Mam pod firmą aso, chyba się tam przejdę. Może wiele nie skasują. Tylko nie wiem czy przewody nie będą za krótkie.
Mam pod firmą aso, chyba się tam przejdę. Może wiele nie skasują. Tylko nie wiem czy przewody nie będą za krótkie.
Przewody to najmniejszy problem - zawsze możesz przedłużyć. Gorzej z wtyczką.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Hmmmm. W ASO 3000 zł. Cała wiązka:-))).
Leniwce z ASO Przecież wg ePer możesz kupić same wtyczki. Popatrz za odpowiednią np tu:
https://www.fiat-autoparts.com/pl/ka...i-przewsilnika
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Nr 5 z tego linku. Jedyne 70 zł. Na allegro są podobne po12 zł do audi. Kupię chyba męską i żeńską z allegro i wymienię obie.
Ważne, aby pasowała. 7 dych za wtyczkę...
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Musi pasować, widziałem tylko że do tej sondy idą 2 przekroje kabli, grubsze i cieńsze, ale z tego co pisze sprzedawca można mu napisać ile jest cieńszych i grubszych żył i da odpowiednie uszczelki.Idę zaraz wychlastać stare konektory i zarobić końcówki. Tymczasowo połączę ręcznie i zawinę w rurkę termokurczliwą i zawinę izolacją samowulkanizującą. Nowe końcówki już zamówione. Magil, dzięki za zainteresowanie i pomoc w temacie
Aktualizacja: Idzie jeden przekrój, 1,5 mm. na 2 kable była nałożona rurka termokurczliwa i wyglądały na grubsze. Ja nie wiem co było robione z tym wtykiem że się kable pourywały... Może sonda wywalała co jakiś czas błędy i ktoś zaczął grzebać rozcinać i ppdlił. Próbowałem z tego oryginalnego powyciągać konektory ale złamałem Żonie igłę i odpuściłem.
Ostatnio edytowane przez _Mariusz_ ; 17-02-2016 o 13:30 Powód: Aktualizacja
Robota zrobiona. Na przyszłość. Są 2 rozmiary kostek 1,5 oraz 2,8. Oryginalna to chyba 1,5 bo ja wziąłem 2,8 i jest zauważalnie większa. Sama robota to obrobienie kabelków z wiązki idzie 6 a od sondy 5 kabli. Te od sondy są grubsze i mają 1,5mm. W sumie na godzinę roboty. Trzeba pamiętać że na obu wtykach są blokady które trzeba wyjąć(żeńska) i przesunąć(męska). Na razie nie robiłem jazdy odpaliłem silnik i błędów brak. Pod kompa nie podłączałem jeszcze. Gdyby ktoś chciał to służę pomocą.
Moze sie przydac niektorym. Wczoraj zaczalem szperac po necie bo u mnie niedawno zaczelo sie (lekko jeszcze przed chipem, wlasciwie zauwazylem to na nastepny dzien po wgraniu updatow sterownika silnika w ASO I przejsciu na RON98) i nasila podszarpywanie przy przyspieszaniu. Wyczytalem na alfaowners ze jest znany problem z za krotka wiazka ktory moze byc przyczyna takich problemow/bledow o jakich tu piszecie I tez innych jakie ja doswiadczam. Jest to oficjalnie w jakims biuletynie serwisowym 55.02.11 i rozwiazanie to wymiana wiazki na nowa dluzsza.
Przy problemach ponoc nie zawsze wyrzuca bledy, u niektorych byl blad P0134, inni tylko mieli podszarpywanie, straty mocy albo gasniecie auta. Pewnie duzo zalezy ktore polaczenie szlag trafi.Wiecej tu:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-problems.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...oom-p0134.html
U mnie jednak wiazka wydaje sie wystarczajaco dluga - jest zapas dobrych paru cm, moze ktos juz wymienial bo auta nie mam od nowosci tylko sprowadzilem z Wloch (auto przed zakupem 3 razy bylo w ASO we Wloszech, ale nie zapisali nic co robili, jest tylko slad w komputerze ASO z wizyty I pieczatki w ksiazce). Wiec ja szukam gdzie indziej problemu.
Ostatnio edytowane przez epsonix ; 25-02-2016 o 13:32
Bardzo ciekawa lektura. Kłopot może być powiązany ze zbyt krótką wiązką bądź ze spadkiem wydajności pompki paliwa tej małej przy zbiorniku. U mnie nie wyglądało to na zbyt krótką wiązkę, chyba że oryginalnie była inacze puszczona, to by tłumaczył pourywane kable (dosłownie).