Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: Manualne podniesienie ksenonów

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar GrzesiuSiedlce
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Siedlce
    Auto
    AR 166 00r 3.0 busso / Lancia Thesis 02r 2.0tb
    Postów
    214

    Domyślnie

    Już bym wolał poziomki na wahaczach na podkładki wyregulować i metodą prób i błędów zobaczyć na jakim ustawieniu Xenon świeci odpowiednio. To co zrobiłeś było tak jak kolega wcześniej napisał debilizmem. Bo jeżeli Silniczek mimo obciążenia samochodu cały czas ciągną w dół, to znaczy że któryś z elementów nie działał prawidłowo, może oberwał się poziomak i samochód cały czas widział obciążony tył ?? Nie lepiej było to sprawdzić a nie zniszczyć lampy i silniczki....

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    A fujjj, niech nikt tego nie czyta a juz bron boze cos takiego zrobic. Skoro producent cos takiego zrobil to chyba nie dla jaj, kazda rzecz ma swoje okreslone zadanie.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
    HONDA CBR 1000RR REPSOL

    Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
    Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
    Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    krzepice
    Auto
    166 2.5 v6 2000r
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Powiem szczerze że czytam i nie wierzę.... no nie wierzę....
    I ty jeszcze piszesz że

    Przecież to woła o pomstę do nieba!!!!!!!!!!! Czego ty byłeś inżynierem???? Budowy kotleta?
    Mogłeś przecież za parę złotych to naprawić..... a wolałem panie inżynier druciarstwo wykonać.....
    inż tak mają... świecą,są stabilne, ustawione na przeglądzie przy okazji..działają a ich kontury górne po prosty przesunęły się na własciwe pozycje...nie wiem dla czego ludzie od razu myślą skrajnościami..

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A co zrobisz panie inżynier jak dwie dupy na tylną kanapę zapakujesz? Jak paliwo zatankujesz do pełna??? Jak w bagażniku nawalisz tobołów na urlop?
    Co Cię tknęło żeby zrobić taką rzeźnię zamiast to naprawić?????

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    krzepice
    Auto
    166 2.5 v6 2000r
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuSiedlce Zobacz post
    Już bym wolał poziomki na wahaczach na podkładki wyregulować i metodą prób i błędów zobaczyć na jakim ustawieniu Xenon świeci odpowiednio. To co zrobiłeś było tak jak kolega wcześniej napisał debilizmem. Bo jeżeli Silniczek mimo obciążenia samochodu cały czas ciągną w dół, to znaczy że któryś z elementów nie działał prawidłowo, może oberwał się poziomak i samochód cały czas widział obciążony tył ?? Nie lepiej było to sprawdzić a nie zniszczyć lampy i silniczki.
    Ale ja wiem o tym co mógłbym zrobić..i robiłem to ale widocznie ani ja ani zaden elektryk nie byliśmy w stanie pokonać notorycznie poprawianej geometrii swiate.Dlatego napisałem ten post z przymrużeniem oka.
    Ważne ze diagnosta zaakceptowal pomiary a swiatla sie ustabilizowaly. Powinienem opatentować ten element. A z resztą.. W wyczynowych samochodach wszystko jest na śruby. Poza tym potrzebowałem w listopadzie na gwałt z godziny na godzine samochodu żeby machnąć w jednym tygodniu dwa razy trasę Katowice-Wiedeń-Katowice i jedyne co miałem dostępnego to alfe która jest 3cim autem i głównie używanym weekendami .W dwie godziny się uwinąłem z tym felerem i przeglądem od razu chociaż jeszcze 2 miechy był aktualny.
    Wiec druciarstwo uprawiają ludzie bez wyobraźni a reszta modyfikuje. Zdarza się że modyfikacje to upraszczanie konstrukcji.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    A co zrobisz panie inżynier jak dwie dupy na tylną kanapę zapakujesz? Jak paliwo zatankujesz do pełna??? Jak w bagażniku nawalisz tobołów na urlop?
    Co Cię tknęło żeby zrobić taką rzeźnię zamiast to naprawić?????
    Dla czego myślisz od razu o rzeźni czyli w skrajność..bardzo elegancko to wygląda.Poruszam się Alfą sam bo reszta woli mniejsze albo nowsze. Do tobołów mam co innego do dup też..a ten samochód jak odpalam i gdzies sie przemieszczam to oaza medytacji i notorycznie zamykanego obrotomierza. Ten egzemplarz nie nadaje się by go zostawić na lata z uwagi na przebieg ,myslę że pokonam jeszcze nim 50-40tyś a potem z uwagi na zużycie oddam go do huty. Nie warto reanimować takich samochodów ponieważ niszczą wizerunek.
    Będę chciał to nabędę 3.2 manual bo widzę że ceny dostępne.
    Dopowiem wam że do silnika leje na przemian mineralny i półsyntetyk i za niedługo zaświeci mu 500tyś przebiegu a dynamika jak należy...Pewnie uznacie to też za świętokradztwo ale to zużyty samochód i nie zamierzam w nim przekręcać licznika żeby pchnąć go jakiemuś młokosowi.

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Marian 2? Czy drugie wcielenie?

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Łukasz 166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Peugeot 406 Coupe 3.0 Była Alfa Romeo 166 2.4
    Postów
    750

    Domyślnie

    I twoim zdaniem to jest udana modyfikacja?
    Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
    Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
    Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
    Była Vectra A 1993r 1.8 B+G

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    krzepice
    Auto
    166 2.5 v6 2000r
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał Łukasz 166 Zobacz post
    I twoim zdaniem to jest udana modyfikacja?
    Nie jest ale nie wstydzę się nią z nikim !!Co jest ludzie kochani,przyjmuje całą krytykę ponieważ kończę powoli 14letnią przygodę z tym modelem..Oba egzemplarze przebiegiem podchodziły pod 500tys km jeden z Polskiego salonu 3.0 zakupil mój ojciec a drugi jak jego Alfy już nie było z pół roku to nabyłem dla sentymentu i się turlam kiedy mogę..Oba nie miały lekkiego żywota . Przez tyle km pamietam wszystkie naprawy bo o serwisach normalni nie rozmawiają .3-4 wysprzęgliki, przeguby,4tłumiki naderwane z winy użytkownika chyba z 10 elastycznych połączeń wydechów.świece sam wymieniałem więc swiec cale wiadro Platinum a te malutkie swiece do dopalania to mam ich na ozdobe słoik po dżemie. Raz ojciec miał na gwarancji wymieniany cały ICS ,przepływomierz raz i ja też raz,kilka gum elastycznych dolotu,dla ciekawosci soczewki ksenonów nakrapiane plazmowo jako regeneracja.
    Niewiem co jeszcze ale nie było tego dużo ponieważ auto ciągle użytkowane silnik niemalże ciepły ciągle.. obecnie coraz rzadziej używane,. Aha były wymieniane elementy zawieszenia na żółte poliuretanowe które są nie do zdarcia.
    No co tu dopowiedzieć na zakończenie nie wiem...użytkowało się latami i mam nadzieje że te ostatki też od normy nie będą odstawać.
    Największym hardkorem byłai jazda 40km do domu na gołej feldze która potem trafiła się jakiemuś żulowi.
    No co na podsumowanie prawie milion km tym modelem i raz na poboczu stałem i chyba raz ojciec też.

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar GrzesiuSiedlce
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Siedlce
    Auto
    AR 166 00r 3.0 busso / Lancia Thesis 02r 2.0tb
    Postów
    214

    Domyślnie

    Brawo, potrafisz wymienić świece zapłonowe i na tmy powinieneś zaprzestać napraw bądź innych modyfikacji w samochodach. No poza tankowaniem.

    P.S, czytając to co piszesz to twój ojciec miał 3.0 z salonu a ty 2,5 i tam wymieniałeś małe świece do dopalania ?? Ciekawe..

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuSiedlce Zobacz post
    P.S, czytając to co piszesz to twój ojciec miał 3.0 z salonu a ty 2,5 i tam wymieniałeś małe świece do dopalania ?? Ciekawe..
    Też mi się rzuciło w oczy to może 3.0 TS?
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

Podobne wątki

  1. [Brera] Manualne fotele
    Utworzone przez Psztymucel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 22:56
  2. Manualne otwieranie drzwi nie działa
    Utworzone przez creaf w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 15:50
  3. Manualne resetowanie błędów ?!
    Utworzone przez Zloty w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-10-2011, 10:34
  4. [155] Lusterko manualne a elektryczne
    Utworzone przez bikermarek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 31-12-2010, 17:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory