Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: Dziwny objaw nie chodzi na jeden gar V6

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Przecież te świece wyglądają jak ze szrotu. Tu nie trzeba żadnego kompa, żeby stwierdzić, że są do wymiany.
    Wymieniasz, kasujesz błędy, jeździsz na benzynie i patrzysz co się dzieje. Dalej wypadają, to podłączasz kompa, sprawdzasz, które to gary, podpisujesz cewki, podmieniasz miejscami, kasujesz błędy i jeździsz dalej (wciąż na benzynie). Jak błędy Ci się przemieszczają z cewkami, to masz winowajcę. Jak nie przemieszczają się, to sprawdzasz okablowanie, potem uszczelki. A potem nie wiem, niech mądrzejsi się wypowiedzą. Sprawdzenie dwutlenku węgla w chłodziwie?
    Na początek organoleptyczne sprawdzenie szczelności dolotu - wszelkie gumowe kolanka lubią pękać.
    Jak będziesz miał podpiętego kompa to sprawdź od razu parametry przepływki i lambdy.
    Ale ja stawiam na świece i może cewkę (lub kilka, jeżeli świece wyglądają tak kiepsko).
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie

    Problem w tym że to cf2 więc komp nic mi nie pokaże. A to że świece nie wyglądają najlepiej nie tłumaczy że jedna głowica pracuje na zbyt ubogiej a druga zbyt bogatej mieszance.

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie

    Dlatego jak pisał Chyzioslaff najpierw sprawdzę uszczelki pod baranami no i oczywiście nowe świece bo to że to szrot jest sprawą bezdyskusyjna

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Chyzioslaff
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    jest 2x166, Avensis T27, Passat B4
    Postów
    275

    Domyślnie

    Zanim zaczniesz rozbierać dolot to wymień świece, sprawdź cewki. Jak jeździsz głównie na gazie to tak mogą wyglądac świece od żle wyregulowanej instalacji LPG. Rób po kolei. Najpierw nowe świece i sprawdzenie cewek.
    HSF3Design

    Projekty, prototypowanie, wydruki 3D

    NOCTUO - filamenty do druku 3D

    email: duzepuzzle@gmail.com

    mam:
    Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
    Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
    na części:
    AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne

  5. #15
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    No i szczelność wkrętek lpg

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Chyzioslaff
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    jest 2x166, Avensis T27, Passat B4
    Postów
    275

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    No i szczelność wkrętek lpg

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    Dokładnie, to także w tym przypadku podstawa.
    HSF3Design

    Projekty, prototypowanie, wydruki 3D

    NOCTUO - filamenty do druku 3D

    email: duzepuzzle@gmail.com

    mam:
    Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
    Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
    na części:
    AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    alfa 156 selespeed była teraz 166 3.0 V6 226km
    Postów
    68

    Domyślnie

    Ok. Jak sprawdzić te wkretki? No i najważniejsze jak zdiagnozować cewki

    Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Chyzioslaff
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    jest 2x166, Avensis T27, Passat B4
    Postów
    275

    Domyślnie

    Zakładasz wszystkie nowe świece. Na głowicy bliżej chłodnicy wkładasz cewki na swoje miejsce ale nie przykręcasz. Na głowice od grodzi montujesz normalnie cewki możesz przykręcić po jednej śrubce i montujesz kolektor. Wszystko podłączasz tak jak ma być. Odpalasz silnik i po kolei wyciągasz cewki z lewej głowicy. Jeśli po zdjęciu cewki z świecy następuje pogorszenie pracy silnika to znaczy że cewka jest ok. Sprawdzasz tak pierwszą trójkę. Jak wszystkie ok to rozbierasz wszystko od nowa i sprawne cewki zamieniasz z tymi pod kolektorem. Składasz wszystko, odpalasz silnik i sprawdzasz kolejną trójkę. Jak będziesz miał jakąś uwaloną to daj znać na pw mam kilka sprawnych.

    Wkrętki masz zamontowane w podstawę pod barankami czy w wkręcone w baranki?
    HSF3Design

    Projekty, prototypowanie, wydruki 3D

    NOCTUO - filamenty do druku 3D

    email: duzepuzzle@gmail.com

    mam:
    Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
    Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
    na części:
    AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Wykręć wkrętki i wkręć ponownie na silikon temperaturowy. Ale nie mieszaj diagnostyki benzyny z diagnostyką gazu, bo się z tego nie wygrzebiesz. Zacznij od benzyny i dopiero jak będziesz miał pewność, że na benzynie jest OK, to przejdź do LPG.

    CF2 nie pokazuje, czy nie pamięta. Bo z tego, co sobie przypominam (ale było to dawno więc mogę się mylić), to nie potrafi zapamiętać, ale chyba "w locie" da się je złapać. I chyba AlfaDiag to umożliwiał.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  10. #20
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Cytat Napisał Franekk Zobacz post
    Pisałem przecież że kulał odkąd ja kupiłem. A instalacja to stag 300 na czerwonych wtryskach.
    kolejny z czerwonymi wtryskami , to wiadomo ze to nie pojedzie dobrze

Podobne wątki

  1. [159] dziwny objaw po podlączeniu elm 327
    Utworzone przez czapel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-07-2015, 06:59
  2. Nie chodzi na jeden cylinder 156 1,8 ts
    Utworzone przez adisalfaromeo w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-02-2015, 13:29
  3. 2.4 jtd dziwny objaw rozrusznika
    Utworzone przez janek27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-03-2014, 19:02
  4. [155] Zimny nie chodzi na jeden cylinder.
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 09:10
  5. Sprzęgło, dziwny objaw??
    Utworzone przez gelu1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-08-2009, 16:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory