Bmw f 30 wersji 2.0d 184 / 380 w automacie do 100 ma 7.5 s, a wazy realnie jakies 1600kg. ( 1500 wg producenta) . Tak wiec Giulia 180/ 450 z dobrym automatem i waga realna 1450kg ,jak najbardziej moze zrobic 7 s.
Bmw f 30 wersji 2.0d 184 / 380 w automacie do 100 ma 7.5 s, a wazy realnie jakies 1600kg. ( 1500 wg producenta) . Tak wiec Giulia 180/ 450 z dobrym automatem i waga realna 1450kg ,jak najbardziej moze zrobic 7 s.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 04-03-2016 o 08:46
Bmw wydaje sie liderem jezeli chodzi o osiągi w stosunku do mocy, jezeli Giulia je przebije w kazdej wersji silnikowej to bedzie naprawdę coś. Jeszcze odpowiednia cena,marketing i jest szansa na sukces. Ja watpie zeby funkcja kontroli startu byla dostepna w podstawowych wersjach.
Wysłane z mojego LG-D682 przy użyciu Tapatalka
Dlaczego? Skoro wszędzie dają taką samą skrzynię to ilaunch control może być w standardzie. Chociaż BMW dla 8 biegowego automatu ma opcję "sportowa skrzynia", ale nie wiem czym się różni od standardowej po za ceną oczywiście
Coś mam przeczucie, że z cenami mogą negatywnie zaskoczyć... bo skoro tak zeszli z wagą to musieli użyć lżejszych (ale co za tym idzie droższych) materiałów. Obym się mylił.
Pozdro,
Bartas
Podobno wal napedowy skonstruowany jest z wykorzystaniem carbonu. Pytanie czy tylko w qv czy cywilnej tez.
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
Panowie, albo mówimy, że Alfa to "Fiat w lepszych ciuszkach" i wtedy będzie tanio, albo ma być petarda i wtedy będzie drogo. Z drugiej strony, jak się Alfa za mocno przesunie w kierunku Maserati, to zostaną marki powyżej przeciętnej, wielka dziura i Fiat. No ale to już ich strategia - moim zdaniem lepiej tak, niż iść na półśrodki.
Tylko cały czas powtarzam - produkt to nie tylko rdzeń, czyli samochód, ale też wszystko wokoło - finansowanie, obsługa posprzedażna itp. Tutaj taka Polska np. wygląda słabiutko.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Tej latki alfa nie pozbedzie predko.
Duzy skok cenowy w stosunku do 159,bedzie kamikadze dla alfy.
156 gdy wchodzila,to najtansza wersja oscylowala wokol 65 tys ( 99 rok w Polsce) . 159 to juz byl koszt 95 tys ( 2006 w Polsce) .
Nowe Audi a4 mozna wyrwac za 130tys.( 1.4)
Bmw ciut drozej. Tak wiec alfa powinna byc nieco ponizej tego progu lubna rowni,ale oferowac moc i osiagi. Porownywalne mocowo audi i bmw kosztuja 150 tys. ( 2.0) . To juz bylby zbyt wysoki minimalny prog.
Dobry design,dobre wyposazenie,dobra moc,dobre osiagi,dobry automat,rozsadna cena i mozna mowic o nawiazaniu walki.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 04-03-2016 o 10:17
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
Jezeli alfa bedzie cenowo stala jak bmw czy audi,to polegnie chocby przez brak dobrej polityki liesingowej . Pod tym wzgledem bmw i audi sa daleko z przodu,a nie ma co sie oszukiwac,80 % sprzedazy bedzie leasingiem.
Ps. Gdyban to jest juz ponad 600 stron ;-)
Ps2. Tak,jest audi a4 1.4. 2.0 to juz 150 tys. i nadal golas.