dodam iż zgasła podczas jazdy
więc nic nie dotykalem
a silnik był ciepły
- - - Updated - - -
zamieniałem przekazniki i nic
- - - Updated - - -
w czasie jazdy zgasła
- - - Updated - - -
w czasie jazdy zgasła
dodam iż zgasła podczas jazdy
więc nic nie dotykalem
a silnik był ciepły
- - - Updated - - -
zamieniałem przekazniki i nic
- - - Updated - - -
w czasie jazdy zgasła
- - - Updated - - -
w czasie jazdy zgasła
odkręć obudowę paska rozrządu od góry i odchyl. Wszystko stanie się jasne czy na pewno to nie pasek się zerwał.
a bez odkręcania jak sprawdzić ?
skoro piszesz ,ze nie slychac pompy ,to czemu szukasz zerwanego paska
mieszkam w polsce
teraz mam prace w singen de
alfa staneła 50 kilosów od mieszkania
i sam nie wiem co robić
zostawić ją czy reanimować ?
to od domu jak by nie było 1200 kilosów
więc jak to naprawić
?
Albo przeskoczył. Ostatnio zdarzyło mi się tak w Seacie. Zgasł w trakcie jazdy. Pompa podawała paliwko, rozrusznik kręcił, iskra była, a silnik nie chciał odpalić. Okazało się że rozrząd się przestawił - i co najlepsze pasek mimo przeskoczenia był w idealnym stanie
Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka
147 1.6 TS 120KM -> była
156 1.9 JTD 8V 115KM -> była
MiTo 1.4 TB 155KM -> była
156 FL 1.9 JTD 16V 140KM -> była
156 2.5 V6 190KM -> była
Tonale Edizione Speciale 130KM 1.5 130 + 20KM -> jest
Jaguar F-Type S AWD 3.0 V6 381KM -> jest
to comam robić ?
jutro to sprawdze albo w środe
prawdo podobnie czujnik położenia wału