Strona 11 z 58 PierwszyPierwszy ... 23456789101112131415161718192021 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 576

Temat: Chiptuning.

  1. #101
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,337

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Chyba raczej magnes jeśli już
    Wg epera korek spustowy dla 1.4 jest taki sam bez względu na rocznik i jest to zwykła śruba z otworem w środku. Albo u Ciebie ktoś go zmienił albo mylisz z korkiem spustowym skrzyni gdzie faktycznie jest magnes.
    Kolego wiem o czym pisze.
    Posiadam srube z magnesem. ( prosze sprawdzić numer się nie zmienił a data zastapienia tak.)
    Była Zmiana misek olejowych. z poj. 3,1 na 3,5 litra.
    Do wiadomosci nic nie myle i wiem o czym pisze .

  2. #102
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Ok , jeśli tak to dobra wiadomość ,będę mógł wymienić swój przerobiony na magnetyczny oryginał Dobrze że ktoś tam w końcu poszedł po rozum do głowy , skoro zmienili to jednak nie bez powodu(dziwne tylko że numer stary został , czesto jest odwrotnie czyli zmienia się tylko numer a część ta sama) , ja to mogę zresztą potwierdzić-na moim korku też się zbiera trochę tej metalowej mazi czyli magnes swoją robotę robi
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 05-02-2016 o 21:32

  3. #103
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie

    No i stalo sie Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1455368095632-1096317702.jpg
Wyświetleń:	212
Rozmiar:	29.4 KB
ID:	190845

  4. #104
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,565

    Domyślnie

    Cytat Napisał oleksy00 Zobacz post
    No i stalo sie Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1455368095632-1096317702.jpg
Wyświetleń:	212
Rozmiar:	29.4 KB
ID:	190845
    Jak się lata tak mocnym autem z napędem na przednią oś? W 159 jestem tydzień po chipie TBI na 240KM/370Nm, i niestety bardzo często zamiast super przyspieszenia mam migającą kontrolkę kontroli trakcji. Może w lecie na 18" będzie lepiej.
    Co do wykresu, trochę dziwnie wygląda ten lekki dołek najpierw a potem peak koło 4250obr - to 40Nm, czyli ~10% momentu max. Jak na mój gust trochę dużo, pewnie auto nie jest całkiem "płynne" w przyspieszaniu. Jakoś nie wierzę że nie dało się tej charakterystyki wyrównać. Ja bym się czepiał tunera o poprawkę. Dla porównania tu jest mój wykres - jest praktycznie płasko, no OK, może 10Nm peak:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Mod_TBI.png
Wyświetleń:	161
Rozmiar:	82.3 KB
ID:	190847

  5. #105
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie

    Ładnie Ci nakreśliło. W giulieccie jest coś ala szpera + całkiem przyjazne ASR, niby to tylko elektronika lecz daje radę, auto jest lekkie to naprawdę wyrywa do przodu, kontrola trakcji świeci bardzo często ale samochód zapieprza w miarę stabilnie bez uślizgów (bez niej to bym nie ruszył z miejsca). Peak jest - czemu? Nie wiem, domniemam, że to poniekąd charakterystyka DNA, w serii też był jak się przyjrzysz, mniej widoczny. Po za tym to tryb normal, nie dało się hamować na dynamicu ze względu na hamownie jednoosiową i błędem trakcji z nią związanym - wykres przed pokrywa się z zachowaniem, a mianowicie Julka zachowuje się jak auto a la wolnossące - bardzo wyrywa od ok 4tys. Zwróc uwagę na nagły wzrost koni przy tych samych obrotach. W dynamicu nie ma tego efektu i podejrzewam, że te linie układają się trochę inaczej (nawet w danych max moment obrotowy osiągany jest przy innych obrotach) inne są też odczucia z jazdy i co tu dużo mówić, o ile po chipie na normalu zapier... to na dynamicu mam problem oczy prosto trzymać, tak przyjemnie wciska. Aczkolwiek muszę się zastanowić czy jazda na dynamicu nie przyspieszy w obecnym setupie zużycia sprzęgła które wymaga powoli inwestycji tak czy siak.

    Jako, że chip zaliczony, niedługo wlatuje też rozrząd i 19 calowe felgi (już są w domku) to po raz pierwszy jako właściciel będę w 100 % zadowolony z auta

    Niedługo również czeka mnie profilaktyczna zmiana świec i obowiązkowa sprzęgła (nie jest źle, ale odczuwalnie jest słabsze przy ruszaniu niż kiedyś, prawdopodobnie zacznie ślizgać przy tej mocy).
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12311604_1285471014812272_86713255_o.jpg
Wyświetleń:	115
Rozmiar:	30.6 KB
ID:	190866Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12696563_1285470988145608_1599500025_o.jpg
Wyświetleń:	132
Rozmiar:	27.9 KB
ID:	190867
    P.S

    Verva 98 z mojego orlenu to gówno! To koło 98 nie stało.
    Ostatnio edytowane przez oleksy00 ; 13-02-2016 o 15:30

  6. #106
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Niezbyt ładnie wyglądają kreski po chipie - i nie ma tu wiele wspólnego z serią. Biorąc pod uwagę jak wygląda wykres sprzed modyfikacji, czyli z samochodem technicznie raczej wszystko OK - program do poprawki.

    Nie mniej jednak osiągnięte wyniki są bardzo dobre. Dla pewności odwiedziłbym inną hamownię
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #107
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Ja bym się czepiał tunera o poprawkę. Dla porównania tu jest mój wykres - jest praktycznie płasko, no OK, może 10Nm peak:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Mod_TBI.png
Wyświetleń:	161
Rozmiar:	82.3 KB
ID:	190847
    niezły wykres, seryjny MA raczej nie ma przy nim co szukać Przy temp. 5-10st (w porywach do 15 jak bywało momentami tej zimy- mam wtedy w głowie świadomośc że koła są z plasteliny ) to ja się musze starać aby nie mielić kołami bo jak spadnie jeszcze śnieg to już nie bedzie zimówek.Nie wyobrażam sobie jazdy julką z momentem ok 400Nm, no chyba że na dwie ośki .
    Myślicie że jest sens zeby mu to poprawiali? Środka mu raczej nie dodadzą , pewnie obetną mu moment w tych dwóch peakach więc może trochę szkoda tylko po to aby wykres ładniej wyglądał? Chyba że mu wyrównają środek miedzy górkami
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 13-02-2016 o 21:13

  8. #108
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie

    Tez bym nie chcial obcinac, po za tym na dynamicu ciagnie jednostajnie od 2tys, na normalu ciagnie tez od dolu a potem czuc mocnego kopa zgodnie z kreskami ale dopiero od 2 peaka, zachowuje sie troche jak silnik NA tak jak wspominałem, bardzo ciekawie sie jedzie ogólnie. Na setke zeszlo w granice 5,7-5,9s,musze to jeszcze potwierdzic pomiarami, elastycznosc pozwala na wyprzedzanie na 6 biegu bezstresowo, warto bylo. Swoja droga sa jakies wzmacniane sprzegla do julek? Standardowe chyba jest z 2.0 jtdm i wytrzymuje bodajze (nie jestem pewny) 450Nm

  9. #109
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Cytat Napisał oleksy00 Zobacz post
    Tez bym nie chcial obcinac, po za tym na dynamicu ciagnie jednostajnie od 2tys, na normalu ciagnie tez od dolu a potem czuc mocnego kopa zgodnie z kreskami ale dopiero od 2 peaka,
    aha jeszcze pytanko , bo tak się zastanawiam jak Ci zrobili ten dynamic skoro nie dało się auta schamować ( brak drugiej osi) i sprawdzić charakterystyki ? Grzebali w mapach w ciemno?

  10. #110
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie

    Dynamic bazuje na mapie normal, zmienia tylko sterowanie zaworem bocznikowym turbiny. Moment wyzszy bedzie w dolnym zakresie obrotów obrotowy niż to co widać przez powstajacy overboost. Aczkolwiek wolalbym zeby ktos to potwierdzil
    Ostatnio edytowane przez oleksy00 ; 14-02-2016 o 12:26

Podobne wątki

  1. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  2. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  3. Chiptuning
    Utworzone przez benderas w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-02-2012, 16:13
  4. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00
  5. [33] Chiptuning
    Utworzone przez elbus w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 21:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory