Tez obecnie zastanawiam sie nad benzyna zwłaszcza ze ceny paliw zachęcaja
Jeśli chodzi o vmax jechałem swoją ar159 230 na pustej a2 w pl i uważam ze czasem mozna depnac w końcu po coś te konie są![]()
Tez obecnie zastanawiam sie nad benzyna zwłaszcza ze ceny paliw zachęcaja
Jeśli chodzi o vmax jechałem swoją ar159 230 na pustej a2 w pl i uważam ze czasem mozna depnac w końcu po coś te konie są![]()
co ty bredzisz chłopie?? sa chyba jakieś granice niewiedzy?
PS. rozmawiałem z szefami w Londynie. Niestety, nie zgadzają się na Giulie po wygaśnięciu leasingu na Lexia. Powód: mały prestiż i duża zawodność aut tej marki.
Spadłem z krzesła.
Ale to pokazuje, na jakie problemy natrafić może powracająca na światowe rynki alfa romeo.
Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?
A ja sobie wyleasinguje Giulie jak już wyjedzie z fabryki i będzie mnie stać. A co mi tam. :p
Żeby nie było, dodam tylko, że ciekawe jaki pogląd na temat Vmax ma FCA, bo wydaje mi się, że Top speed nie będzie priorytetem przy parametrach Giulii, raczej to w ile robi setkę.
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 27-02-2016 o 18:01 Powód: OT
Samochód Roku 2015 - moto.pl - Alfa Romeo Giulia. Ciekawe, jeszcze nie w salonach a już się podoba.
http://icsphotography.it/2016/02/alf...oni-ufficiali/
Google translator, wybaczcie:
Pierwsze oficjalne zdjęcia Alfa Romeo Giulia w słabszych wersjach.
Nie ma jeszcze oficjalnych informacji, jednak istnieją przedruku co posiadamy.
Silników. Gama silników jest już niemal w pełni ujawniona. Wiemy, że nie będzie benzynowy 2,0 do 4-cylindrowy, 2,9 V6 510 KM Quadrifoglio (ale jeszcze nie potwierdzone wpisy mówią o dalszym rozwoju aż do 540 KM), a jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, 2,2 zmniejszyła się w różnych stopnie mocy.Niepewność co do obecności 3,0 V6.
Zaczniemy od tego, co będzie silnik, który sprawi, że więcej numerów, z 2,2 do 4-cylindrowy diesel.
2.2 JTDM 135 KM. Jest to wersja entry-level, przeznaczonych głównie do flot lub tych, którzy chcą zminimalizować koszty, ze zmniejszoną mocą około 135 KM. To może nie być dostępna w chwili premiery, ale dostać się tam po kilku miesiącach marketingu.
2.2 JTDM 180 KM. I "pośrednia wersja tego zupełnie nowego silnika wysokoprężnego (pamiętaj, że różni się od 2.2 MultiJet prostu wyposażony Jeep Cherokee). Będzie on dostępny od razu po uruchomieniu, i stanowią dobry kompromis między niskimi kosztami eksploatacji i dobrą dawkę mocy i momentu obrotowego, aby móc już docenić umiejętności jezdnych Giulia. Zostanie on połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła.
2.2 JTDM 220 KM Twin Turbo. Będzie stanowić górną granicę zakresu między wersjach wysokoprężnych, przynajmniej w początkowym okresie komercjalizacji. Dzięki podwójnym turbo moc wyniesie co najmniej 220 KM. Tyle kwestionować użyteczność JTDM 3.0, które omówimy wkrótce.Bardzo prawdopodobne przyjęcie 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, podczas gdy nie ma jeszcze potwierdzone dostępności napędem na wszystkie koła, chociaż jest to bardzo prawdopodobne.
. 3,0 JTDM V6 250-300CV Mówimy teraz: silnik ten nie był oczekiwany, ani też nie zostały potwierdzone. Dlaczego więc mówimy? Bo według niektórych źródeł, część wózka widłowego z 3.0 V6 będzie włączeniem drogi. Bezpośrednim konkurentem BMW serii 3, w rzeczywistości proponuje 6-cylindrowy silnik w jego zasięgu, z 330d i 335d z 258CV dobrze 313CV. Byłby to dobry bodziec dla Alfa Romeo, która nie chce mieć kompleks niższości w stosunku do bawarskiego konkurenta. Według nas i naszej własnej interpretacji indywidualnej, czy Giulia uda to nie będzie tak długo, aby zobaczyć ją na ulicy z 3.0 V6. W przeciwnym razie nigdy nie zobaczy.
Mówimy teraz z silnikiem benzynowym, który wykorzysta kilka liczb niż olej napędowy, ale na pewno mają rynek dla swoich fanów.
2.0T 180 KM. Oczekuje się, że przednia wersja tej zupełnie nowej 2.0 Turbo benzyna, 4-cylindrowy pozostanie poniżej 200hp. Jednak wydajność będzie absolutnie wyjątkowy. Według naszych źródeł inżynierowie Alfa Romeo również pracowałem w dużym stopniu od sprawności tego silnika, który będzie Zużycie paliwa i emisje rekord. Z drugiej strony, konkurencja jest ostra: mówimy o nowym silniku 2.0 TFSI Audi 190cv, deklarując zużywa tylko 5,0l / 100km (20 km / l) po zamontowaniu na nowym A4.
2.0T 250CV. Ten wariant wyjściowy nie jest jeszcze pewne, aby uruchomić. Stanowią, bez Quadrifoglio opcję pośrednią, dla tych, którzy chcą Julijska z silnikiem benzynowym. Podobnie jak w większości silników będą się łączyć ze zwykłymi automatycznego przekazywania raportów do 8, a jeśli to konieczne, do napędu koła.
Wewnętrznym. Co do wnętrza Giulia nie powinny się znacznie różnić od tych obserwowanych w Quadrifoglio we Frankfurcie. Z pewnością na rozruch preparaty przegap siedzeń i skórzaną tapicerkę oraz system nawigacji, zastąpione przez proste wnętrza tkaniny i zapewne z tradycyjnego komputera pokładowego. Można wybrać aluminiowe lub drewniane wstawki w miejsce tych atomów. Będzie obecny na wszystkich przycisku start na kierownicy, znamienne jednak, ze względu na kolor czarny zamiast czerwonego. Inne, na razie, nie możemy wiedzieć.
Do zobaczenia jutro dla wszystkich oficjalnych informacji!
- - - Updated - - -
http://icsphotography.it/2016/02/alf...oni-ufficiali/
Google translator, wybaczcie:
Pierwsze oficjalne zdjęcia Alfa Romeo Giulia w słabszych wersjach.
Nie ma jeszcze oficjalnych informacji, jednak istnieją przedruku co posiadamy.
Silników. Gama silników jest już niemal w pełni ujawniona. Wiemy, że nie będzie benzynowy 2,0 do 4-cylindrowy, 2,9 V6 510 KM Quadrifoglio (ale jeszcze nie potwierdzone wpisy mówią o dalszym rozwoju aż do 540 KM), a jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, 2,2 zmniejszyła się w różnych stopnie mocy.Niepewność co do obecności 3,0 V6.
Zaczniemy od tego, co będzie silnik, który sprawi, że więcej numerów, z 2,2 do 4-cylindrowy diesel.
2.2 JTDM 135 KM. Jest to wersja entry-level, przeznaczonych głównie do flot lub tych, którzy chcą zminimalizować koszty, ze zmniejszoną mocą około 135 KM. To może nie być dostępna w chwili premiery, ale dostać się tam po kilku miesiącach marketingu.
2.2 JTDM 180 KM. I "pośrednia wersja tego zupełnie nowego silnika wysokoprężnego (pamiętaj, że różni się od 2.2 MultiJet prostu wyposażony Jeep Cherokee). Będzie on dostępny od razu po uruchomieniu, i stanowią dobry kompromis między niskimi kosztami eksploatacji i dobrą dawkę mocy i momentu obrotowego, aby móc już docenić umiejętności jezdnych Giulia. Zostanie on połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła.
2.2 JTDM 220 KM Twin Turbo. Będzie stanowić górną granicę zakresu między wersjach wysokoprężnych, przynajmniej w początkowym okresie komercjalizacji. Dzięki podwójnym turbo moc wyniesie co najmniej 220 KM. Tyle kwestionować użyteczność JTDM 3.0, które omówimy wkrótce.Bardzo prawdopodobne przyjęcie 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, podczas gdy nie ma jeszcze potwierdzone dostępności napędem na wszystkie koła, chociaż jest to bardzo prawdopodobne.
. 3,0 JTDM V6 250-300CV Mówimy teraz: silnik ten nie był oczekiwany, ani też nie zostały potwierdzone. Dlaczego więc mówimy? Bo według niektórych źródeł, część wózka widłowego z 3.0 V6 będzie włączeniem drogi. Bezpośrednim konkurentem BMW serii 3, w rzeczywistości proponuje 6-cylindrowy silnik w jego zasięgu, z 330d i 335d z 258CV dobrze 313CV. Byłby to dobry bodziec dla Alfa Romeo, która nie chce mieć kompleks niższości w stosunku do bawarskiego konkurenta. Według nas i naszej własnej interpretacji indywidualnej, czy Giulia uda to nie będzie tak długo, aby zobaczyć ją na ulicy z 3.0 V6. W przeciwnym razie nigdy nie zobaczy.
Mówimy teraz z silnikiem benzynowym, który wykorzysta kilka liczb niż olej napędowy, ale na pewno mają rynek dla swoich fanów.
2.0T 180 KM. Oczekuje się, że przednia wersja tej zupełnie nowej 2.0 Turbo benzyna, 4-cylindrowy pozostanie poniżej 200hp. Jednak wydajność będzie absolutnie wyjątkowy. Według naszych źródeł inżynierowie Alfa Romeo również pracowałem w dużym stopniu od sprawności tego silnika, który będzie Zużycie paliwa i emisje rekord. Z drugiej strony, konkurencja jest ostra: mówimy o nowym silniku 2.0 TFSI Audi 190cv, deklarując zużywa tylko 5,0l / 100km (20 km / l) po zamontowaniu na nowym A4.
2.0T 250CV. Ten wariant wyjściowy nie jest jeszcze pewne, aby uruchomić. Stanowią, bez Quadrifoglio opcję pośrednią, dla tych, którzy chcą Julijska z silnikiem benzynowym. Podobnie jak w większości silników będą się łączyć ze zwykłymi automatycznego przekazywania raportów do 8, a jeśli to konieczne, do napędu koła.
Wewnętrznym. Co do wnętrza Giulia nie powinny się znacznie różnić od tych obserwowanych w Quadrifoglio we Frankfurcie. Z pewnością na rozruch preparaty przegap siedzeń i skórzaną tapicerkę oraz system nawigacji, zastąpione przez proste wnętrza tkaniny i zapewne z tradycyjnego komputera pokładowego. Można wybrać aluminiowe lub drewniane wstawki w miejsce tych atomów. Będzie obecny na wszystkich przycisku start na kierownicy, znamienne jednak, ze względu na kolor czarny zamiast czerwonego. Inne, na razie, nie możemy wiedzieć.
Do zobaczenia jutro dla wszystkich oficjalnych informacji!
![]()
Dla mnie mega spoko!!!
No i właśnie, ciekawe co z tym 3.0 dieslem.
skonczy sie sprowadzanie taniego diesla ;d 2.2 wiec akcyza 18% i rynek wtórny z 6-7lat bedzie cichy;D
Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW
Jest dobrze![]()
Marzenie mieć taką czarną w czerwonej skórze![]()
2013-2019 - 06' AR 159 1.9 JTDm 8v - Grigio Titanio
2019-2020 - 08' Fiat Nuova Bravo 1.9 JTDm 16v - Rosso Maranello
2020-2022 - 11' AR Giulietta Sportiva 2.0 JTDm powered by @sdero - Rosso 8C Competizione
2022- ... - 10' AR Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBI - Rosso 8C Competizione