Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: usunięcie blokady kierownicy ze stacyjki

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie usunięcie blokady kierownicy ze stacyjki

    Jak w temacie. Czy ktoś z Was to robił może i ma jakąś sensowną podpowiedź?

    Jeśli pytacie po co mi to? już odpowiadam będę montował system start/stop w 156 i najłatwiej byłoby mi pozbyć się na stałe elementu blokowania kierownicy. Nie zerkałem jeszcze jak to tam działą, ale domyślam się, że wychodzi jakiś bolec lub coś podobnego co blokuje ruch kierownicą gdy nie mamy włożonego kluczyka Mój system start stop będzie działał na zasadzie zdalnej, więc nie chcę wkładać kluczyka do stacyjki.

    Ktoś coś?

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Kolumn kierowniczych od 156 na złomach mają pod dostatkiem i za grosze. Kup jedną i wtedy możesz się bawić bez obaw o Twoją. Tam jest coś na kształt bolca, który wychodzi ze stacyjki. Jeśli ją zdemontujesz to możesz go zeszlifować i po sprawie.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 22-02-2016 o 19:09

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    dzięki

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Blokada usunięta nie była to skomplikowana czynność ale najważniejsze by zrobić to porządnie, bo bezpieczeństwo najważniejsze!

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    O kurwełe, całe 25 minut łącznie z napisaniem posta. Najsik!
    A ten system start/stop to chodzi Ci o odpalanie zdalne, z guzika czy o system wyłączający silnik na luzie?

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Cytat Napisał koskar Zobacz post
    O kurwełe, całe 25 minut łącznie z napisaniem posta. Najsik!
    A ten system start/stop to chodzi Ci o odpalanie zdalne, z guzika czy o system wyłączający silnik na luzie?
    napisałem w uproszczeniu, bo to nie jest ten start/stop co gasi silnik w korkach

    to jest dokladnie ten (zdalne odpalanie bym sobie darował, bo niby musialbym pamiętać ze auto jest na luzie ) bardzo mi sie podoba natomiast odpalanie auta z przycisku no i dwa piloty, a kluczyk jako zapas do awaryjnego odpalenia gdy system elektroniczny sie zepsuje tak mi sie ten gadżet spodobał, że postanowilem go zamówić i założyć

    głównym motorem było to, że mam jeden kluczyk, grotów mogę nadorabiać ile chcę, immo odłączyć, ale żadnego pilota nie mogę doprogramować do centralnego, bo i tak mam moduł i płytkę z kluczyka z innej alfy, więc kodu nie poznam nigdy

    teraz bede miał dwa piloty, w nich ukryte groty do odpalania awaryjnego czy tam drzwi, i trzeci w domku zwykly

    https://www.youtube.com/watch?v=O_zDXwcSBPA

    btw możesz mnie pytać na mesendżerze szybciej
    Ostatnio edytowane przez PassionatiPL ; 23-02-2016 o 20:32

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Hehhehe luzik ale tutaj więcej osób zobaczy zawsze

    Hm, kurde pomysł niezły. Podoba mie się.

Podobne wątki

  1. Obudowa stacyjki 156 i 147 - czy są te same?
    Utworzone przez satal w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-02-2015, 15:27
  2. [159] 'vehicle protection system not available' wina blokady kierownicy
    Utworzone przez alflg w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-12-2014, 22:06
  3. [Giulietta] zacinanie się stacyjki
    Utworzone przez rozewo w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-11-2014, 13:00
  4. Demontaż blokady kierownicy
    Utworzone przez Ciekawy życia w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-05-2014, 11:49
  5. [159] Obudowa stacyjki 159
    Utworzone przez piotrmazury w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 13:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory