Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 114

Temat: Światła dzienne - montaż

  1. #61
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bider
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Bogatynia
    Auto
    Alfa 166 2.4jtd 175KM
    Postów
    122

    Domyślnie

    Ooo to dobrze byłoby hehe

  2. #62
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    Witam do swojej belli będę montował dzienne M-Tech 905 HP są to b. dobrej jakości lampy miejsce montażu atrapy wstępna przymiarka, mieszą się prawie w/g przepisów w takim ułożeniu jest 40 cm od boku/ 57cm miedzy lampami ( o 3 cm za mało) po podcięciu atrap poszły by bardziej w bok i już by było idealnie:

    Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 18-03-2016 o 10:43
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

  3. #63
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michaloo_
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Koło
    Auto
    Była 156 1.9 JTD, 156 JTD 2.4 x2, 156 fl JTD x4, 166 fl JTD 2.4, 147 x2/JEST 156 fl x2 :)
    Postów
    88

    Domyślnie

    Może i ja wypowiem się na temat, ponieważ w mojej poprzedniej Alfie 156 prawie 3 lata jeździłem z modułem do jazdy dziennej, ale podłączyłem do halogenów i miałem wielokrotnie kontrole drogowe...
    Legalność każdy wie jaka tego jest ale jeden policjant z wielu powiedział mi jedną ważną rzecz, że woli takie światła dzienne niż te ledy (nie chcę tutaj nikogo oczywiście obrażać ), które z daleka prowokują do sprawdzenia i kontroli.
    Reasumując podłączenie modułu do halogenów wygląda bardziej jako fabryczna opcja niż ledy coś na wzór Skody itp.
    Ps. piszczenie modułu i wszelkie inne dzwięki mój elektryk rozwiązał innym opornikiem.

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    Ja jestem zwolennikiem (dobrych) ledów ze względu na oszczędzanie prądu co przekłada się na mniejsze zużycie (alternatora, akumulatora, mniejszy też jest opór na pasku micro i rolkach i oszczędzamy na żarówkach o czym dalej). W 166 są dodatkowe plusy nie niszczymy reflektorów podczas jazdy w dzień, jak wiadomo soczewki wypalają się w środku i światła słabo świeca. Jest na to rozwiązanie zamontowałem żarówki h7 bosch gigalight +120 (standardowej mocy z homologacją) różnica w oświetleniu drogi miedzy standardową H7 jest kolosalna. Żywotność takich żarówek jest dużo krótsza niż seryjnych a że 90% czasu jeżdżę w dzień to dzięki zamontowaniu ledów starczą pewno na klika lat. Moduły dziennych w drogowych do mnie nie przemawiają.

    Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 19-03-2016 o 15:05
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

  5. #65
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Brzmi jak reklama



    Na slabe światła mijania jest tylko jeden sposób. Regeneracja. Żadne 120 czy 500% nie pomoże jak światło nie ma sie w czym odbić


    Natomiast dobre ledy to niezły pomysł. Przemawia do mnie oszczędzanie soczewek.
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 19-03-2016 o 15:17
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  6. #66
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Do mnie też przemawia tylko oszczędność soczewek. Reszta to jest tak naciągana jak guma od gaci. Wic w tym że dla mnie ledy w znanych formach szpecą auto. Poza dziennymi zamiast halogenów po FL.
    Dlatego nie mam ich w żadnym aucie. Swoją drogą prawie wszyscy zdążą sprzedać auto zanim wypalą się nowe odbłyśniki więc z tą oszczędnością też jest w 95% przerost formy nad treścią.

  7. #67
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Ja swoimi lampami zrobiłem już 120 tsyś.,a ile poprzednik na tych lampach zrobił,tego nie wiem i po takim przebiegu nadal świecą jak na początku.Więc nie wiem,skąd takie przeświadczenie,że szybciej się wypalają niż w innych.A jestem na to przewrażliwiony,bo 70% tras robię w nocy i widzę jak świeci.A ledy?Rzecz gustu.

  8. #68
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ja już udowadniałem że lampy w 166 są takie jak w innych z tamtych lat. W niczym nie są gorsze.

  9. #69
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    Brzmi jak reklama



    Na slabe światła mijania jest tylko jeden sposób. Regeneracja. Żadne 120 czy 500% nie pomoże jak światło nie ma sie w czym odbić


    Natomiast dobre ledy to niezły pomysł. Przemawia do mnie oszczędzanie soczewek.
    Regeneracja owszem ale po wymianie żarówek na te co pisałem różnica jest taka jak bym miał inne lampy. Oczywiście jak by były po regeneracji było by jeszcze lepiej.


    Co do trwałości soczewek to nie ważne czy w 166 czy inne wypalają sie i tyle ze względu na małe gabaryty temp. jest w nich wyższa. Zwykle reflektory są dużo bardziej żywotne. Kto zregeneruje ten zobaczy różnice bo po 13 latach musza sie wypalić. Zresztą wystarczy włączyć drogowe i zobaczyć ile będzie widniej.
    Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 19-03-2016 o 19:50
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

  10. #70
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał EGONZGIERZ Zobacz post
    Zwykle reflektory są dużo bardziej żywotne
    Tak, ale mają inne wady. Poza tym ich żywotność wynika tez stąd że masz po prostu kilku krotnie więcej odbłyśnika i po prostu straty sa mniejsze.


    Cytat Napisał EGONZGIERZ Zobacz post
    po 13 latach musza sie wypalić
    Panie, w nowych autach potrafią się po 2-3 latach wypalić obecnie nie znam metody napylania odbłyśników która by 13 lat wytrzymała (chyba że z tego połowa w garażu). Z resztą, nigdy takiej nie było


    Cytat Napisał EGONZGIERZ Zobacz post
    Zresztą wystarczy włączyć drogowe i zobaczyć ile będzie widniej.
    To jest zły przykład bo drogowe nie są ani ciągle używane ani nie mają tej samej budowy. To są zwykłe latarki. Żadnego kształtowania wiązki światła.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 19-03-2016 o 21:32

Podobne wątki

  1. [MiTo] światła dzienne
    Utworzone przez busso w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 29-11-2020, 17:23
  2. Światła dzienne LED
    Utworzone przez Marcino20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-09-2011, 11:58
  3. światła dzienne
    Utworzone przez Lucas83 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 17:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory