Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: 1.4T jet 155KM falowanie obrotów

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dikileiden
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Oegstgeest NL - Kraków PL
    Auto
    Alfa Romeo MiTo 1.4T Quadrifoglio Verde
    Postów
    77

    Domyślnie

    MAP sensory są dwa (zaznaczone na żółto) po prawej stronie na rurze na wierzchu , po lewej pod tymi przewodami gumowymi , odpinamy kostki z kablami i wykręcamy(po jednej śrubce torx ) i czyścimy najlepiej czymś w sprayu .np preparat do czyszczenia hamulców .

    tylko mam pytanie gdzie znajduje się przepustnica ;-(
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mito_011.jpg
Wyświetleń:	68
Rozmiar:	123.9 KB
ID:	195765  
    Ostatnio edytowane przez dikileiden ; 27-03-2016 o 18:44

  2. #22
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Czyli myślałem jednak dobrze że ten na rurze to on , tylko nie wiedziałem że MAP-y są dwa

  3. #23
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    W 1.4 MA przepustnica ma numer 77365394 (w ePERze) - można po obrazkach wywnioskować gdzie jest. Moim zdaniem od tyłu (od strony przedziału pasażerskiego) po stronie kierowcy na bloku.

    Btw - ja też miewam takie falowania jak na filmiku. I to chyba od nowości. Chyba to jedyna przypadłość Julki, która mnie nie denerwuje. Ale jak to kwestia czyszczenia, które można zrobić samemu, to może coś ogarnę z okazji wiosny?

  4. #24
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,529

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Czyli myślałem jednak dobrze że ten na rurze to on , tylko nie wiedziałem że MAP-y są dwa
    Bo tak naprawdę to jeden to czujnik ciśnienia doładowania.
    Drugi to czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym zintegrowany z czujnikiem temperatury / i ten nazywany jest często MAP/
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #25
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Wyczyscilem u siebie MAP ten na pierwszym cylindrze- był trochę zabrudzony od oparów oleju ,odnoszę wrażenie że silnik lepiej się zbiera teraz więc pewnie brud jakiś tam negatywny wpływ miał.
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 07-04-2016 o 08:12

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dikileiden
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Oegstgeest NL - Kraków PL
    Auto
    Alfa Romeo MiTo 1.4T Quadrifoglio Verde
    Postów
    77

    Domyślnie

    Panowie czy to moje falowanie obrotów może być spowodowane przez silnik krokowy ?

Podobne wątki

  1. jtd falowanie obrotów
    Utworzone przez patigang w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-01-2017, 19:06
  2. [156] - Falowanie obrotów
    Utworzone przez OSKAR w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-03-2015, 12:02
  3. [164] Falowanie obrotów 3.0 V6 12V
    Utworzone przez Stefan116 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 17:19
  4. [146] falowanie obrotów
    Utworzone przez mmpolska w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 18:37
  5. falowanie obrotów w jtd....
    Utworzone przez groszek w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-07-2009, 20:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory