraz poszycie fotela pasażera bo wychodzą nitki - strach odkurzać o.... i zmechaciła się wykładzina bagażnika.
    Nie wiem co Ty masz za julkę - w mojej nie dzieje się nic z tych rzeczy co opisujesz. No może poza tym że też mi się trochę mechaci wykładzina ale w środku.

  5. #2825
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Na fanpage project 952 wiedzą już wszystko o lifcie:



    "Alfa Romeo Giulietta Restyling si presenta il 24 Febbraio (per i dipendenti) ecco cosa cambia: Nuova calandra, trilobo ridefinito, modifiche a terminale di scarico, nuovi cerchi in lega, colori esterni nuovi, nuove finiture interne e nuovo logo GIULIETTA e nuovo Uconnect Live.

    Aumento di 150 euro."



    Czyli mamy:

    - nowe logo i scudetto

    - nowy grill

    - zminiony wydech

    - nowe wzory felg

    - nowe kolory

    - nowe wykończenia wnętrza

    - uconnect live



    I wyższa cena o 150EUR

    Mówiłem żeby nie liczyć na zbyt wiele...

  6. #2826
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pitero
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Giulietta Sprint
    Postów
    672

    Domyślnie

    Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale

  7. #2827
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Czym się charakteryzuje ta "najuboższa wersja"?
    brak nawiewu tył, klima manualna, brak chłodzonego schowka, brak chromów na zewnątrz, halogenów przednich, tempomatu, przedniego podłokietnika, inne wzory tapicerki brak regulacji wysokości fotela pasażera - jest tylny podłokietnik i dzielona kanapa- wersja progression polift

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Nie wiem co Ty masz za julkę - w mojej nie dzieje się nic z tych rzeczy co opisujesz. No może poza tym że też mi się trochę mechaci wykładzina ale w środku.
    może mam z poniedziałku 13-stego ale i tak jestem z niej mega zadowolony

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Ja mam progress i jest chłodzony
    Wydaje mi się że wersje z climatronikiem miały go w standardzie ale mogę się mylić
    wg epera są chłodzone i nie chłodzone.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Sorki ale rozbawiłes mnie tym okresleniem machajac tyłem.
    Jezdziłem ok 30-40 szt Julek w swoim zyciu i nigdy nie spodkałem sie z takim zachowaniem
    Prosze nie pisz takich głupot bo to jest nie ralne.
    Masz na stałe właczone ESP i przez to takiego tak zwanego (machajac tyłem) nie stanie co piszesz.
    Albo masz mało powietrza w tylnich oponach albo luzy w zawiasie
    Bravo to jest ponton w porównaniu z julką wiem co pisze bo urzytkowałem stilo od nowości ok 7 lat a zawias jest ten sam.
    Przykro mi bardzo, że mam inne zdanie na temat zawieszenia Julki- cóż może wolę ponton

  8. #2828
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arch_i
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 TCT, Distinctive + pakiety
    Postów
    84

    Domyślnie

    Gdyby Julka miala tylko lepiej wykonczone boczki bylaby idealna jako kompakt...wlasnie one najbardziej mnie denerwuja. Uwazam, ze plastik i ich wykonanie zupelnie nie pasuje do tego auta. Mam wersje Distinctive z brazowa skorzana tapicerka z pakietami a mam wrazene ze Mito ma lepsze i lepiej wykonane boki.

  9. #2829
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Fatalne prowadzenie Julki ? Co ty za farmazony wypisujesz? Tył Giulietty nie lubi nierówności na łuku jak każdy sztywno zawieszony kompakt. To jest tylko mała skaza na ogólnym, dobrym, usportowionym prowadzeniu. Bravo prowadzi się przeciętnie od samego początku do końca.
    Nie sprzedałem Bravo bo mi się psuło, tylko dlatego, że jazda tym samochodem nie sprawiała mi takiej radości na jaką liczyłem. Kupiłem nowego pełnego Sporta w T-Jecie i myślałem, że jako w usportowionej wersji będzie dawał przyjemność w prowadzeniu. Wcześniej oglądałem i jeździłem Mito TB 155KM ale ostatecznie kupiłem Fiata, ze względu na 4 drzwi. Jak tylko przyprowadziłem samochód i zrobiłem pierwsze 50 km wiedziałem, że popełniłem duży błąd.
    Pierwsze wrażenie samochód robił dobre ale w praniu nie było już tak wesoło. Układ kierowniczy był o wiele za mocno wspomagany, kompletnie pozbawiony czucia. Podczas dużych prędkości trzeba było być maksymalnie skupionym i pilnować kiery, tak lekko można było nią obracać. Pozycja za kierownicą kompletnie nie sportowa, wysoko jak w samochodzie miejskim. Biegi wchodziły nieprzyjemnie, trochę haczyły. W środku wygłuszenie fatalne jak na kompakt, dobrze chociaż , że silnik przyjemnie brzmiał. Bardzo twarde zawieszenie a i tak przechylał się na zakrętach, do tego absurdalnie nisko zawieszony. Na koleinach trzeba było uważać żeby nie szorować brzuchem i trzymać mocno kierownicę bo wyrywało ją z rąk.
    Nawet przy delikatnej jeździe palił jak smok a bardzo krótkie przełożenia utrudniały szybki start spod świateł. Do tego fatalnie były skonfigurowane tryby jazdy - w normalnym samochód miał mega opóźniona reakcję na gaz i potężną turbodziurę, na mieście nikt by nie uwierzył ze ma 150KM. Sport za to był tak ostry, że w codziennym użytkowaniu był po prostu męczący.
    Po przejażdżce Giuliettą wiedziałem, ze muszę ją kupić bo nie ma w/w wad i jazda nią to ogromna przyjemność.
    Bravo miało tylko dwie rzeczy lepiej rozwiązane - siedzenia w Sporcie były wygodniejsze na dłuższe trasy niż w Giulietcie przed liftem oraz chłodzony schowek faktycznie chłodził napoje w ciepłe dni.
    Cóż- każdy ma inne oczekiwania od samochodu - nigdy nie miałem kłopotów z prowadzeniemm, koleinami, myszkowaniem nie haczyłem podwoziem mimo 18- stek ale masz rację sport miał obniżone zawieszenie
    Skrzynia biegów- sławna M32 - pretensje od Opla - u mnie chodziła miodzio mimo wyjących łożysk.
    Fotel- opuszczałem na sam dół.
    Jak pisałem hałas owszem za duży
    spalanie tez spore. Natomiast trzeba było looknąć kiedy T w 150 tka wstaje - jak 120 idzie pełną parą, w 150 nic się nie działo- duużo wyżej wstaje Turbo.
    Może sie powtarzam ale dla mnie deska w Bravo i boczki był wykonane z duużo lepszych materiałów.

  10. #2830
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Żuczek- wybacz- ale Bravo nigdy nie było konkurencją dla 147 czy Julki - inny target docelowy!!!
    ale i tak na to co sobą reprezentował to samochód naprawdę porządny ale niedoceniony właśnie przez to że FIAT i dwa brak innych wersji nadwoziowych.
    Uczepiłeś się tego prowadzenia- naprawdę prowadziło się ok- to właśnie Julka ma nieharmonijne zawieszenie które już kilka razy niemiło mnie zaskoczyło machając tyłem - auto ma za ciężki przód i za lekki tył dla wielowahaczowego zawieszenia. Owszem na równej jedzie oki ale wystarczy w łuku złapać nierówności- auto niewprawnego kierowce może niemiło zaskoczyć i uwierz nie jest to tylko moje zdanie.
    Bravo zmieniłem z jednego powodu- miła już 5 lat a dla mnie to granica użytkowa auta- po prostu tak mam i kupuje następne- gdyby NB było produkowane, byłoby kupione ponownie zamiast Julki, bo samochód idiotoodporny i kompletnie bezawaryjny a kupienie takiego obecnie jako nowego to nie lada wyczyn.
    Julka - dla mnie największa porażka to jakoś materiałów, plastików, fatalne nieprzewidywalne prowadzenie i fatalne halogenowe światła. Plus to wygląd ogólny Julki znacznie cichsza praca zawiasu i ogólnego hałasu wewnątrz oraz o wiele mniejsze spalanie - 2-3 litrów!!!
    Mówisz jakość?- u mnie po 30 tkmi 8 miesiącach użytkowania do wymiany była kierownica- wycierała się , latała gałka zmiany biegów, zacinał się górny schowek na desce i powycierał kluczyk oraz opadło wygłuszenie maski. Widzę tez że lada moment będzie do wymiany mieszek zmiany biegów oraz poszycie fotela pasażera bo wychodzą nitki - strach odkurzać o.... i zmechaciła się wykładzina bagażnika. tego nie było w Bravo- wpisz w google Bravo T-JEt Fl - wyskoczą Ci foty mojego ogłoszenia o sprzedaży - wnętrze lakier kiera tapicerki jak w nowym samochodzie ZERO ZUŻYCIA- a maiło równe 100 tkm. wiec please- ale hasło jakość w przypadku julki to jakiś mit w przypadku wnętrza.
    Bieda wersja - cóż może być - ma to co powinna a do tego silnik T-JET który od samego początku chciałem. a czego nie ma to za grosze doposażę.
    Jeździłem Bravo i miałem wrażenie, że koła do nadwozia przyczepione są żelkami haribo, a kierownica z kołami połączona makaronem spaghetti... W sumie to prowadzenie można porównać do np. Citroena Berlingo - czyli zero poczucia tego co mówi droga i zero informacji o tym co robią przednie koła.
    Natomiast Julka (mam QV ale jeździłem też zwykłą 170km) prowadzi się świetnie, jak ktoś zauważył - każde twardo zawieszone auto jest lekko nerwowe na nierównościach. Ale wynika to z tego, że potrafią na chwilę oderwać się koła od nawierzchni albo mocno odciążyć i auto nagle gubi boczną przyczepność, po czym przy dociążeniu ją nagle odzyskuje. Stąd poczucie nerwowości i trzeba to korygować lekko kierownicą.
    Wystarczyć przejechać się każdym sportowym autem od Nissana 350Z do Lambo czy Porsche 911 żeby przekonać się, że w każdym przypadku dziury czy hopy wprowadzają nerwowość w prowadzeniu, ale tak naprawdę wbrew pozorom trudno utracić przyczepność w takich warunkach.
    Natomiast miękkie auto na nierównej drodze płynnie gubi tor jazdy, nie odzyskuje przyczepności bo jej zwyczajnie nie ma takiej jak w sztywno zestrojonym aucie. Dlatego poczucie jest takie, ze ponton przepływa bez wzruszenia i szarpania przez dziury czy garby na łuku. Ale jakbyś jechał Bravo za nerwową Julką podskakującą na dziurach to byś był zaskoczony że ten sam dziurawy zakręt pokonuje tak szybko i nie wypada z drogi.

    Jeśli chodzi o zużycie wnętrza to mam 125tys na liczniku i poza kluczykiem zero zużycia - skóra jest w idealnym stanie, kierownica też. Plastiki zero rys itd. W sumie można powiedzieć że trwałość na poziomie BMW (ale fakt, materiały na boczkach drzwi mogłyby być lepsze, chociaż nie zużywają się wcale) Tak samo to Julka 170km która miała zwykłe wyposażenie (materiałowe fotele) nie wykazywała żadnych oznak zużycia a miała bodajże ok 80tys km przejechane.
    Ostatnio edytowane przez mks ; 07-02-2016 o 01:51

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory