3.2 V6 zapętla wtryski PB tak właśnie jak opisujesz. Jaki masz sterownik LPG? Swoją GT 3.2 robiłem na LPGTechu i tam nie ma żadnego problemu z zapętlaniem.
3.2 V6 zapętla wtryski PB tak właśnie jak opisujesz. Jaki masz sterownik LPG? Swoją GT 3.2 robiłem na LPGTechu i tam nie ma żadnego problemu z zapętlaniem.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Sterownik LPG TECH 326, jak możesz to wyślij mi swój nr. na priv.
Poszło, dzwoń jak coś.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Jeśli możesz to mógłbyś opisać jak to ogarnąć na sterowniku LPG-TECH 326? Do mojego gazownika przyjechał technik z lpgtechu i mocno się zdziwił takimi czasami wtryskowów na Pb, w wolnossącej benzynie V6 do tego stopnia, że zaczęliśmy podejrzewać że coś jest uszkodzone w aucie. Póki co auto nie jeździ w pełnym zakresie obrotów na LPG, przerzuca na Pb właśnie powyżej 5 tys, do tych obrotów instalacja działa wyśmienicie.
Sonda szerokopasmowa AFR i odpowiednie skorygowanie wydajności instalacji LPG na zapętleniu![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Grześ ty zatrudnij się w techu jako doradcą do spraw ,, za trudnych dla etatowych techników,,
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Panowie - ktoś, kto nie rozumie co zrobić kiedy wtryski sie zapetlaja w takiej sytuacji nie powinien pracować w tym fachu.
Ale jak jest, to wiemy wszyscy...
Chłopaki mam pytanie.
Jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka od silnika, ale następnego dnia zgasła. Potem kilkukrotnie zapałała się i gasła, a od kilku tygodni już nie gaśnie w ogóle.
Odstawiłem auto do Pablo. I dzwoni mi dzisiaj z informacją, że padł czujnik spalania stukowego. Tzn ten czujnik wywala błąd, którego nie da się skasować.
Na ile LPG wpływa na uszkodzenie tego czujnika. Czy mogłem coś zaniedbać, co spowodowało taki problem?
Generalnie przez ponad dwa lata jak mam to auto, za dużo przy LPG nie robiłem. Jakiś filtr, jakieś sparciałe przewody. Auto jeździło i gdyby nie ta kontrolka to bym nie wiedział, ze coś się zepsuło.
Jesteście w stanie coś doradzić pod kątem problemu i instalacji LPG?
Rigidigi, a pamiętasz nr błędu? te same objawy mam co ty.
Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Nie znam. Wiem tyle co napisałem.
Napisz ewentualnie do Pablo. to może Ci poda nr błędu.