Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Mimo nudności spowodowanych moim pytaniem, za pomoc dziękuje.

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Parker
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Gt 1.9 JTDm
    Postów
    45

    Domyślnie

    Ostatnie pytanie i naprawdę dam Wam juz spokój.
    Ta zaślepkę dac lepiej z uszczelkami czy bez ?

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Ja do siebie założyłem taką zaślepkę, jak po lewej, potem okazało się że uszczelek było za dużo i rzucało rurą. Załóż jedną uszczelkę i dobrze dokręć.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Parker
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Gt 1.9 JTDm
    Postów
    45

    Domyślnie

    Dzieki wielkie,
    Szerokosci

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Działdowo / Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD
    Postów
    178

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zenonzlasu Zobacz post
    Ja do siebie założyłem taką zaślepkę, jak po lewej, potem okazało się że uszczelek było za dużo i rzucało rurą. Załóż jedną uszczelkę i dobrze dokręć.
    czyli coś takiego:
    http://allegro.pl/zaslepka-egr-alfa-...044466078.html
    ??

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Ta była po prawej - ale zdjęcia gdzieś wcięło . Mój komp się nie rzuca gdy dam pełną zaślepkę, więc mam taką: http://allegro.pl/05-zaslepka-egr-fi...001965763.html

    Chodziło mi o to, że te uszczelki najwyraźniej były za grube, i podczas jazdy rura wysyłająca spaliny z powrotem do silnika chodziła trochę na boki, bo połączenie nie było sztywne. Tak mi w każdym razie powiedział mechanik, który mi robił regenerację turbiny. Więc wywalił jedną uszczelkę, i luzik.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Parker
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Gt 1.9 JTDm
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cytat Napisał mis Zobacz post
    Jeśli nie chcesz usuwać kompem EGR to powinieneś dać taka zaślepkę http://allegro.pl/09-zaslepka-egr-fi...001905275.html z dziurkami. Jak pisał Zenonzlasu,dał tylko jedną uszczelkę bo 2 było za dużo i mu rzucało rurą.

    Przy naszych silnikach 150KM można zatkać całkowicie EGR (a nawet sie powinno) tylko w tedy załączy nam sie check i przejdzie na tryb awaryjny wtedy przy takim zatkaniu należy EGR jeszcze usunąć programowo.
    Ostatnio edytowane przez Parker ; 15-03-2016 o 20:41

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar ziomal73
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Vanuatu
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
    Postów
    191

    Domyślnie

    bez sensu jest zakładać zaslepkę z dziurami do 150KM bez wyłączenia EGR, co to ma niby dać? trochę mnie syf leci i tyle, EGR trzeba kilim komputerowo, założyć pełną zaślepkę i można żyć

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Parker
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    Alfa Gt 1.9 JTDm
    Postów
    45

    Post

    No zgadza sie ale mis pisał ze nie ma żadnej możliwości swojej dziurze wyłączyć całkowicie EGR to lepiej to nic nic

    Chyba temat juz całkowicie wyczerpany, jesli ja to zrozumiałem to już każdy powinien

  9. #19
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Działdowo / Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD
    Postów
    178

    Domyślnie

    Cytat Napisał Parker Zobacz post
    Przy naszych silnikach 150KM można zatkać całkowicie EGR (a nawet sie powinno) tylko w tedy załączy nam sie check i przejdzie na tryb awaryjny wtedy przy takim zatkaniu należy EGR jeszcze usunąć programowo.
    Tylko, że od roku jeździłem z całkowicie zaślepionym, check był ale trybu awaryjnego nie było. Ostatnio chyba wszedł, bo od 3k obrotów dopiero ciągnął. Na szybko zaślepiłem blaszką z puszki i jest ok
    Ostatnio edytowane przez mis ; 15-03-2016 o 22:17

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    308

    Domyślnie

    Cytat Napisał Parker Zobacz post
    No zgadza sie ale mis pisał ze nie ma żadnej możliwości swojej dziurze wyłączyć całkowicie EGR to lepiej to nic nic

    Chyba temat juz całkowicie wyczerpany, jeśli ja to zrozumiałem to już każdy powinien
    Jeśli nie ma możliwości w swojej miejscowości wyłączyć egr to może to zrobić zdalnie u użytkownika @sdero. Ja tak zrobiłam i żadnych problemów do dziś.

Podobne wątki

  1. [159] co jest nie tak z moim nadkolem !?
    Utworzone przez Ultra Violence w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 03-09-2014, 10:11
  2. Co jest z moim ASR ? Istnieje ?
    Utworzone przez Endriu Ka w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-06-2014, 09:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory