Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Rdza oraz kilka innych usterek w skrócie

  1. #11
    marcolukas
    Gość

    Domyślnie

    koszt nowego to 130 zl a na allegro widzialem tez tuleje do wahacza ale nie pamietam ceny

  2. #12
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Wahacze górne wymienione czekam na alternator. Czy ktoś jest zainteresowany opowiedzeniem mi jak ładnie przywrócić do życia alufelgi w mojej Alfie. Tu fotki


    P1050085.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050086.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050087.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050088.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050090.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    Z góry dzięki

    ---------- Post dodany o godzinie 16:51 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:36 ----------

    to zdjęcia tych kół:
    P1050085.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050086.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050087.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050088.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
    P1050090.JPG | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    na moje oko to tylko wypiaskowac, szpachla i nowy lakier (chyba ze wolisz polerke i czyste aluminium, fajnie wyglada ale roboty wymaga), jak nie masz z tym doswiadczenia oddaj do firmy ktora sie tym zajmuje. To tak jak chcesz na lata. Na chwile: zrywasz odpryski, maly szlif, szpachla i lakierek do felg w tym samym kolorze, zestawy dostepne na ale

  4. #14
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Dzisiaj po wymianie alternatora mam już ładowanie. Na starym alternatorze powstawały drgania poprzeczne i przez to wspomaganie działało niepoprawnie. Teraz wspomaganie działa idealnie. Podobnie z tym przerywaniem, które występowało ponieważ powodem była stara sonda(wymieniłem ją na nowszą). Rdze usunąłem fosolem i szczotką drucianą i zamalowalem bitgumem dobra rzecz na rdzę. Także praktycznie już wszystko jest w porządku. Pozostaje tylko reset kompa i będzie dobrze bo teraz na jałowym biegu obroty są na poziomie 2000 tys/min.



    pozostaje inna sprawa, którą odkryłem. Lewarek zmiany biegów jest strasznie luźny i nie wiadomo po prostu często czy mam wrzuconą 1 czy 3. Stawiam na cięgna. Jest może jakaś możliwość podciągnięcia tego i czy jest sposób zeby gałka się tak nie poruszała w każdą stronę.

  5. #15
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Hmm...Więc ktoś rozbierał ten mechanizm zmiany biegów i wie co zrobić aby drążek siedzial sztywno??? Bo mocno denerwująca jest sprawa, ze w np w fordzie fieście mojego Taty wszystkie biegi wchodzą precyzyjnie a u mnie w Alfie drążek od biegów rusza się jak w starym Autosanie

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    Cytat Napisał l0bak Zobacz post
    Hmm...Więc ktoś rozbierał ten mechanizm zmiany biegów i wie co zrobić aby drążek siedzial sztywno??? Bo mocno denerwująca jest sprawa, ze w np w fordzie fieście mojego Taty wszystkie biegi wchodzą precyzyjnie a u mnie w Alfie drążek od biegów rusza się jak w starym Autosanie
    Nie cięgna tylko plastykowy wspornik jest wyłamany. Możesz to łatwo zobaczyć ściągając osłonę drążka zmiany biegów. Duża biała plastykowa kaseta. Prawdopodobnie pękła w miejscu gdzie jest tuleja metalowa.

    Koszt kasety to ok 25 zł + 2 tulejki jakieś 6 zł.
    Niestety żeby ją wymienić, trzeba zdjąć gałkę (jeśli zalana to powodzenia życzę) mieszek, zdemontować osłonę tunela. Zdemontować układ wydechowy i do całości dostać się od spodu auta, niestety taki układ śrub.
    Ostatnio edytowane przez phantom71 ; 09-05-2009 o 10:49

Podobne wątki

  1. Zablokowana skrzynia automat i kilka innych usterek
    Utworzone przez misio1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 01-11-2015, 19:26
  2. Jaki IC pod turbo GTB 2056v oraz kilka innych pytan
    Utworzone przez lolecki w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 28-05-2014, 10:47
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-01-2013, 19:45
  4. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 21:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory