Ale włąsciciel maluje cały samochód![]()
Ale włąsciciel maluje cały samochód![]()
Prac ciąg dalszy.. Dziś zdjąłem głowice i wyciągnąłem tłoki, sprawa wygląda następująco: Tuleje cylindrowe wyglądają bardzo dobrzenie czuć progu pod palcami, ani żadnych rys. Pierścienie zużyte mają 0,8mm prześwitu, panewki na każdym oberwały. Dużo nagaru. Przesyłam zdjęcia prac
i jedno zdjęcie z pomiaru jednego tłoka, musze znalezc czy mieści sie w nominale. Orientujecie się czy chłodnica klimy od 164 3.0 bedzie pasowała do 155 2.0?
![]()
to jest dobry przykład że silniki 16v to jedna z gównolitu. Rozbierałem 8v po prawie 200tyś - panewka żadna nie ruszona, 'jodełka' na tulejach w 10x lepszym stanie. Fakt zamki luz miały 0.5-0.9mm ale pierścień jest po to żeby się wycierał.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Przyczyną tego nagaru może być egr i spalanie oleju?
raczej tylko spalanie oleju w duzych ilościach
Ciekawe czy to tylko wina pierścieni czy tez uszczelniaczy zawodowych. Po rozbiórce glowicy będzie wiadomo![]()
Rafał a ja rozbierałem 16V po 300 tysiącach i wyglądał w wiele lepiej jak ten. To jest przykład jak ktoś nie dbał o to auto wcale.
Ten ma nie cale 300tys.![]()