Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #5991
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebol75
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce, 159JTDm150@192/405, 147JTD
    Postów
    283

    Domyślnie

    Tez obecnie zastanawiam sie nad benzyna zwłaszcza ze ceny paliw zachęcaja
    Jeśli chodzi o vmax jechałem swoją ar159 230 na pustej a2 w pl i uważam ze czasem mozna depnac w końcu po coś te konie są

  2. #5992
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    W Audi materiały + spasowanie, w Mercedesie materiały + spasowanie + komfort. W BMW można, powiedzmy, dyskutować, ale dla 80% nabywców NOWYCH samochodów liczy się pewnie spasowanie (bo materiały trochę kuleją czasem) + prestiż.
    Ponadto wcale nie można powiedzieć, żeby samochody tych marek źle się prowadziły.

  3. #5993
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał hideto Zobacz post
    Bo to jest fiat bravo tylko z innym logo. Gadki jakoby gulietta byla Premium to tez jest żart.
    co ty bredzisz chłopie?? sa chyba jakieś granice niewiedzy?

    PS. rozmawiałem z szefami w Londynie. Niestety, nie zgadzają się na Giulie po wygaśnięciu leasingu na Lexia. Powód: mały prestiż i duża zawodność aut tej marki.
    Spadłem z krzesła.
    Ale to pokazuje, na jakie problemy natrafić może powracająca na światowe rynki alfa romeo.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  4. #5994
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa
    Auto
    159 2.4 Q-Tronic 2009, Giulia MY24 Tributo Italiano
    Postów
    328

    Domyślnie

    A ja sobie wyleasinguje Giulie jak już wyjedzie z fabryki i będzie mnie stać. A co mi tam. :p

  5. #5995
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Żeby nie było, dodam tylko, że ciekawe jaki pogląd na temat Vmax ma FCA, bo wydaje mi się, że Top speed nie będzie priorytetem przy parametrach Giulii, raczej to w ile robi setkę.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 27-02-2016 o 18:01 Powód: OT

  6. #5996
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,314

    Domyślnie

    Samochód Roku 2015 - moto.pl - Alfa Romeo Giulia. Ciekawe, jeszcze nie w salonach a już się podoba.

  7. #5997
    Użytkownik Rowerzysta Avatar uki
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    MiTo TB 170KM, Giulietta Veloce Misano Blue, Kia Xceed
    Postów
    93

    Domyślnie

    http://icsphotography.it/2016/02/alf...oni-ufficiali/

    Google translator, wybaczcie:

    Pierwsze oficjalne zdjęcia Alfa Romeo Giulia w słabszych wersjach.
    Nie ma jeszcze oficjalnych informacji, jednak istnieją przedruku co posiadamy.

    Silników. Gama silników jest już niemal w pełni ujawniona. Wiemy, że nie będzie benzynowy 2,0 do 4-cylindrowy, 2,9 V6 510 KM Quadrifoglio (ale jeszcze nie potwierdzone wpisy mówią o dalszym rozwoju aż do 540 KM), a jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, 2,2 zmniejszyła się w różnych stopnie mocy.Niepewność co do obecności 3,0 V6.

    Zaczniemy od tego, co będzie silnik, który sprawi, że więcej numerów, z 2,2 do 4-cylindrowy diesel.

    2.2 JTDM 135 KM. Jest to wersja entry-level, przeznaczonych głównie do flot lub tych, którzy chcą zminimalizować koszty, ze zmniejszoną mocą około 135 KM. To może nie być dostępna w chwili premiery, ale dostać się tam po kilku miesiącach marketingu.

    2.2 JTDM 180 KM. I "pośrednia wersja tego zupełnie nowego silnika wysokoprężnego (pamiętaj, że różni się od 2.2 MultiJet prostu wyposażony Jeep Cherokee). Będzie on dostępny od razu po uruchomieniu, i stanowią dobry kompromis między niskimi kosztami eksploatacji i dobrą dawkę mocy i momentu obrotowego, aby móc już docenić umiejętności jezdnych Giulia. Zostanie on połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła.

    2.2 JTDM 220 KM Twin Turbo. Będzie stanowić górną granicę zakresu między wersjach wysokoprężnych, przynajmniej w początkowym okresie komercjalizacji. Dzięki podwójnym turbo moc wyniesie co najmniej 220 KM. Tyle kwestionować użyteczność JTDM 3.0, które omówimy wkrótce.Bardzo prawdopodobne przyjęcie 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, podczas gdy nie ma jeszcze potwierdzone dostępności napędem na wszystkie koła, chociaż jest to bardzo prawdopodobne.

