Strona 4 z 27 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 261

Temat: Classicauto Cup 2016

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ponoć na Bednarach cały czas hamujesz- przyśpieszasz i tak w kółko. Poznań może i na prędkościach jest szybszy, ale hamowania całe gówno.

    Ułęż z tym treningiem 2 kwietnia byłby git dla mnie, Audi będzie zrobione, jakby popadało to na równoległych miałbym jakieś szanse, bo kuni co prawda dużo ni ma, ale do 140 idzie żwawo, ale pewnie nie da rady jak znam życie, trochę za mało czasu i pewnie będę w robocie

    A 4 czerwca jest jak najbardziej realny, mi te 4nano ciutkę się nie podoba, a ostatni punkt mnie dyskwalifikuje

  2. #32
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Aa widzisz, bo to na fejsbuku - tam działa teoria chaosu (przynajmniej jak dla mnie tak to wygląda)
    Ale tu mamy porządek, proszę:

    https://docs.google.com/document/d/1...g&pref=2&pli=1
    Przejrzałem z grubsza i chyba bardzo bym się nie stresował. Dla mnie taki regulamin bardziej wskazuje na to jacy ludzie przyjeżdżają na takie imprezy, albo po prostu jak bogate doświadczenie z troszkę mniej myślącymi osobnikami ma organizator, a nie, że będzie prześladował każde potknięcie uczestników. Nie sądzę, by miał wąty do kogoś, kto rozgrzewa opony przed startem na postoju, z resztą regulamin zabrania palenia, a nie rozgrzewania.

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Dla mnie na te 4nano latają ludziska, którzy jadą sobie pojeździć, a w międzyczasie woskują auta produktami często z 4nano- na co ja nie mam czasu, więc odpadam

  4. #34
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,474

    Domyślnie

    E, detailer szanujący się nie pchałby się świeżo zrobionym wozem na tor, nawet asfaltowy nie szutrowy zawsze coś tam lata, nie wspominając o pyle z klocków jak jakieś poważniejsze .

    Tymczasem na edycję w Ułężu jest już >100 startujących na liście. Strasznie dużo, pewnie do tych 150 dojdzie. (na dzień pomiarowy, na trening mniejszy limit mieli i niedawno jeszcze miejsca były).

    - - - Updated - - -

    edit : Jacek - a o co chodzi z tym rozgrzewaniem opon na postoju ? bo tak żeby efektywnie nagrzać to zdaje się wężykiem jest najlepszą metodą, zwłaszcza że problemem bardziej są tylne opony (w FWD) jeśli chodzi o zakręty a nie jakieś ćwiartki itp. na prostej. Sam tego doświadczałem niemiło kurcze (tzn jakby dgrzane były to może bym swj błąd odpuszczania gazu w zakręcie długim łagodnym zdążył naprawić, a tak to nie zawsze... ) Ale na wężyk to trzeba prostej.
    Najlepsza wg mnie to byłaby formuła taka: wjazd na tor, pierwsze okrążenie bez pomiaru, start lotny, okrążenie pomiarowe, meta lotna, okrążenie chodzące. Dla sprzętu najzdrowsze. No ale czasu by nie starczyło i zamiast 150 to 50 aut byłby limit.

  5. #35
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,474

    Domyślnie

    Właśnie się dowiedziałem, że w tym roku jest również pierwszy raz oddzielna klasyfikacja - FIAT.
    Cytuję odpowiedź jaką dostałem :

    "Puchar Fiata a właściwie FCA (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Ferrari,Maserati,
    Chrysler, Jeep) jest pilotażowy, może w przyszłości coś z tego wyniknie. Na
    razie to czysta zabawa, więc jest puchar dla najlepszej załogi spośród tych
    marek."

  6. #36
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Bardzo miła informacja !!!

  7. #37
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    edit : Jacek - a o co chodzi z tym rozgrzewaniem opon na postoju ? bo tak żeby efektywnie nagrzać to zdaje się wężykiem jest najlepszą metodą, zwłaszcza że problemem bardziej są tylne opony (w FWD) jeśli chodzi o zakręty a nie jakieś ćwiartki itp. na prostej. Sam tego doświadczałem niemiło kurcze (tzn jakby dgrzane były to może bym swj błąd odpuszczania gazu w zakręcie długim łagodnym zdążył naprawić, a tak to nie zawsze... ) Ale na wężyk to trzeba prostej.
    Na postoju to normalnie - zaciągasz ręczny i dajesz w palnik - nic bardziej zaawansowanego nie miałem na myśli.

    Ten puchar to świetna wiadomość!

  8. #38
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,474

    Domyślnie

    Aa, to nie, jeszcze w poprzednika przywalę jak linka strzeli
    A poważnie to raczej tylko zetrze oponę, najlepiej się grzeje z tego co w fachowych miejscach wyczytałem przy jeździe wężykiem - kiedy cząsteczki w tej masie gumy ocierają o siebie nawzajem. No i tylko przednie w FWD bym nagrzał, a mi na tyle najbardziej zależy raczej.
    Podobno w B. Podlaskiej była jakaś mini - pętla oddzielona od głównej pomiarowej. Ze skromnego doświadczenia wiem, że nagrzane jazdą opony później trochę trzymają tą temp + felga jest ciepła/gorąca itd. to nie tracą tak temperatury. Najgorzej pierwsze okrążenie danego dnia . No lub b długa przerwa właśnie.

  9. #39
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Aa, to nie, jeszcze w poprzednika przywalę jak linka strzeli
    A poważnie to raczej tylko zetrze oponę, najlepiej się grzeje z tego co w fachowych miejscach wyczytałem przy jeździe wężykiem - kiedy cząsteczki w tej masie gumy ocierają o siebie nawzajem. No i tylko przednie w FWD bym nagrzał, a mi na tyle najbardziej zależy raczej.
    Podobno w B. Podlaskiej była jakaś mini - pętla oddzielona od głównej pomiarowej. Ze skromnego doświadczenia wiem, że nagrzane jazdą opony później trochę trzymają tą temp + felga jest ciepła/gorąca itd. to nie tracą tak temperatury. Najgorzej pierwsze okrążenie danego dnia . No lub b długa przerwa właśnie.
    Hehe, w przypadku Miedzianej to można się obawiać najwyżej "spolerowania". No, ale cóż... nikt nie mówił o perfekcyjnym rozgrzaniu, tylko o "robieniu czegokolwiek", by utrzymać temp. gdy jest zimno/mokro, itp. Na polskie warunki to może właściwsza byłaby u Ciebie miękka guma na tył, bo nie mamy imprez, w których jeździ się non-stop okrążenia i można ją porządnie dogrzać, tylko na ogół są to pojedyncze, krótkie próby.
    W BP jest mnóstwo uliczek - nie wiadomo jak w tym roku będą ogarnięte, ale nie bałbym się o brak miejsca do uprawiania "jazdy dowolnej". W Ułężu nie da się wszystkich uliczek wykorzystać, więc też raczej bym się nie stresował.

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    złom
    Postów
    723

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Właśnie się dowiedziałem, że w tym roku jest również pierwszy raz oddzielna klasyfikacja - FIAT.
    Cytuję odpowiedź jaką dostałem :

    "Puchar Fiata a właściwie FCA (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Ferrari,Maserati,
    Chrysler, Jeep) jest pilotażowy, może w przyszłości coś z tego wyniknie. Na
    razie to czysta zabawa, więc jest puchar dla najlepszej załogi spośród tych
    marek."
    Jak na imprezę zrzeszającą entuzjastów klasycznej motoryzacji to wrzucenie tych aut do jednego worka na podstawie aktualnych ruchów "brandingowych" jest delikatnie mówiąc kuriozalne. Czyli jak ktoś wystatuje jeepem CJ, albo Dodgem Dart '63 będzie walczył o kubek razem z fiatem 500, ritmo czy alfą 33? Rozumiem puchar jakiś włoskich samochodów, albo inny tematyczny, ale grupa aut w żaden sposób HISTORYCZNIE (bo taki jest charakter tematyczny imprezy) ze sobą związanych?? To takim tokiem dla ludzi startujących Jaguarami powinno się zafundować Puchar TATA motors, a Volvo puchar Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd...
    1984 GTV6 3.2 24V

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Julka 2016
    Utworzone przez dziadzia82 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 15:57
  2. Zlot 2016
    Utworzone przez SŁOWIK w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory