Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Temat: Dziwny objaw nie chodzi na jeden gar V6

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie Dziwny objaw nie chodzi na jeden gar V6

    Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że silnik od początku kulał na wolnych lecz miał kopa. Teraz przestał chodzić na jeden gar więc postanowiłem dobrać się do świec i cewek. Ku mojemu zdziwieniu odkryłem ze swiece w głowicy pod kolektorem są czarne a w drugiej szare wpadajace w biel jak na zdjęciu. Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Chyzioslaff
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    jest 2x166, Avensis T27, Passat B4
    Postów
    275

    Domyślnie

    Pytanie czy przecierałeś te świece po wyjęciu z przed zdjęciem. Te jaśniejsze idą na zbyt ubogiej mieszance. Masz cf2 czy cf3? Podpinałeś kompa? jakieś błędy? Prawdopodobnie sonda uwalona lub nieszczelność w kolektorze. Pod barankami jest taka podstawa i duża uszczelka na 3 gary. Możliwe że masz tam nieszczelność. A i jeszcze jedno pytanie która świeca padła?
    HSF3Design

    Projekty, prototypowanie, wydruki 3D

    NOCTUO - filamenty do druku 3D

    email: duzepuzzle@gmail.com

    mam:
    Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
    Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
    na części:
    AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie

    Świece nie były przecierane. Silnik to cf2 z gazem. Pod kompa podepnę się dopiero jutro. Szczerze powiedziawszy to nie doszedłem do tego który cylinder nie pracuje. Zamienilem cewki i świece z jednej głowicy do drugiej co spowodowało pogorszenie pracy silnika

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Chyzioslaff
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    jest 2x166, Avensis T27, Passat B4
    Postów
    275

    Domyślnie

    Przy instalacji gazowej świece w busso dość szybko padają. Musisz podpiąć kompa i zobaczyć co pokaże. Ostatnio dużo jeździłeś na gazie? Jak nie będziesz miał błędów poza wskazaniami z lambdy to możliwe że instalacja się rozregulowała. Podłącz kompa, zmień świece i zobaczymy co dalej.
    HSF3Design

    Projekty, prototypowanie, wydruki 3D

    NOCTUO - filamenty do druku 3D

    email: duzepuzzle@gmail.com

    mam:
    Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
    Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
    na części:
    AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie

    Generalnie auto mam nieco ponad miesiąc. Przez ten czas zrobiłem prawie 5 tysięcy. Do tej pory obrotomierz wskazywał nieco ponad 250 obrotów. W tej chwili jest to samo ale przy dodawaniu gazu przerywa. Nie ważne gaz czy benzyna.

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Chyzioslaff
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    jest 2x166, Avensis T27, Passat B4
    Postów
    275

    Domyślnie

    NIe bardzo rozumiem. Czyli obrotomierz tez Ci nie działa? Przyczyn samego przerywania może być bardzo dużo. W Twoim przypadku obstawiałbym żle wyregulowaną instalację LPG która uwaliła świece. Ale to tylko gdybanie. Wymień świece, sprawdź cewki, podłącz pod kompa. Jak wymienisz świece, sprawdzisz cewki i będą dobre a auto na PB zacznie normalnie pracować to radzę zrobić z 200Km na PB i do dobrego gazownika na regulację. Jak to nie pomoże i na PB dalej lipa to będziemy diagnozować dalej ale wtedy bez odczytów z kompa się nie obejdzie. Z racji tego że pewnie odpinałeś przepustnicę to pamiętaj o zrobieniu adaptacji.
    HSF3Design

    Projekty, prototypowanie, wydruki 3D

    NOCTUO - filamenty do druku 3D

    email: duzepuzzle@gmail.com

    mam:
    Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
    Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
    na części:
    AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie

    Ok tak zrobię. A obrotomierz jest w pełni sprawny. To obroty faktycznie są bardzo niskie. Aż światła przygasają

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Franekk Zobacz post
    To obroty faktycznie są bardzo niskie.
    Są niskie po pewnie wypadały ci zapłony na kilku cylindrach cały czas.
    Pisałeś,że ma buta !
    A ja się zapytam skąd tobie to wiedzieć skoro nawet kulejącego silnika na wolnych nie wyłapałeś.
    No i te 5000 km z tak kulejącym silnikiem ,tylko pogratulować

    - - - Updated - - -

    zrób fotki tej twojej instalacji LPG bo ciekawi mnie co tam za cudo masz
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie

    Pisałem przecież że kulał odkąd ja kupiłem. A instalacja to stag 300 na czerwonych wtryskach. Założyłem ze jestem w stanie wkładać w to auto tysiaka miesiecznie. Jako że pierwszy miesiąc pochłonął opłaty Nowa butla lpg i parę innych pierdołek. Dlatego teraz się za to zabieram tym bardziej że się pogorszyło. Od początku nie oczekiwałem cudów za 2000 tysiace złoych więc muszę sobie ja systematycznie doprowadzić

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  10. #10
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Pewnie na valtekach
    Zrób fotkę silnika popatrzymy co tam jest ciekawego.
    A reduktor jaki?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [159] dziwny objaw po podlączeniu elm 327
    Utworzone przez czapel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-07-2015, 06:59
  2. Nie chodzi na jeden cylinder 156 1,8 ts
    Utworzone przez adisalfaromeo w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-02-2015, 13:29
  3. 2.4 jtd dziwny objaw rozrusznika
    Utworzone przez janek27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-03-2014, 19:02
  4. [155] Zimny nie chodzi na jeden cylinder.
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 09:10
  5. Sprzęgło, dziwny objaw??
    Utworzone przez gelu1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-08-2009, 16:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory