Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: przednie amortyzatory - jakie do 147 ?

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał konrad53 Zobacz post
    Czyli co, przy eibach prokit -30 można zostać na ori? Bo mówicie, że do -35 zwykłe mogą być. Czy np bilsteiny b4?
    Mogą być zwykle.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Kolejny temat o tym samym masakra

    Jakim problemem było poświęcenie 15 minut na użycie szukajki i znalezienie odpowiedzi.

    Chcesz mieć to zrobione tanio to po kiego czorta masz krótsze sprężyny?? Zakładaj seryjne sprężyny i nie będziesz musiał szukać drogich amorków. Jak chcesz zostawić krótsze sprężyny to od bidy można by użyć jakichś seryjnych ale licz się z tym że, jeździć to będzie jako tako a żywotność amorków znacząco spadnie. W przypadku gdy taki padnie jeszcze na gwarancji szansa naprawy gwarancyjnej jest żadna. Droższą alternatywą jest poszukanie amorków dedykowanych do wersji sportowych SP czy TI są one droższe od normalnych ale nie koszcą tyle co np. B8. W przypadku gdybyś jednak zdecydował się na Bilsteina choć widząc wklejony przez Ciebie link do MTSa raczej w to wątpię miej na uwadze to co często jest błędnie powtarzane w internecie. B4 to zwykły seryjny kanapowy amortyzator do normalnej sprężyny. B6 jest twardszy od serii ale dalej dedykowany do normalnej sprężyny!!! a nie tak jak piszą co jedni do krótszych springów. B8 jest dedykowany do krótszych sprężyn.
    Wiadomo nikt nie zabroni Ci założenia B6 czy też B4 do krótszych sprężyn i jest pełno takich kierowców którzy tak jeżdżą i sobie chwalą no i w przypadku Bilsteina jest jeszcze opcja Zerkpolu. Można rozejrzeć się również za amortyzatorami Koni, Vogtlant.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar gizmo1988
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Fiat Brava 1.9 JTD. Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 350NM+
    Postów
    210

    Domyślnie

    Cytat Napisał Camey Zobacz post
    Chcesz mieć to zrobione tanio to po kiego czorta masz krótsze sprężyny?? Zakładaj seryjne sprężyny i nie będziesz musiał szukać drogich amorków. Jak chcesz zostawić krótsze sprężyny to od bidy można by użyć jakichś seryjnych ale licz się z tym że, jeździć to będzie jako tako a żywotność amorków znacząco spadnie. W przypadku gdy taki padnie jeszcze na gwarancji szansa naprawy gwarancyjnej jest żadna. Droższą alternatywą jest poszukanie amorków dedykowanych do wersji sportowych SP czy TI są one droższe od normalnych ale nie koszcą tyle co np. B8. W przypadku gdybyś jednak zdecydował się na Bilsteina choć widząc wklejony przez Ciebie link do MTSa raczej w to wątpię miej na uwadze to co często jest błędnie powtarzane w internecie. B4 to zwykły seryjny kanapowy amortyzator do normalnej sprężyny. B6 jest twardszy od serii ale dalej dedykowany do normalnej sprężyny!!! a nie tak jak piszą co jedni do krótszych springów. B8 jest dedykowany do krótszych sprężyn.
    Wiadomo nikt nie zabroni Ci założenia B6 czy też B4 do krótszych sprężyn i jest pełno takich kierowców którzy tak jeżdżą i sobie chwalą no i w przypadku Bilsteina jest jeszcze opcja Zerkpolu. Można rozejrzeć się również za amortyzatorami Koni, Vogtlant.
    nie chce tanio mieć zrobione.... po prostu pytam o różne możliwości i opinie na temat tych amorków które znalazłem w sieci.... b4 i b6 nie wchodzą w grę bo to są tak jak piszesz seria... a ja chce do krótkich sprężyn .. mając kupić b6 wolałbym bym kupić KEYBA......

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Camey Zobacz post
    Jakim problemem było poświęcenie 15 minut na użycie szukajki i znalezienie odpowiedzi.
    szukałem ale widocznie za krótko i za szybko.... choć widziałem podobne tematy, ale nie znalazłem odpowiedzi

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    Z przyzwoitych amorkow masz jeszcze trw w autosklepie, komplet cos ok 320 zl
    Dalej jest to amor std
    Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
    HONDA CBR 1000RR REPSOL

    Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
    Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
    Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Uć, Wwa, okolice
    Auto
    AR 147 1.6 TS
    Postów
    52

    Domyślnie

    Cytat Napisał gizmo1988 Zobacz post
    mając kupić b6 wolałbym bym kupić KEYBA......
    Czy to jest jakiś nowy rodzaj kebaba w fikuśnej bułce?

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar gizmo1988
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Fiat Brava 1.9 JTD. Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 350NM+
    Postów
    210

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qukie Zobacz post
    Czy to jest jakiś nowy rodzaj kebaba w fikuśnej bułce?
    chodziło mi o KYB

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Skąd wiesz albo myślisz, że jak dowalisz -50 to Kayaba da radę?
    Do -50 nic nie da rady oprócz B6 i B8 lub podobnych (nie tańszych).
    Dodam, że za jeden B8 masz komplet amorów i sprężyn w serii.
    Pomijam to, że przy -50 to mocowanie wahacza może być zbyt nisko i w zakrętach koła pójdą w 'pozytyw'... no ale kto by się tym przejmował.

    Jak nie masz na B6/B8 to montuj co popadnie. Żaden, ani KYB ani B4 ani Sachs STD, nie są zaprojektowane do tak małego skoku.
    Ostatnio edytowane przez ap2 ; 23-02-2016 o 07:40

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar gizmo1988
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Fiat Brava 1.9 JTD. Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 350NM+
    Postów
    210

    Domyślnie

    Cytat Napisał ap2 Zobacz post
    Jak nie masz na B6/B8 to montuj co popadnie. Żaden, ani KYB ani B4 ani Sachs STD, nie są zaprojektowane do tak małego skoku.
    nie mówię że dadzą rade KYB, ale mówią i czytałem ze b6 to jest utwardzona wersja b4, ale nie są to amorki o krótkim skoku,,, wiec jak mam kupić b6 ( i dalej są to normalne amorki) to wolę KYB bo i tak wytrzymają podobny okres

Podobne wątki

  1. Jakie amortyzatory przednie ?
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-04-2012, 21:26
  2. Amortyzatory przednie AR 156 1.9 JTD 115 kM (kombi)
    Utworzone przez Mattia_T w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-10-2011, 21:33
  3. [145] Amortyzatory przednie 1,4 boxer
    Utworzone przez Kris1979r w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-02-2011, 19:09
  4. Tanie amortyzatory przednie do AR 33
    Utworzone przez r-sokol w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-01-2007, 09:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory