Stary auto jest z 2007r, wszystko zdrowiutkie, ja tu nie rozważam tego czy warto tylko czy lepiej to robić czy kupować cały blok silnika i blok wymienić.
Stary auto jest z 2007r, wszystko zdrowiutkie, ja tu nie rozważam tego czy warto tylko czy lepiej to robić czy kupować cały blok silnika i blok wymienić.
Jak im się wydaje, że jakby tłok z zaworem się spotykał to niech się przyjrzą paskowi, może przeskoczył?
Ja bym robił, tak jak mówili swój silnik to mniej więcej wiadomo co w trawie piszczy, a nowy to nie wiadomo.
Na rozrząd patrzyli już i wszystko jest ok, z reszta był wymieniany miesiąc temu.
Jutro dzwonię do serwisu niech ściągają głowicę i wszystko będzie jasne...
EGR na próbę bym zaślepił. Krzywy zawór można sprawdzić mierząc ciśnienie sprężania. Za pomocą FES/MES można sprawdzić korekty wtrysków. Próbę przelewową też można zrobić. Średnio rozgarnięty mechanik może sprawdzić też stan dolotu - czy szczelny. Po co od razu zwalać głowicę?
Szczerze Ci powiem, że nie za bardzo się znam na tym, goście mi powiedzieli, że te objawy jakie są czyli właśnie jak kręci kluczem to zawory bodajże coś blikuje bo jest opór i powiedzieli, że tylko ściągnięcie głowicy da odpowiedź na pytanie co tam się stało.
Co wg Ciebie powinienem zrobić, zastanawiam się czy nie podjechać tam jutro rano i im powiedzieć właśnie to co napisałeś żeby wpierw sprawdzili, a potem brali się za głowicę.
Wiesz, trzeba sprawdzić to co możliwe by nie pchać się w koszty niepotrzebne. A jak zrzucą głowicę i trop będzie zły to i tak będziesz musiał kase za złą diagnozę wywalić.
Poczytaj na forum tematy dotyczące tego co napisałem, trochę Ci się rozświetli i będziesz wiedział co tym specjalistom powiedzieć.
Byłem dziś w serwisie, rozmawiałem z typami i dowiedziałem się następujących rzeczy.
Powiedziałem oczywiście co można byłoby jeszcze wcześniej sprawdzić, gość powiedział, że to sprawdzanie nie ma sensu bo jak kręcą silnikiem to coś blokuje go dlatego na bank przyczyna leży w środku i trzeba ściągnąć głowicę żeby zobaczyć co tam blokuje.
Wprowadzali kamerkę ale jedynie co mogli po tym powiedzieć to to, że tłok jest OK, ale żeby sprawdzić co przystawia to trzeba ściągnąć głowicę innego wyjścia nie ma.
W sumie to jest chyba najlepszy serwis w Krośnie także jak tak mówią to pewnie tak jest. Jak ściągną to mają dzwonić co tam się stało. Wtedy zobaczymy, oby nic poważnego...
Jestem ciekawy co się tam stało gdyż mam ten sam silnik i co może mnie w związku z tym w przyszłości czekać![]()
Szczerze mówiąc sam jestem strasznie ciekawy, oby nic poważnego
Mówiłem im też że to może klapa wirowa się urwała i wpadła, ale oni mi na to, że w tym silniku jest kolektor plastikowy i klap tam nie ma.
Ostatnio edytowane przez ziemian ; 17-02-2016 o 17:24