Z tym smarem to między piastę a tarczę : producenci zabraniają - brembo konkretnie, innych instrukcji nie czytałem.
Jak się wypali od temperatury to guzik da tak sądzę w dodatku nie wiem czy bardziej nie spiecze piasty z tarczą. Nie wiem, bez powodu tak wyraźnie tego ktoś mądrzejszy produkujący tarcze nie podkreśla.
Ile trzeba jeździć żeby tarcza nie chciała zejść ? lub wcześniej nie wyczyścić piasty . Wymieniałem po chyba 60tys km i zeszła bez problemu.
Jedyny problem to z odkręceniem tej śruby - bolca centrującej - makabra. Lepiej jej nie dawać lub pamiętać żeby delikatnie przykręcić.
Miedziany nie zapiecze się.Sprawdzone w 100%.(smarujemy cieniutko).Producent nie zaleca pewnie ze względu na to żeby nie wpakować tam połowy puchy co mogło by skutkować biciem.Zamiast śruby z bolcem przykręcam zawsze(do alufelg oczywiście)zwykłą śrubę na imbus.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.