    . 3,0 JTDM V6 250-300CV Mówimy teraz: silnik ten nie był oczekiwany, ani też nie zostały potwierdzone. Dlaczego więc mówimy? Bo według niektórych źródeł, część wózka widłowego z 3.0 V6 będzie włączeniem drogi. Bezpośrednim konkurentem BMW serii 3, w rzeczywistości proponuje 6-cylindrowy silnik w jego zasięgu, z 330d i 335d z 258CV dobrze 313CV. Byłby to dobry bodziec dla Alfa Romeo, która nie chce mieć kompleks niższości w stosunku do bawarskiego konkurenta. Według nas i naszej własnej interpretacji indywidualnej, czy Giulia uda to nie będzie tak długo, aby zobaczyć ją na ulicy z 3.0 V6. W przeciwnym razie nigdy nie zobaczy.

    Mówimy teraz z silnikiem benzynowym, który wykorzysta kilka liczb niż olej napędowy, ale na pewno mają rynek dla swoich fanów.

    2.0T 180 KM. Oczekuje się, że przednia wersja tej zupełnie nowej 2.0 Turbo benzyna, 4-cylindrowy pozostanie poniżej 200hp. Jednak wydajność będzie absolutnie wyjątkowy. Według naszych źródeł inżynierowie Alfa Romeo również pracowałem w dużym stopniu od sprawności tego silnika, który będzie Zużycie paliwa i emisje rekord. Z drugiej strony, konkurencja jest ostra: mówimy o nowym silniku 2.0 TFSI Audi 190cv, deklarując zużywa tylko 5,0l / 100km (20 km / l) po zamontowaniu na nowym A4.

    2.0T 250CV. Ten wariant wyjściowy nie jest jeszcze pewne, aby uruchomić. Stanowią, bez Quadrifoglio opcję pośrednią, dla tych, którzy chcą Julijska z silnikiem benzynowym. Podobnie jak w większości silników będą się łączyć ze zwykłymi automatycznego przekazywania raportów do 8, a jeśli to konieczne, do napędu koła.

    Wewnętrznym. Co do wnętrza Giulia nie powinny się znacznie różnić od tych obserwowanych w Quadrifoglio we Frankfurcie. Z pewnością na rozruch preparaty przegap siedzeń i skórzaną tapicerkę oraz system nawigacji, zastąpione przez proste wnętrza tkaniny i zapewne z tradycyjnego komputera pokładowego. Można wybrać aluminiowe lub drewniane wstawki w miejsce tych atomów. Będzie obecny na wszystkich przycisku start na kierownicy, znamienne jednak, ze względu na kolor czarny zamiast czerwonego. Inne, na razie, nie możemy wiedzieć.

    Do zobaczenia jutro dla wszystkich oficjalnych informacji!

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g1.jpg
Wyświetleń:	31
Rozmiar:	72.6 KB
ID:	192858
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g2.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	77.5 KB
ID:	192859
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g3.jpg
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	71.7 KB
ID:	192860

    - - - Updated - - -

    http://icsphotography.it/2016/02/alf...oni-ufficiali/

    Google translator, wybaczcie:

    Pierwsze oficjalne zdjęcia Alfa Romeo Giulia w słabszych wersjach.
    Nie ma jeszcze oficjalnych informacji, jednak istnieją przedruku co posiadamy.

    Silników. Gama silników jest już niemal w pełni ujawniona. Wiemy, że nie będzie benzynowy 2,0 do 4-cylindrowy, 2,9 V6 510 KM Quadrifoglio (ale jeszcze nie potwierdzone wpisy mówią o dalszym rozwoju aż do 540 KM), a jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, 2,2 zmniejszyła się w różnych stopnie mocy.Niepewność co do obecności 3,0 V6.

    Zaczniemy od tego, co będzie silnik, który sprawi, że więcej numerów, z 2,2 do 4-cylindrowy diesel.

    2.2 JTDM 135 KM. Jest to wersja entry-level, przeznaczonych głównie do flot lub tych, którzy chcą zminimalizować koszty, ze zmniejszoną mocą około 135 KM. To może nie być dostępna w chwili premiery, ale dostać się tam po kilku miesiącach marketingu.

    2.2 JTDM 180 KM. I "pośrednia wersja tego zupełnie nowego silnika wysokoprężnego (pamiętaj, że różni się od 2.2 MultiJet prostu wyposażony Jeep Cherokee). Będzie on dostępny od razu po uruchomieniu, i stanowią dobry kompromis między niskimi kosztami eksploatacji i dobrą dawkę mocy i momentu obrotowego, aby móc już docenić umiejętności jezdnych Giulia. Zostanie on połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła.

    2.2 JTDM 220 KM Twin Turbo. Będzie stanowić górną granicę zakresu między wersjach wysokoprężnych, przynajmniej w początkowym okresie komercjalizacji. Dzięki podwójnym turbo moc wyniesie co najmniej 220 KM. Tyle kwestionować użyteczność JTDM 3.0, które omówimy wkrótce.Bardzo prawdopodobne przyjęcie 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, podczas gdy nie ma jeszcze potwierdzone dostępności napędem na wszystkie koła, chociaż jest to bardzo prawdopodobne.

    . 3,0 JTDM V6 250-300CV Mówimy teraz: silnik ten nie był oczekiwany, ani też nie zostały potwierdzone. Dlaczego więc mówimy? Bo według niektórych źródeł, część wózka widłowego z 3.0 V6 będzie włączeniem drogi. Bezpośrednim konkurentem BMW serii 3, w rzeczywistości proponuje 6-cylindrowy silnik w jego zasięgu, z 330d i 335d z 258CV dobrze 313CV. Byłby to dobry bodziec dla Alfa Romeo, która nie chce mieć kompleks niższości w stosunku do bawarskiego konkurenta. Według nas i naszej własnej interpretacji indywidualnej, czy Giulia uda to nie będzie tak długo, aby zobaczyć ją na ulicy z 3.0 V6. W przeciwnym razie nigdy nie zobaczy.

    Mówimy teraz z silnikiem benzynowym, który wykorzysta kilka liczb niż olej napędowy, ale na pewno mają rynek dla swoich fanów.

    2.0T 180 KM. Oczekuje się, że przednia wersja tej zupełnie nowej 2.0 Turbo benzyna, 4-cylindrowy pozostanie poniżej 200hp. Jednak wydajność będzie absolutnie wyjątkowy. Według naszych źródeł inżynierowie Alfa Romeo również pracowałem w dużym stopniu od sprawności tego silnika, który będzie Zużycie paliwa i emisje rekord. Z drugiej strony, konkurencja jest ostra: mówimy o nowym silniku 2.0 TFSI Audi 190cv, deklarując zużywa tylko 5,0l / 100km (20 km / l) po zamontowaniu na nowym A4.

    2.0T 250CV. Ten wariant wyjściowy nie jest jeszcze pewne, aby uruchomić. Stanowią, bez Quadrifoglio opcję pośrednią, dla tych, którzy chcą Julijska z silnikiem benzynowym. Podobnie jak w większości silników będą się łączyć ze zwykłymi automatycznego przekazywania raportów do 8, a jeśli to konieczne, do napędu koła.

    Wewnętrznym. Co do wnętrza Giulia nie powinny się znacznie różnić od tych obserwowanych w Quadrifoglio we Frankfurcie. Z pewnością na rozruch preparaty przegap siedzeń i skórzaną tapicerkę oraz system nawigacji, zastąpione przez proste wnętrza tkaniny i zapewne z tradycyjnego komputera pokładowego. Można wybrać aluminiowe lub drewniane wstawki w miejsce tych atomów. Będzie obecny na wszystkich przycisku start na kierownicy, znamienne jednak, ze względu na kolor czarny zamiast czerwonego. Inne, na razie, nie możemy wiedzieć.

    Do zobaczenia jutro dla wszystkich oficjalnych informacji!

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g1.jpg
Wyświetleń:	31
Rozmiar:	72.6 KB
ID:	192858
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g2.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	77.5 KB
ID:	192859
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	g3.jpg
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	71.7 KB
ID:	192860

  8. #5998
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Dla mnie mega spoko!!!
    No i właśnie, ciekawe co z tym 3.0 dieslem.

  9. #5999
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    skonczy sie sprowadzanie taniego diesla ;d 2.2 wiec akcyza 18% i rynek wtórny z 6-7lat bedzie cichy;D


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  10. #6000
    Użytkownik Znawca Avatar Pucek-159
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Białobrzegi/WBR
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    1,320

    Domyślnie

    Jest dobrze
    Marzenie mieć taką czarną w czerwonej skórze
    2013-2019 - 06' AR 159 1.9 JTDm 8v - Grigio Titanio
    2019-2020 - 08' Fiat Nuova Bravo 1.9 JTDm 16v - Rosso Maranello
    2020-2022 - 11' AR Giulietta Sportiva 2.0 JTDm powered by @sdero - Rosso 8C Competizione
    2022- ... - 10' AR Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBI - Rosso 8C Competizione

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory