Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Zmiana płynu wspomagania z czerwonego na zielony

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v
    Postów
    88

    Domyślnie

    Ja wymieniłem na zielony. Mam bardzo podobnie jak ty, tylko bez odgłosów piszczenia. Pojawia się ten charakterystyczny dźwięk tarcia trrryyy trrryyyy podczas powolnego kręcenia na postoju. Po wymianie płynu na zielony tarcie uległo zmniejszeniu, ale całkowicie nie dało się tego wyeliminować. Mam jeszcze zbiorniczek do wymiany, bo jest starego typu, ale wątpię czy to coś zmieni.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Zbiorniczek nic nie zmieni. Wcześniej wymieniałem zbiorniczek bez zmiany płynu i po tej wymianie zbiorniczka nie zmieniło się nic.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    ja zmieniłem zbiorniczek i bardzo pomogło bo wyło, a nie wyje ale do orgazmu wciąż jednak daleko,,,,

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał jjokocha Zobacz post
    ja robie przymiarke do zmiany czerwieni na zieleń ale dodam cos jeszcze co zapobiegnie ewentualnie wyciekom, zakupiłem jakąś strzykawkę z czymś i zamierzam tego użyć wraz zieloną tutellą, ogólnie nie jest żle ale jakoś nieco za ciężko wg mnie towszystko pracuje, wycieków brak na tym czerwonym... ale chce mieć głdziutko pracujący układ
    Jak dla mnie proszenie sie o kłopoty.
    Chcesz gładziutko pracujący układ? kup auto z elektrycznym układem wspomagania a nie hydraulicznym.

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    Jak dla mnie proszenie sie o kłopoty.
    Chcesz gładziutko pracujący układ? kup auto z elektrycznym układem wspomagania a nie hydraulicznym.
    a myslisz, ze elektryczny uklad jest taki super,myslisz, ze on nie stuka i sie nie wyrabiaja tulejki, nie pala sterowniki, osobiscie sam wymienialem magiel i to dopiero sa koszty , przyszlo mi jechac bez wspomagania ze 20 km , wrogowi nie życze, no ale fakt, gdy sprawny to paluszkiem i cichutko
    Ostatnio edytowane przez Cubus00 ; 22-03-2016 o 22:21

  6. #16
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszoles Zobacz post
    To tarcie na kierownicy ustanie jak wymienisz płyn na nowy. Nawet jak nalejesz świeżego czerwonego. Jest to po prostu kwestia zużytego płynu. Mówię na podstawie osobistych doświadczeń. Nie to żeby mi się chciało wymieniać płyn na nowy z powodu tego tarcia, tylko wyssałem większość starego płynu bo chciałem wlać taki olej z uszczelniaczem. Przypadkowo przestało gumować/trzeć.
    Dwa razy wymieniłem Wymiana na zielony to sugestia znajomego mechanika.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    Jak dla mnie proszenie sie o kłopoty.
    Chcesz gładziutko pracujący układ? kup auto z elektrycznym układem wspomagania a nie hydraulicznym.
    Karmal w poprzedniej przez 3 lata (płyn wymieniłem na początku) nie było absolutnie żadnych problemów! Wtedy wlałem Mobil ATF 320, tym razem "eksperyment" z Millers i Tutelą.
    Śmierdzi mi to zużytym maglem, najwyżej przyspieszę jego zgon. Czytałem na wielu forach odnośnie tego tarcia w kierownicy i tylko jeden gość napisał (chyba forum VW), że problem ustąpił po regeneracji magla. Wymiana płynu rzadko pomaga.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    w audi a4 masowo wymieniają przewody na większą średnicę i podobno pomaga. Patrząc na zmiany w ePer może coś w tym być.

  8. #18
    ZBANOWANY Rowerzysta
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    https://t.me/pump_upp
    Auto
    159 SW Q4 2.4 JTDM @235HP 505Nm Bez klap, egr i dpf :-)
    Postów
    257

    Domyślnie

    Mogę się podzielić moimi wrażeniami jeśli chodzi o zmianę płynu na zielony... Zalalem Motul MultiHF przy okazji naprawy przewodu od wspomagania. Poza cichsza i bardziej gładka praca układu narazie nic się nie dzieje.
    Ad. Karmal
    Układ elektrohydrauliczny z servotroniciem miałem w C-Maxie i nie odczuwalem specjalnej różnicy w stosunku do 2 innych aut użytkowanych w tym samym okresie. Jedyna różnica to maglownica o kilka stówek droższa w stosunku do tradycyjnej.

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Zmiana płynu i odpowietrzenie sprzęgła 1.6 TS
    Utworzone przez czaja18 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-11-2017, 11:14
  2. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez kamil8746 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-04-2013, 14:47
  3. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez bartimen w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 19:13
  4. [155] Ile się mieści oleju, płynu wspomagania i płynu chłodzącego
    Utworzone przez pawel9116 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 14:38
  5. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez jacoff w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 22:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory