Strona 55 z 83 PierwszyPierwszy ... 5454647484950515253545556575859606162636465 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 550 z 822

Temat: Coś o gazowaniu V6 ...

  1. #541
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    3.2 V6 zapętla wtryski PB tak właśnie jak opisujesz. Jaki masz sterownik LPG? Swoją GT 3.2 robiłem na LPGTechu i tam nie ma żadnego problemu z zapętlaniem.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #542
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dawid_007_04
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Tucze
    Auto
    Była Alfa 155 2,5 TD 1994r. Alfa 166 3.2 V6 , Alfa 166 2,4 JTD 2000 r
    Postów
    327

    Domyślnie

    Sterownik LPG TECH 326, jak możesz to wyślij mi swój nr. na priv.

  3. #543
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Poszło, dzwoń jak coś.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #544
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dawid_007_04
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Tucze
    Auto
    Była Alfa 155 2,5 TD 1994r. Alfa 166 3.2 V6 , Alfa 166 2,4 JTD 2000 r
    Postów
    327

    Domyślnie

    Jeśli możesz to mógłbyś opisać jak to ogarnąć na sterowniku LPG-TECH 326? Do mojego gazownika przyjechał technik z lpgtechu i mocno się zdziwił takimi czasami wtryskowów na Pb, w wolnossącej benzynie V6 do tego stopnia, że zaczęliśmy podejrzewać że coś jest uszkodzone w aucie. Póki co auto nie jeździ w pełnym zakresie obrotów na LPG, przerzuca na Pb właśnie powyżej 5 tys, do tych obrotów instalacja działa wyśmienicie.

  5. #545
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Sonda szerokopasmowa AFR i odpowiednie skorygowanie wydajności instalacji LPG na zapętleniu
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #546
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    Grześ ty zatrudnij się w techu jako doradcą do spraw ,, za trudnych dla etatowych techników,,

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #547
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Panowie - ktoś, kto nie rozumie co zrobić kiedy wtryski sie zapetlaja w takiej sytuacji nie powinien pracować w tym fachu.
    Ale jak jest, to wiemy wszyscy...

  8. #548
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Chłopaki mam pytanie.
    Jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka od silnika, ale następnego dnia zgasła. Potem kilkukrotnie zapałała się i gasła, a od kilku tygodni już nie gaśnie w ogóle.

    Odstawiłem auto do Pablo. I dzwoni mi dzisiaj z informacją, że padł czujnik spalania stukowego. Tzn ten czujnik wywala błąd, którego nie da się skasować.
    Na ile LPG wpływa na uszkodzenie tego czujnika. Czy mogłem coś zaniedbać, co spowodowało taki problem?

    Generalnie przez ponad dwa lata jak mam to auto, za dużo przy LPG nie robiłem. Jakiś filtr, jakieś sparciałe przewody. Auto jeździło i gdyby nie ta kontrolka to bym nie wiedział, ze coś się zepsuło.

    Jesteście w stanie coś doradzić pod kątem problemu i instalacji LPG?

  9. #549
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Rigidigi, a pamiętasz nr błędu? te same objawy mam co ty.

    Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  10. #550
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Nie znam. Wiem tyle co napisałem.
    Napisz ewentualnie do Pablo. to może Ci poda nr błędu.

Podobne wątki

  1. [159] coś rzęzi przy gazowaniu
    Utworzone przez olo_84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 16:42
  2. na luzie przy gazowaniu dobija mi kilometry na komputerze.
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory