Auto ma hak... co mogło być zabójcze dla cudownej M32. Po zdjęciach nie ma się do czego zbytnio przyczepić. Ładnie odpicowana.
Co głowa to opinia. Z dieslami jest tak, że albo chcesz mieć frajdę i kupujesz mocniejszy, albo stwierdzasz, że do przemieszczania wystarczy Ci 120-konny 1.9 8V. Ten silnik jest zdecydowanie najmniej usterkowy, ale i najmniej oferuje.
Jeśli lubisz sobie czasem pocisnąć i ważna jest kultura silnika, bez dwóch zdań brałbym 2.4. Po zakupie każdego z dostępnych diesli trzeba się liczyć niestety z koniecznością sięgnięcia głębiej do portfela. 2.4 jest droższy w eksploatacji (nie mam na myśli płynów ustrojowych; droższe sprzęgło i dwumasa, trochę więcej pali plus inne sprawy - pięć cylindrów zamiast czterech). Kultura pracy lepsza niż 1.9/2.0.
Miałem 1.9 16V. Po chipie auto jechało bardzo dobrze, bez problemu można było objechać większość użytkowników drogi. Ale jeśli znów miałbym wybrać diesla, to patrz wyżej![]()