Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Panowie zielona puszka pod kierownicą zmieniona i nadal to samo... jak narazie światła działają ale ciekawe na jak długo![]()
Skoro działają to jak to bez zmian? To miały nie świecić???
Marek na drugiej puszcze taka sama sytuacja że raz działały raz nie. Więc założyłem swoją i na niej jest tak że dzień działają a dzień nie. Chyba będę musiał przejrzeć instalacje, bo napewno to nie jest wina przełącznika ani zielonego przekaźnika pod kierownica. A jak sprawdzaliśmy miernikiem kostkę w którą wpina się żarówkę to tak jak by masy nie było, wzięliśmy masę z silnika i prąd się pokazał
To problem rozwiązany. Teraz schemacik w łapkę i szukasz gdzie jest masa. Proste.
haha żeby to było takie prostesam wiesz jakie tam jest dojście wszędzie
![]()
A myślisz że jak tu pytania pozadajesz to się sprawa uprości?????????? Nie dramatyzuj. Skoro nie ma masy to dodaj nową do źródła i po temacie.
nie dramatyzuje tylko mówię jak jest naprawdę . A Ty się nie spinaj odrazu, od tego jest forum żeby się dopytać, nie każdy jest alfa i omega. Chyba że może Ty jesteś idealny i wiesz wszystko !
To skoro masz wszystkie odpowiedzi to po co tak głupio piszesz? Sam sobie laurkę wystawiłeś. Jak masz problem z czytaniem schematów albo z obsługą miernika to napisz co chcesz wiedzieć albo poszukaj kogoś w okolicy dla kogo to nie będzie problem.
Masę do instalacji możesz sobie w nieskończoność dodawać. Nie musisz śledzić wszystkich kabli gdzie jest przerwana.
Możesz nawet przy samej lampie. Nie będzie to zbyt profesjonalne ale funkcjonalnie spełni swoje zadanie.