Strona 87 z 91 PierwszyPierwszy ... 37777879808182838485868788899091 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 861 do 870 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #861
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Ale ja nie chcę strzelać z sprzęgła bo wtedy cierpi dwumas i nie tylko... Ja chcę po prostu żeby nie muliło i było żwawo jak w innych autach. Kurde, musiałbyś się przejechać moją Brerą to przyznałbyś mi rację. Do tego nie udało mi się przyzwyczaić przez 6 tys. km. więc wątpię, że się kiedyś przyzwyczaję Trzeba kręcić jak wolnossącą benzyną żeby coś z tego silnika wydusić. Przy czym nie czuć, że to ciągnie 170 kucy tylko jakieś 120..
    Ostatnio edytowane przez djrobertos ; 11-02-2016 o 20:13

  2. #862
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    AR G
    Postów
    1,127

    Domyślnie

    159 z 2.4 też szału nie robi - takie auto i tyle, kochasz albo nienawidzisz...

  3. #863
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Mój ojciec ma Mercedesa E klasse w211. Silnik 2,2 cdi 150 km. Objezdza mnie jak chce. Normalnie od samego dołu wciska w fotel. Ponad 300 tys przebiegu i nic nie było robione w silniku jeszcze. A masa większa niż Brera.

  4. #864
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michuw81
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Manchester - Nysa
    Auto
    159SW 2.0 170 Ti, Clio 1.6 E-Tech Alpine
    Postów
    271

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Możliwe, że w Giulietta poprzez dobrze zestrojoną skrzynię i tryb dynamic radzi sobie z dołem. W seryjnym 2,0 jtdm wielu użytkowników potwierdza, że auto nie chce jechać od dołu.

    Przy każdym począwszy od 3, 4, 5, 6. Poniżej 2-2,2k nie ma czego szukać. Można wcisnąć gaz do dechy i nic się nie dzieje. Wolna reakcja na gaz i kiepskie przyspieszenie. Parę razy miałem niebezpieczną sytuację - chcę się szybko włączyć do ruchu na jedynce - wjeżdzam na rondo i co? Ja mu gaz a on się zadławił a dopiero po sekundzie zaczął przyspieszać. Denerwujące jest to opóźnienie.
    To masz cos nie tak. Przy czym 6 bieg ponizej 2 tys... ? Przy 1700 - 1800 dwumas wpada w destrukcyjny rezonans...


    Sent from my HTC T528w using Tapatalk
    Always Loking For A drive

  5. #865
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'
    Postów
    302

    Domyślnie

    Cytat Napisał michuw81 Zobacz post
    To masz cos nie tak. Przy czym 6 bieg ponizej 2 tys... ? Przy 1700 - 1800 dwumas wpada w destrukcyjny rezonans...
    6 wrzucam dopiero gdzieś przy 110 km/h. Ogólnie też nie jeżdżę poniżej 1600 obr/min. Ten silnik przypomina charakterystykę wolnossacej benzyny aniżeli turbo diesla. Coś mam chyba nie tak. Może Tomek pomoże mi to ogarnąć. Umówiłem się z nim za 2 tyg.

  6. #866
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michuw81
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Manchester - Nysa
    Auto
    159SW 2.0 170 Ti, Clio 1.6 E-Tech Alpine
    Postów
    271

    Domyślnie

    ja 6 dopiero przy 130+ zadko przy 110 na 6 jezdze.

    Sent from my HTC T528w using Tapatalk
    Always Loking For A drive

  7. #867
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa_Romeo 166 2.4 20v
    Postów
    289

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    Nikogo nie mam zamiaru tutaj pomówić, nie o to mi chodzi. Ja tylko stwierdziłem fakt, który łączył te przypadki. Jeśli ktoś poczuł inaczej - przepraszam To, że większość alf z forum akurat robił taki a nie inny tuner tym lepiej dla niego, gdyż jest pewnie dużo 2.0 jtdm, które jeżdżą po chipie i nic im nie jest. Jeżeli coś było grzebane w tłokach to zmienia postać rzeczy. O ile wiemy, że u Bociana istniało takie podejrzenie to nie wiem jak w przypadku Kamorado. Coś mi się obiło o uszy, że ktoś jakieś tłoki wysłał do analizy. Prawda to? Jeśli tak, to czego możemy się z takiej analizy dowiedzieć?
    Jeśli chodzi o mój silnik cinek nie stwierdził wcześniejszej ingerencji w silnik chyba ze zaraz po zakupie w co wątpię. Nr tłoka był inny co dziwi ale za to stan silnika był w opłakanym stanie, ktoś wcześniej mu nie żałował ani z serwisem ani lekkiej nogi nie miał. Prawdopodobnie dostał od życia więcej niż mógł dać swojemu wcześniejszemu właścicielowi.

    Tłoki wysłane do analizy przez cinka ale to on się tym zajmuje także trzeba czekać na jego opinie co tam wywróżą z tego.

  8. #868
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    podkarpackie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    335

    Domyślnie

    Ja w 2.0 po otwarciu klap programem mam równe przyspieszanie od samego dołu. Nie mam turbo dziury. Auto przed wyczyszczeniem kolektora i przed otwarciem klap mulilo do 2000 strasznie.

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  9. #869
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar piotrekkr
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    była: 159 1.9 jtdm Cinsoft, rocznik 2007, jest: Lex IS 250 2007
    Postów
    274

    Domyślnie

    Cytat Napisał djrobertos Zobacz post
    A przepraszam, to była jednak wersja 8v i chyba tej samej osoby czyli 1 przypadek 8v w sumie
    Dokładnie, jedna awaria 8V na forum opisana. Po prostu w dwóch tematach się udzieliłem.
    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Przypadek 1.9 8V narazie nieruszony - nie wiadomo co mu jest, czeka na otwarcie I ogledziny
    Ruszony, ruszony, auto do odbioru za parę dni mam nadzieję Przyczyną pęknięcia tłoka prawdopodobnie wtrysk lejący od dłuższego czasu. Także panowie kontrolujcie na bierząco wtryski, nawet jak nie macie żadnych niepokojących objawów w pracy silnika.

  10. #870
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrekkr Zobacz post
    Ruszony, ruszony, auto do odbioru za parę dni mam nadzieję Przyczyną pęknięcia tłoka prawdopodobnie wtrysk lejący od dłuższego czasu. Także panowie kontrolujcie na bierząco wtryski, nawet jak nie macie żadnych niepokojących objawów w pracy silnika.
    No to fajnie że wkrótce auto wraca do Ciebie. Oby służyło teraz bezawaryjnie.
    Odnośnie sprawdzania wtrysków, jak? Tylko korekty, czy coś jeszcze?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory