co prawda nt GT ale to podobna historia > http://www.forum.alfaholicy.org/gt/1...wnetrzna_.html
...
Dziś w końcu zabrałem się za naprawę urwanej klamki 147 FL. Zdecydowałem się na wymianę urwanego elementu Cześć oryginalna z logo alfy..Koszt 45zl Niestety część nie pasuje idealnie..śrubka mocująca zawiasik do klamki u mnie była pod kątem 90 a w części zamiennej 45 stopni.Trzeba było kombinować z rozwiercaniem.Potem okazało się ze po skręceniu klamka odstaje..Znów demontaż i zawiasik na szlifierkę..W końcu udało się dopasować.Z pozytywów napisze ze wystarczyło tylko boczek zdjąć i odkręcić 1 nakrętkę 10 która trzymała zawiasik od środka i po lekkim odciągnięciu klamki 1 śrubkę na krzyżak..Żadnych troxów i bez demontażu całej klamki.
Ostatnio edytowane przez lutek26 ; 10-03-2016 o 21:48
To genialnie :/
A mi akurat przyszedł ten zestaw naprawczy
Ja wczoraj naprawiałem zestawem naprawczym chyba z 500. Część przykręcona do klamki była nieuszkodzona, więc ją zostawiłem w całości, wymieniłem tylko drugą część zawiasu przykręconą do drzwi. Wszystko pięknie, nic nie odstaje. posprawdzane czy wszystko się zamyka i odmyka. Po założeniu boczków, skręceniu na gotowo zamykam z klucza i............. spadło cięgno od bębenka...
Znów mnie dziś czeka robota![]()
Oj wiem ale demontaż boczka to nie problem. Gorzej z jego montażem mimo, że zaopatrzyłem się w nowe kołki. Nie leży to tak idealnie jak przed robotą. A tak to głupek ze mnie bo cięgno od bębenka założyłem na odwrót i wypadało ze wspornika zamka. Ale przy okazji wymieniłem sobie głośnik na BOSE (btw: trochę sztywniejszy koszyk, zawieszenie na gumie), więc demontaż mnie czeka jeszcze 3 pozostałych.