Strona 85 z 91 PierwszyPierwszy ... 357576777879808182838485868788899091 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 841 do 850 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #841
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,566

    Domyślnie

    Cytat Napisał szaq Zobacz post
    Zgadza sie ktos cos mowil ale nadal sa to zaslyszane informacje od osob trzecich. Jak tak dalej bedzie toczyla sie dyskusja to dalej bedzie sprawa stac w martwym punkcie.
    post 802:
    Ostatnio kumpel sciagnął i co sie okazało? tłok pekniety.
    (mowa o Insigni z Włoch)

    Sprawa ruszyć się może jak Darek2116 rozbierze padnięty motor i napisze co było, może jak będzie wykonana analiza tłoków od kolegi który założył wątek to się też coś dowiemy. A co wyjaśnieniu sprawy przeszkadza dyskusja czy spekulacje w temacie? Jakoś nie kumam związku - nawet lepiej że wątek jest cały czas na górze, więcej ludzi zobaczy, może ktoś coś wie, może dopisze jakiś przypadek itp.

  2. #842
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    A wy tak pieprzycie o kilku sztukach, gdzie żadne raporty nie piszą o takiej wadzie tego silnika, bo procent tych przypadków do całej produkcji jest tak duży, że wręcz pomijalny...
    A ceny lecą w dół!

  3. #843
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Poza tym ostatnio w 1.9 też zaczęły pękać tłoki (1 przypadek z wersji 8v, 2 z 16v w temacie o remoncie) co chyba dalej przekonuje mnie, że najbardziej do tej awarii przyczynia się chip tuning. Nie mówię, że wszystkich tunerow ale wśród wszystkich odnotowanych przypadków na forum, w którym pękły tłoki jest 1 wspólny element, który łączy wszystkie przypadki - chip u tej samej osoby.

  4. #844
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,566

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Poza tym ostatnio w 1.9 też zaczęły pękać tłoki (1 przypadek z wersji 8v, 2 z 16v w temacie o remoncie) co chyba dalej przekonuje mnie, że najbardziej do tej awarii przyczynia się chip tuning. Nie mówię, że wszystkich tunerow ale wśród wszystkich odnotowanych przypadków na forum, w którym pękły tłoki jest 1 wspólny element, który łączy wszystkie przypadki - chip u tej samej osoby.
    Przegladalem pare dni temu caly watek o padnietym 2.0, byla jeszcze jedna 2.0 i 1.9JTDM 8V, ale jakos nie przypominam sobie zadnej 16V a Ty piszesz o 2 przypadkach i tez je wiazesz z tym samym tunerem. Mozesz podac linki do tych przypadkow, tak dla pewnosci wszystkich.

  5. #845
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Chodziło mi o to, że w sumie 2 przypadki pękniętych tłoków w silniku 1.9. 1 przypadek w wersji 8v i 1 przypadek 16v (link: http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._remontu_.html)

    O ile się nie mylę to każdy silnik 2,0 i 1,9 , który doznał awarii peknietego tłoka na tym forum był po chipie tego samego pochodzenia. Jeśli to nieprawda to proszę mnie poprawić.

    Edycja:
    A przepraszam, to była jednak wersja 8v i chyba tej samej osoby czyli 1 przypadek 8v w sumie. Mój błąd i niedopatrzenie. Zwracam honor i mam nadzieję, że zostanie mi odpuszczone..
    Ostatnio edytowane przez djrobertos ; 11-02-2016 o 17:18

  6. #846
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,566

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Chodziło mi o to, że w sumie 2 przypadki pękniętych tłoków w silniku 1.9. 1 przypadek w wersji 8v i 1 przypadek 16v (link: http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._remontu_.html)

    O ile się nie mylę to każdy silnik 2,0 i 1,9 , który doznał awarii peknietego tłoka na tym forum był po chipie tego samego pochodzenia. Jeśli to nieprawda to proszę mnie poprawić.

    Edycja:
    A przepraszam, to była jednak wersja 8v i chyba tej samej osoby czyli 1 przypadek 8v w sumie. Mój błąd i niedopatrzenie. Zwracam honor i mam nadzieję, że zostanie mi odpuszczone..
    o odpuszczenie to nie do mnie, raczej do tego ktorego po czesci pomowiles wyimaginowanymi kolejnymi przypadkami.

    sprawa jest delikatna, tym bardziej ze 3 przypadki opisane na forum mialy chipa I to od jednego tunera (choc jesli juz chip pomaga tlokom pekac, to akurat nie dziwne ze od jednego tunera, bo ten tuner robi wiekszosc forumowych alf).

    troszke ostrozniej prosze. sprawe trzeba wyjasnic. Z tego co kojarze oba dotychczas rozebrane silniki mialy problemy z przytartymi panewkami, oba z 2.0 JTDMow mialy rozne tloki (numery), a z tego co wyczytalem wczesniej w watku ktos pisal ze te tloki te sie roznia, tak wiec jest mocne podejzenie ze oba silniki byly juz grzebane przed zakupem przez obecnych wlascicieli. Przypadek 1.9 8V narazie nieruszony - nie wiadomo co mu jest, czeka na otwarcie I ogledziny. bebechy z 2.0 tez mialy isc do jakiejs analizy.

    Narazie ciagle malo wiadomo, sprawa wymaga rzetelnego wyjasnienia, a nie robienia larum, mnorzenia wyimaginowanych przypadkow a przez to robienia kolo piora tunerowi.

  7. #847
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Narazie ciagle malo wiadomo, sprawa wymaga rzetelnego wyjasnienia, a nie robienia larum, mnorzenia wyimaginowanych przypadkow a przez to robienia kolo piora tunerowi.
    tym bardziej nikt nie powinien sugerować że silniki 2.0 jtdm mają jakąś wadę. Każdy niech sam wyciągnie wniosek co jest bardziej prawdopodobne... 3-cia możliwość, czyli błąd użytkownika, została tutaj raczej wykluczona

  8. #848
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    o odpuszczenie to nie do mnie, raczej do tego ktorego po czesci pomowiles wyimaginowanymi kolejnymi przypadkami.

    sprawa jest delikatna, tym bardziej ze 3 przypadki opisane na forum mialy chipa I to od jednego tunera (choc jesli juz chip pomaga tlokom pekac, to akurat nie dziwne ze od jednego tunera, bo ten tuner robi wiekszosc forumowych alf).

    troszke ostrozniej prosze. sprawe trzeba wyjasnic. Z tego co kojarze oba dotychczas rozebrane silniki mialy problemy z przytartymi panewkami, oba z 2.0 JTDMow mialy rozne tloki (numery), a z tego co wyczytalem wczesniej w watku ktos pisal ze te tloki te sie roznia, tak wiec jest mocne podejzenie ze oba silniki byly juz grzebane przed zakupem przez obecnych wlascicieli. Przypadek 1.9 8V narazie nieruszony - nie wiadomo co mu jest, czeka na otwarcie I ogledziny. bebechy z 2.0 tez mialy isc do jakiejs analizy.

    Narazie ciagle malo wiadomo, sprawa wymaga rzetelnego wyjasnienia, a nie robienia larum, mnorzenia wyimaginowanych przypadkow a przez to robienia kolo piora tunerowi.
    Nikogo nie mam zamiaru tutaj pomówić, nie o to mi chodzi. Ja tylko stwierdziłem fakt, który łączył te przypadki. Jeśli ktoś poczuł inaczej - przepraszam To, że większość alf z forum akurat robił taki a nie inny tuner tym lepiej dla niego, gdyż jest pewnie dużo 2.0 jtdm, które jeżdżą po chipie i nic im nie jest. Jeżeli coś było grzebane w tłokach to zmienia postać rzeczy. O ile wiemy, że u Bociana istniało takie podejrzenie to nie wiem jak w przypadku Kamorado. Coś mi się obiło o uszy, że ktoś jakieś tłoki wysłał do analizy. Prawda to? Jeśli tak, to czego możemy się z takiej analizy dowiedzieć?

    A jak sprawa wygląda z dostawczakami fiata, które przecież też mają 2,0 jtdm... z tego co wiem to są to bardzo cenione silniki, gdyż odwdzięczają się setkami tysięcy km bezawaryjnej jazdy. Chyba, że to całkiem inny silnik a jedynie oznaczenie takie same. Ktoś się orientuje?

  9. #849
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Nikogo nie mam zamiaru tutaj pomówić, nie o to mi chodzi. Ja tylko stwierdziłem fakt, który łączył te przypadki. Jeśli ktoś poczuł inaczej - przepraszam To, że większość alf z forum akurat robił taki a nie inny tuner tym lepiej dla niego, gdyż jest pewnie dużo 2.0 jtdm, które jeżdżą po chipie i nic im nie jest. Jeżeli coś było grzebane w tłokach to zmienia postać rzeczy. O ile wiemy, że u Bociana istniało takie podejrzenie to nie wiem jak w przypadku Kamorado. Coś mi się obiło o uszy, że ktoś jakieś tłoki wysłał do analizy. Prawda to? Jeśli tak, to czego możemy się z takiej analizy dowiedzieć?

    A jak sprawa wygląda z dostawczakami fiata, które przecież też mają 2,0 jtdm... z tego co wiem to są to bardzo cenione silniki, gdyż odwdzięczają się setkami tysięcy km bezawaryjnej jazdy. Chyba, że to całkiem inny silnik a jedynie oznaczenie takie same. Ktoś się orientuje?
    Te silniki są wszędzie, od lat w Bravo w Deltach, różnych dostawczakach fiata, Doblo, Qubo i innych bliżej nie określonych nieinteresujących mnie dostawczakach, i nigdzie się z nimi nic nie dzieje, tylko nagle w za ciężkich 159 po chipie i już wielki lament i blady strach na potencjalnych użytkownikach...
    panika, panika i jeszcze raz panika....

  10. #850
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Poprawka: w ciężkich AR159 i Insigniach

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory