Czyli wszystko wskazuje na to, że wygląda tak jak przypuszczałem. Największy problem wychodzi z zawieszeniem, które z trwałością ma tyle wspólnego co plastelina z nieugiętościąPrzy użyciu zamienników koszt wyjdzie tysiąc na koło, a przy wszystkich oryginalnych częściach, całe zawieszenie to jakieś ok 8tysięcy xD Co do paliwa to wiem, że swoje pali jak by nie było to jednak niestety
ale coś za coś. Ci którzy niestety muszą liczyć i oglądać dwa razy każdą wydaną złotówkę jeżdżą 1,9 albo 2.0 a nie cieszą się 3,2 Busso. Zawsze marzyłem o aucie w takim stylu, pięknym, klasycznym, z dużym mocnym benzynowym silnikiem (alfa nie jest jedynym typem, są jeszcze 2 inne opcje), a teraz mam to szczęście, że mogę sobie pozwolić na zakup takiego auta
Oczywiście nie da się ukryć, że eksploatacja takiej Belli jest jednak droga i jej kosztem można by utrzymać 2 albo i 3 inne małe, zgrabne, ekonomiczne autka
![]()
![]()