w F30 320d niema juz 184KM,tylko jest 190KM i 7,2 do 100kmh.Z drugiej strony mam nadzieje ze wyjdzie cos z 6 garami bo konkurencja np BMW ma 335d o mocy 313KM i 340i o mocy 326KM-a te juz w serii robia ponizej 5 sekund,mercedes tak samo.O ceny sie nie martwcie alfy beda tansze od odpowiednikow np audi.Druga sprawa w klasie premium jest inaczej zeby kupic np fajnie wygladajaca C-klase czy serie 3 z przyzwoitym silnikiem trzeba wydac ponad 200tys.Tam za wszystko sie doplaca.
Giulia nie ma w ofercie odpowiednika 2.2 150km,tak wiec 200 km bedzie drozsze sila rzeczy,ale nie sadze by strasznie, stad obstawiam + 5 tys w stosunku do najslabszego diesla. Chyba,ze faktycznie wyjdzie tylko w automacie,wowczas min + 10 tys od 2.2 150.
W premium za wszystko placisz,ale przynajmniej skonfigurujesz auto pod siebie,bez ograniczajacych,durnych pakietow zaleznych od wersji.
Ja myślę, że FCA robił badania marketingowe i doskonale wie jakiej ceny może za jaki egzemplarz liczyć. Sprawdzili, jakie są zapotrzebowania i na ile mogą sobie pozwolić.
Dlatego też takie gdybania "jak będzie powyżej 120 to padaka" myślę, że są całkowicie nieuzasadnione. Nie jest tak, że Pan Heniek z ekpiy sprzątającej siada sobie do komputera jak wszyscy wyjdą z pracy i wklepuje ceny.
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Pany teraz glupi hundai i40 golas kosztuje 30tys euro wiec bedzie ok jesli ceny beda takie jak krazy opinia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS