Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 41

Temat: Sprężarka klimy, dymi nagrzewa się koło pasowe

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciejka511 Zobacz post
    Tyle że trzeba zdemontować najpierw a chciałem już zamówić i zaraz za jedną robota założyć nowa używana..
    W 3.0 mam sd7v16

    Wysłane z Matrixa

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Szamotuly
    Auto
    alfa 166 2.6 v6 :))
    Postów
    41

    Domyślnie

    A jak to kolego sprawdziłes?

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciejka511 Zobacz post
    A jak to kolego sprawdziłes?
    Motogold już napisał w jaki sposób.

    Wysłane z Matrixa

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Szamotuly
    Auto
    alfa 166 2.6 v6 :))
    Postów
    41

    Domyślnie

    to wiem myslałęm ze idzie po vinie jakos sprawdzic no jutro za dnia ogarne i bede musiał szukac dalej,,,

  5. #15
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Wójcin/Opole
    Auto
    Alfa 166 2.4 JTD 20V, CROMA 2.5 TD
    Postów
    142

    Domyślnie

    Kolego a jak włączysz tą klimę to chodzi chociaż chwilę, czy od razu staje wszystko? Ja miałem kiedyś taki przypadek, że chwilę klima chodziła po chwili zaczynało się dymić z paska okazało się że presostat był walnięty, bo nie włączały się wentylatory ani nie rozłączało sprężarki i powstawało zbyt duże ciśnienie w układzie.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Pisał,że nie może kluczem nawet obrócić i czuć opór.Gdyby presostat był walnięty,to kluczem wałek by ruszył.Raczej na zatartą sprężarkę to wygląda.

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Jak coś mam sprężarkę klimy, jeżeli jesteś uczciwy wyślę Ci i sobie ją wrzucisz w auto jeśli będziesz wszystko pasowało kasę przelejesz i tyle, mam od 2.5v6 192KM.
    I cenę zaproponuj taką jaka Tobie pasuje
    uderz na pw


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  8. #18
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Wójcin/Opole
    Auto
    Alfa 166 2.4 JTD 20V, CROMA 2.5 TD
    Postów
    142

    Domyślnie

    Cytat Napisał motogold Zobacz post
    Pisał,że nie może kluczem nawet obrócić i czuć opór.Gdyby presostat był walnięty,to kluczem wałek by ruszył.Raczej na zatartą sprężarkę to wygląda.
    No właśnie ja też nie mogłem kluczem ruszyć bo dym szedł z paska. Na 1 rzut oka też chciałem wymienić sprężarkę ale nurtowało mnie to, że jak postoi auto to chodzi chwilę i dopiero jak ciśnienie zrobi to staje i dym z paska. Z tego co widziałem to miał napisane załącza się chodzi chwilę, więc zasugerowałem się tym stwierdzeniem;p

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Szamotuly
    Auto
    alfa 166 2.6 v6 :))
    Postów
    41

    Domyślnie

    ale teraz tak mysle ze jak włacze klime zrobi "cyk " to wentylator sie nie załacza. ale moment i kolo robi sie strasznie gorace i dym zaczyna wychodzic jakby zaa koła..

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał dawid1146 Zobacz post
    No właśnie ja też nie mogłem kluczem ruszyć bo dym szedł z paska. Na 1 rzut oka też chciałem wymienić sprężarkę ale nurtowało mnie to, że jak postoi auto to chodzi chwilę i dopiero jak ciśnienie zrobi to staje i dym z paska. Z tego co widziałem to miał napisane załącza się chodzi chwilę, więc zasugerowałem się tym stwierdzeniem;p

    kolego ale u ciebie stawało a u mnie dymówa ale cały czas w ruchu ...

  10. #20
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Wójcin/Opole
    Auto
    Alfa 166 2.4 JTD 20V, CROMA 2.5 TD
    Postów
    142

    Domyślnie

    Bo jak zrobi cyk to od razu się nie załączy wiatrak tylko po chwili ale jak mówisz ze koło jest bardzo gorące to raczej sprężarka się skończyła.

Podobne wątki

  1. [159] Sprężarka klimy
    Utworzone przez wisniator w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 12:27
  2. Sprężarka klimy
    Utworzone przez ESKUDO1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 13:03
  3. [146] Sprężarka klimy, napęd.
    Utworzone przez piter w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-08-2009, 12:12
  4. [155] Sprężarka klimy.
    Utworzone przez grzelutek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-02-2008, 09:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory