dziwne że podłoga była tak zgnita przeważnie to najmniej skorodowana część w 155
dziwne że podłoga była tak zgnita przeważnie to najmniej skorodowana część w 155
alfa 145
alfa 147x5
alfa 155 v6
alfa 159 jtd 8v
Po tym co dzis zobaczyłem to się nie dziwie że takie dziury są i inne akcje. połamana łapa od tylnej poduszki, zamiast oleju ATF w przekladni kierowniczej to był olej do skrzyń.... brakuje paru śrub.....
A i jeszcze smok od oleju był na jedną śrube przykręcony... ale zostawiając już silnik w spokoju. robię dalej podłogęcała prawa strona skończona
zostało tylko barankiem przelecieć, ale to zostawiam na koniec jak skończę lewą stronę i od razu przelece całość
i mam jedno pytanko, widoczny na zdjęciu próg jest zagięty, widać korozję, czym go najlepiej odgiąć? jest dość twardy.
![]()
Progi w 155 sa mocne i chyba najtrwalsze w całej podłodze
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ale tak jak widać na zdjęciu te zagięcie. chciałbym to jakoś naprostować i oczyścić.... aby dalej nie pruchniało
Masz zdjęte te nakładki progowe?
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
tak.
to trzeba rozwarstwić blachę podłogi od progu i odciąć ją diaksem
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
A rozbierałeś może drzwi ? Mam zamiar je wygłuszyć przy okazji wymiany klamki i tak myślę , żeby odkręcić całą tą wewnętrzną grodź . Tylko boje się ciut , że coś porozwalam i nie sklece tego potem . Tam widać raptem kilka śrub i powinno pójść lekko .
Może mnie coś zaskoczyć ?