Jak chcesz delikatne, to tylko MTS Ci zostaje. Możesz podjechać do mnie, zobaczysz jak siedzi na Eibachu
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Jak chcesz delikatne, to tylko MTS Ci zostaje. Możesz podjechać do mnie, zobaczysz jak siedzi na Eibachu
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Tylko nie wiem czy mts nie będzie za miękki. A na jakich felgach i oponach jeździsz? Jakie et felgi? Nie masz problemu przy załadowanym aucie? Amorki oryginały? W sensie problemu z ocieraniem. Jak z twardoscia na naszych drogach?
Była 145 JTD ES 00r.
Była 159 JTDm 16V 06r. boX
Jest Czarna zaraza 159 ViR-r
Ostatnio edytowane przez Azalgo ; 09-02-2016 o 08:22
Witam. Potrzebuje porady od jakiegoś ogarniętego kolegi. Jakie opony założę na felgi o oznaczeniu "812 19x8JJ"? Chodzi mi o przedział "od do". Aktualnie siedzą na nich opony 225/40 R19 ale są już do wymiany i zastanawiam się jakie jeszcze szerokości podejdą.
Opony założysz nawet 195 :-P
Żeby to wyglądało to 225/235. Max 245. Jak chcesz jutro założę oponę 255/35R19 na 8" i pokaże Ci jak to wygląda. Ja mam 225/40/19. Chociaż bardziej osłoni felgi 235/40/19
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
Czyli mogę kupić 245/40 R19 i spokojnie podmienić 225/40 R19? Na pewno będzie pasować? Bo mam okazję kupić 245 taniej niż 225![]()
Ja bym sie nie odwazyl 245/40/19 . Raz ze balon i moze obcierac ( zalezy jakie ET felgi ) to na koleinach juz całkiem na dwie rece. Ja mam 245/35/19 ale inna specyfikacja felgi. Ktoś z forum mial takie opony. Tylko tak jak pisze - zaleznie od ET bo za duze - trze od srodka lub na przedniej osi przy max skrecie o nadkole, za male o zewnetrzny rant nadkola.